Heier masse på¨deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for deg
Takk Blir spennende neste uka.Heier masse på¨deg
Går bra Venter på en positiv test som sikkert ikke kommer denne gangen hellerHvordan går det?
Bra jeg ikke er alene om å innbille meg streker Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjenSynes jeg ser en skygge Spent på den neste
Håper så veldigSpennende!! Håper på fin strek i morgen;!
Mine har vært sterkest ettermiddag Men gjør det du føler er rett du må vist ut på shopping snart daBra jeg ikke er alene om å innbille meg streker Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjen
Noen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester daMine har vært sterkest ettermiddag Men gjør det du føler er rett du må vist ut på shopping snart da
satser jo på at dette er siste PP Men alltids greit å ha noen ekstra tester liggende i alle fallNoen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester da
Ja må nok bestille noen nå. Rekker ikke frem før helgen men da har jeg visst det blir en ny pp
Ikke i ettermiddag men i kveld en gang, tidligst i 20 tidenBlir det ny test i ettermiddag?
Takk Håper det plutselig sitter snartSynes også jeg så en skygge der
Håper så inderlig det blir deres tur nå!
Takk Håper for dere ogsåHåper også det blir deres tur nå
Det hadde vært helt fantastisk om det hadde vært det altsåsatser jo på at dette er siste PP Men alltids greit å ha noen ekstra tester liggende i alle fall
Gleder meg til å se kveldens test