Det største ønske

CD29 - 12DPO??

Da nærmer jeg meg IKM. Litt usikker på nøyaktig når EL var men IKM er en av de nærmeste dagene. Testet på søndag og i dag og testene var negative. Alltid håp så lenge TR holder seg unna :D
Hvilepulsen er på vei ned så det er et tegn på at det ikke gikk.
Symptomer:
Litt kvalm de siste par dagene.
Ømme bryst den siste uka+
Har hatt litt ilinger nedover på innsiden av låret, men gått over nå.

CD1?

Og der ser det ut til at TR er på plass. Forsiktig start og ingen kramper så langt, men det kommer nok.
Tok en ny test i går og den var blenda så var forventet. Nå blir det snart ferie og blir en ta det som det kommer pp. Vi skal ha noen late dager i varmere strøk og det skal bli godt :Heartred
30 dagers syklus denne gangen og 12-13 dagers lutealfase.

Hvordan går det? ❤️
❤️
Er på CD36. Vet ikke om jeg har hatt EL. Vært en rar syklus denne gangen med spotting, symptomer på TR/EL. Ikke noe EL testing denne gangen siden vi var bortreist når egentlig EL skulle vært. Så nå venter jeg bare på TR så jeg kan starte ny syklus.

CD44 og har ikke peiling på hvor jeg er i syklus. I går fikk jeg følelse av at TR kunne være på vei men ingenting enda.
Temp og hvilepuls på apple watch holder seg sånn noenlunde stabil lav. Litt svingninger er det men ikke at det holder seg høyt.
Noen dager etter forventet EL begynte jeg å spotte. Tenkte at det ble en litt vel kort syklus men blødningene økte ikke til skikkelig mens og jeg hadde ingen kramper. Spottingen varte i 5 dager.
Hvis spottingen var TR så er IKM kanskje i løpet av helga. Så jeg får bare vente å se hva som skjer.
Har ikke stresset egentlig, bare utålmodig på å komme over i ny syklus og håper den blir mer normal :)

Ingenting nytt å oppdatere her. Er på CD64 og fortsatt ingen antydning til TR.
Har selvfølgelig vært veldig greit å ikke ha mensen men vil inn i ny syklus så vi får startet prøvinga igjen :)

Frustrerende og kjedelig

Da jeg ble gravid med eldste var IKM dag 70

Frustrerende og kjedelig

Da jeg ble gravid med eldste var IKM dag 70
Veldig frustrerende. Vet jo ikke om jeg har hatt EL heller (ut i fra små symptomer så virker det som om kroppen har prøvd noen ganger) så om det skulle ha klaffet denne gangen så hadde det vært et stort mirakel :D CD1 i dag så håper på mer normal syklus denne gangen :)

Endelig CD1!
Håper på en mer normal syklus denne gangen. Kommer nok til å teste etter EL for å sjekke hvordan det går. Temping er jeg litt mer usikker på. Tenkte å kanskje å prøve clomid igjen om jeg ikke ser an denne syklusen at den har en normal lengde før jeg prøver neste syklus. Har et par dager å tenke på før jeg eventuelt starter på det.

Ekstra info for min egen del ang den lange syklusen:
Hvis spottingen tidlig i syklus var TR så hadde jeg en 19 dagers syklus som ikke hadde noen EL og en 45 dagers syklus som jeg er usikker på om kroppen klarte en EL.

Last edited:
CD15 - 1DPO?

Da ser det kanskje ut til at det blir en normal syklus denne gangen :)
Fikk en nesten positiv EL test på onsdag (sterk positiv etter tiden) og tenkte at da blir det positiv på torsdag. Testen var svakere da og enda svakere i dag. Veldig kort LH topp denne gangen. Fikk et temphopp i dag så da går jeg ut i fra at EL var i går. Da er det bare å telle ned til jeg kan starte med g-test, som blir søndag neste uke.

IMG_8901.jpeg IMG_5987.jpeg

CD25 - 11DPO?

Siden jeg ikke fikk positiv EL-test så får jeg gå etter tempen og si at EL var på CD14.
Tempet ikke den helga etter EL men tempet i ukedagene etter og da var tempen høy og fin så EL har vært.
Tok en g-test i går og den var negativ (ikke uforventet). Ingen test i dag men både hvilepuls og temp på apple watch er lav så da regner jeg nok med at TR kommer en av de neste dagene. Hadde sterk mensfølelse i natt.
Jeg er bare glad at jeg har en mer normal syklus denne gangen selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det endte i positiv g-test :) :Heartred

CD1 og ny PP

TR kom i natt. Hadde skikkelig kramper før jeg la meg. Tok smertestillende og fant frem varmeflaska for å dempe krampene og det gikk fort over. Litt vondt i dag også men stort sett gått veldig fint. Hadde ingen kramper forrige syklus så kanskje kroppen prøvde å ta det igjen denne gangen men gav opp :p
Klar for ny pp og håper på en normal syklus denne gangen også :)

CD25 og muligens 11 dpo.

Sjelden oppdatering for det er ikke så mye som skjer.
Fikk nesten positiv EL test på CD13. Hadde da bare holdt meg i to timer så hadde jeg ventet i fire timer så hadde den nok vært positiv. Så da går jeg ut i fra at EL var på ca CD14. Er ca 11dpo i dag og forventer TR i løpet av helga eller mandag. Ingen symptomer på hvilken vei det kan gå men tok en test i dag og den var blenda hvit. What's new?? :wacky:
Håper alle får en fin helg :Heartred

CD25 og muligens 11 dpo.

Sjelden oppdatering for det er ikke så mye som skjer.
Fikk nesten positiv EL test på CD13. Hadde da bare holdt meg i to timer så hadde jeg ventet i fire timer så hadde den nok vært positiv. Så da går jeg ut i fra at EL var på ca CD14. Er ca 11dpo i dag og forventer TR i løpet av helga eller mandag. Ingen symptomer på hvilken vei det kan gå men tok en test i dag og den var blenda hvit. What's new?? :wacky:
Håper alle får en fin helg :Heartred
God helg og ønsker deg masse lykke til :Heartred

Håper på et julemirakel :love017 :smiley-angelic001:Heartred Ønsker deg en riktig god helg❤️

Krysser også fingrene for et julemirakel :Heartred

Ny PP startet på søndag og jeg er nå på CD4. Ser ut som at TR allerede har dratt.
Her er vinteren kommet for fullt og det er minus grader og snø. Så da blir det nok å holde seg inne og fyre i peisen :)

Back
Topp