Det største ønske

Test kommer ikke før i 22 tiden. Var sist på do kl 18 så prøver å holde meg ca i fire timer.
 
PP59 - CD25 - 11DPO??

Kveldens test var det ikke så mye å se på. Kan kanskje skimte et eller annet men den er negativ. Er ca 11dpo så ble overrasket at det var endel rødt på papiret når jeg skulle teste nå. Ingen forvarsel eller murringer i hele dag. Nå kommer mensfølelsen selvfølgelig :meh: Lov å håpe på festeblødning men det er nok ikke det. Så heldig er jeg ikke :p Får se hva som skjer det neste døgnet.

Edit: ser kanskje ut til at streken vises bedre på skjerm enn i virkeligheten.

1CB79D27-3A57-48BE-B99D-1C361E59B197.jpeg
 
Masse klemmer fra meg. Uansett er du godt i gang med å legge grunnlaget for bedre forplantningsforhold med vekttapet. Hver kilo og hver PP vekten går rett vei, er du litt nærmere premien! :cat:
 
Masse klemmer fra meg. Uansett er du godt i gang med å legge grunnlaget for bedre forplantningsforhold med vekttapet. Hver kilo og hver PP vekten går rett vei, er du litt nærmere premien! :cat:
Tusen takk :Heartred Det er helt sant! Nå må jeg fortsette å gå på veien ned og ikke gi opp. Dette skal jeg klare :)
 
Like fort som blødningen kom så ble det borte. Men fikk sterkere mensfølelse rett etter som roet seg helt før jeg nå begynner å kjenne det igjen. Litt svakt rosa på papiret når jeg skulle legge meg. TR kommer nok i løpet av dagen tenker jeg. Men håper i det lengste at det bare var en uskyldig blødning.
Hvilepulsen gikk et hakk opp. Går nok ned etter litt søvn og den får summet seg litt :p Generelt lav hvilepuls denne syklusen også.

ABA93AD0-EB92-4A6E-9025-1C3178968CD3.jpeg
 
Spent!
 
PP59 - CD26 - 12DPO?? / PP60 - CD1

Litt startvansker på TR denne gangen. Kjenner av og til ut som hun er på vei. Litt rosa på papiret. Hvilepulsen droppet to hakk.
Kommer hun ikke i løpt av dagen så blir det test enten i kveld eller i morgen.
Bestilte g-tester i går så er klar til ny testerunde om ca 4 uker :)

26CEEDD6-286D-4EC8-AD1D-A8E0EB9C8D20.png
 
Last edited:
Håper på gode nyheter ❤️
 
Back
Topp