Synd at tante kom, men målet var jo ikke egentli å bli gravid i denne runden, men det hadde likevel vært svært hyggelig om det skjedde Krysser fingrene for denne kommende PP for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var ikke målet det men hadde vært kjekt med en overraskelse Takk!!Synd at tante kom, men målet var jo ikke egentli å bli gravid i denne runden, men det hadde likevel vært svært hyggelig om det skjedde Krysser fingrene for denne kommende PP for dere
Masse masse lykke til denne pp
Tusen takk Alle gode ting er 59Ønsker deg masse lykke til denne pp
Tusen takkImponerende jobb med vekta - stå på
Lykke til med denne PP
Tusen takk for detLykke til i ny pp og med videre vektnedgang
I natt drømte jeg at fikk en positiv test! Ååå som jeg håper at det skjer snart
Gikk litt opp etter helgen men satser på litt nedgang til fredag. Ingen veiing før det så blir spennende å se. Bruker å veie meg mange ganger i uken så en liten prøvelse å ikke veie meg før fredag
Tusen takk Ikke den store trua men alltid håpUnner deg virkelig en positiv test snart
Håper PP59 blir den siste denne runden, og at det kommer en liten spire
Ser den, altså! Men håper med deg, uansettTusen takk Ikke den store trua men alltid håp
Håpet kan ingen ta fra meg enda. Så lenge det er egg er det håpSer den, altså! Men håper med deg, uansett
Takk i lige mådeHåper for dere jeg også