Heier masse på¨deg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for deg
TakkHeier masse på¨deg![]()
Går braHvordan går det?![]()
Bra jeg ikke er alene om å innbille meg strekerSynes jeg ser en skygge![]()
Spent på den neste
![]()
![]()
![]()
Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjen 
Håper så veldigSpennende!!Håper på fin strek i morgen;!

Mine har vært sterkest ettermiddagBra jeg ikke er alene om å innbille meg streker![]()
Litt usikker om jeg skal teste på morgenen/formiddagen eller om jeg skal vente til ettermiddagen. Har bare 3 tidligtester igjen
![]()
Noen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester daMine har vært sterkest ettermiddagMen gjør det du føler er rett
du må vist ut på shopping snart da
![]()

satser jo på at dette er siste PPNoen ganger tidligere så har jeg fått positiv test på kvelden 11dpo. Er muligens det i dag så kanskje jeg tester da
Ja må nok bestille noen nå. Rekker ikke frem før helgen men da har jeg visst det blir en ny pp![]()
Ikke i ettermiddag men i kveld en gang, tidligst i 20 tidenBlir det ny test i ettermiddag?![]()
TakkSynes også jeg så en skygge der
Håper så inderlig det blir deres tur nå!
Det hadde vært helt fantastisk om det hadde vært det altsåsatser jo på at dette er siste PPMen alltids greit å ha noen ekstra tester liggende i alle fall
Gleder meg til å se kveldens test![]()