Det største ønske

Synd at tante kom, men målet var jo ikke egentli å bli gravid i denne runden, men det hadde likevel vært svært hyggelig om det skjedde :) :) Krysser fingrene for denne kommende PP for dere :) :)
 
Masse masse lykke til denne pp :Heartred
 
Synd at tante kom, men målet var jo ikke egentli å bli gravid i denne runden, men det hadde likevel vært svært hyggelig om det skjedde :) :) Krysser fingrene for denne kommende PP for dere :) :)
Nei var ikke målet det men hadde vært kjekt med en overraskelse ;) Takk!!
 
I natt drømte jeg at fikk en positiv test! Ååå som jeg håper at det skjer snart :smiley-angelic001

Gikk litt opp etter helgen men satser på litt nedgang til fredag. Ingen veiing før det så blir spennende å se. Bruker å veie meg mange ganger i uken så en liten prøvelse å ikke veie meg før fredag :p

Unner deg virkelig en positiv test snart ♥️
Håper PP59 blir den siste denne runden, og at det kommer en liten spire ♥️
 
Unner deg virkelig en positiv test snart ♥️
Håper PP59 blir den siste denne runden, og at det kommer en liten spire ♥️
Tusen takk :Heartred Ikke den store trua men alltid håp :happy:
 
❤️
 
Oppdatere her også når vekta endelig begynner å samarbeide igjen :p
Har stått stille fredagsvekta de siste tre ukene men gått opp i løpet av helgene så har jobbet med å bli kvitt det.
Ned 0,7 kg siden forrige fredag og kommet meg ned på neste delmål. Er nå bare 1,7 kg unna første hovedmål!! Store muligheter for å nå det eller ganske nærme det ved månedens slutt :) 3,5 uker på meg så det kan gå ;)

Ellers ikke så mye å meddele siden jeg hverken temper eller tester denne pp. Forventet EL ca i dag, ut i fra tidligere sykluser. Kjenner ingenting av EL smerter. Hadde noen stikninger i eggstokkene i noen dager etter at TR var ferdig. Hadde litt EL slim søndag-onsdag. Var litt kvalm på søndag og mandag på kvelden.
Håper at det snart skal klaffe :Heartred Jobber med vekta så håper at det kan hjelpe på her.
 
Last edited:
PP59 - CD21 - 7DPO??

Ingen aning om når EL var denne gangen men går ut i fra tidligere sykluser så blir sånn ca.
Har kjent noen stikk i eggstokkene de siste dagene. Vært litt øm i livmorområdet. I går kveld og i natt hadde jeg litt mensfølelse som ble litt sterk og i tillegg så hadde jeg vondt i korsryggen. Lov å håpe på at det kanskje er festesmerter?? ;) Hvilepulsen er det ikke noe å lese ut i fra om når EL var eller om en spire eventuelt har festet seg.

Ny veiedag og nå er jeg bare 1 kg unna første mål!! Nå håper jeg at all jobb jeg gjør med vektnedgangen skal resultere i en spire :) IKM er om ca en uke så får se om det klaffer denne gangen eller ikke. Hvis ikke så burde jeg nå vektmålet innen neste fertile periode og forhåpentlig øke sjansene for at det klaffer da :)
 
Back
Topp