Det største ønske

PP59 - CD24 - 10DPO??

Begynte testinga i dag. Ser et eller annet men ikke noe tydelig positiv test så er nok bare skygge. Litt tydeligere etter at den var tørket men fortsatt vanskelig å få med på bilde.
Begynte å få svakt ømme pupper i går kveld. Litt mer øm i dag.
Blir vel ny test i morgen tenker jeg hvis ikke TR kommer før. Ingen indikasjon på hverken eller så jeg får bare vente å se hva som skjer.

6E2786A1-A891-45CB-8602-FCFFF736BB45.jpeg
 
Spennende!! ♥️♥️ Håper på fin strek i morgen;!
 
Synes jeg ser en skygge :) :) Spent på den neste :) :) :)
Bra jeg ikke er alene om å innbille meg streker :p :hilarious: Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjen :nailbiting:
 
Bra jeg ikke er alene om å innbille meg streker :p :hilarious: Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjen :nailbiting:
Mine har vært sterkest ettermiddag :) Men gjør det du føler er rett :) du må vist ut på shopping snart da :)
 
Mine har vært sterkest ettermiddag :) Men gjør det du føler er rett :) du må vist ut på shopping snart da :)
Noen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester da :)
Ja må nok bestille noen nå. Rekker ikke frem før helgen men da har jeg visst det blir en ny pp :)
 
Synes også jeg så en skygge der
Håper så inderlig det blir deres tur nå!
 
Noen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester da :)
Ja må nok bestille noen nå. Rekker ikke frem før helgen men da har jeg visst det blir en ny pp :)
satser jo på at dette er siste PP :) Men alltids greit å ha noen ekstra tester liggende i alle fall :)
Gleder meg til å se kveldens test :)
 
Last edited:
satser jo på at dette er siste PP :) Men alltids greit å ha noen ekstra tester liggende i alle fall :)
Gleder meg til å se kveldens test :)
Det hadde vært helt fantastisk om det hadde vært det altså :)
 
Back
Topp