Det største ønske

Takk for at du har troa :happy: Skal gjøre det jeg kan så får jeg se hvor nærme jeg kommer målet. Om jeg går ned 4 kg så er jeg super happy :)
4 kg på én måned er uansett kjempebra :) får håpe på fint vær, så er det litt lettere å være i aktivitet :)
 
4 kg på én måned er uansett kjempebra :) får håpe på fint vær, så er det litt lettere å være i aktivitet :)
Det er det. En halv kg i uka er jo veldig bra og jeg skal prøve på det dobbelte så håper jeg kommer i nærheten :) Ikke så mye aktivitet enda men planer om det fra neste uke :) Meldt litt blandet vær den neste uka men av erfaring i det siste så kan vi ikke stole på det :)
 
Last edited:
Flott jobbet!


Jeg går igang på mandag. Har laga måltidsplan og gode greier, så får vi se hvordan gjennomføringa går. :p

Blir det ny krig i høst tro?
 
Liten oppdatering her inne også hvordan det går med vektnedgangen så langt. Ned 1,1 kg på en uke og det er jeg fornøyd med :) "Bare" 4,6 kg igjen til jeg er under BMI 30.
Godt jobbet:D
 
Flott jobbet!


Jeg går igang på mandag. Har laga måltidsplan og gode greier, så får vi se hvordan gjennomføringa går. :p

Blir det ny krig i høst tro?
Takk :)

Så bra at plana er klar da! Ikke så enkelt alltid å følge ei plan men man gjør så godt man kan. Har satt opp ei sånn ca plan men ikke helt ferdig utfylt. Blir mer rutiner tenker jeg når ferien er over.

Ser ut som det blir en ny krig til høsten, selvfølgelig hvis det er nok deltagere som melder seg på. Jeg blir ikke med denne gangen.
 
Last edited:
Takk :)

Så bra at plana er klar da! Ikke så enkelt alltid å følge ei plan men man gjør så godt man kan. Har satt opp ei sånn ca plan men ikke helt ferdig utfylt. Blir mer rutiner tenker jeg når ferien er over.

Ser ut som det blir en ny krig til høsten, selvfølgelig hvis det er nok deltagere som melder seg på. Jeg blir ikke med denne gangen.

Nei, men hjelper allikevel veldig å ha en. Fant fin inspirasjon på melk.no.

Jeg tror ikke jeg heller blir med. Barnehagestart for en og jobbstart for meg, så orker ikke press om å levere innafor tidspunkt etc.
 
Nei, men hjelper allikevel veldig å ha en. Fant fin inspirasjon på melk.no.

Jeg tror ikke jeg heller blir med. Barnehagestart for en og jobbstart for meg, så orker ikke press om å levere innafor tidspunkt etc.
Det gjør det. Prøver på 4 "måltider" om dagen men det blir så som så når det blir og hva jeg spiser. Går i vanlig mat og noen shaker.

Heller bli med en gang kanskje når det passer litt bedre enn midt i bhg- og jobbstart :)
 
Hei :)
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Hei :)
Hvordan går det med deg? :Heartred
Takk som spør :) Går bare bra. Vekta er på vei ned. Litt for fort de to første ukene :p så det blir nok litt mindre fremover. Men så lenge jeg går ned så er jeg fornøyd :)
Håper det går bra med deg også! Ser du har startet på medisinene nå. Lykke til og håper en liten spire snart fester seg :Heartred
 
Back
Topp