Det største ønske

Så spennende at du begynner nærme deg et delmål i vektnedgangen ♥️ Det må være utrolig deilig! Får håpe EL kommer snart, og serverer gullegget ♥️♥️
Helt fantastisk! Hadde egentlig aldri trodd at jeg skulle klare det selv om jeg hadde håp :)
Tusen takk :Heartred Ja nå må gullegget bare komme for nå tilrettelegger jeg ganske mye altså :P

PP60 - CD 11

Trodde at dagens test skulle være sterkere siden den i går var litt sterk men den er svakere i dag... Vi har vært ute mesteparten av dagen så har ikke drukket noe eller vært på do på 6 timer så var sikker på at enten var testen positiv eller ikke langt unna men det var heller i motsatt retning. En liten del av meg er redd at jeg fikk tidligere EL men det er egentlig lite trolig. I følge temp så har ikke EL vært enda.
Tempen gikk litt ned i dag (hvit prikk fordi jeg tempet en time tidligere).
Kjente litt ilinger i venstre eggstokk tidligere i dag.

274162C3-28E9-4216-B411-31729D69D4DE.jpeg

988FF8A9-BDCC-459F-A83A-D0932EBAEF05.jpeg

PP60 - CD 11

Trodde at dagens test skulle være sterkere siden den i går var litt sterk men den er svakere i dag... Vi har vært ute mesteparten av dagen så har ikke drukket noe eller vært på do på 6 timer så var sikker på at enten var testen positiv eller ikke langt unna men det var heller i motsatt retning. En liten del av meg er redd at jeg fikk tidligere EL men det er egentlig lite trolig. I følge temp så har ikke EL vært enda.
Tempen gikk litt ned i dag (hvit prikk fordi jeg tempet en time tidligere).
Kjente litt ilinger i venstre eggstokk tidligere i dag.

Vis vedlegget 336745

Vis vedlegget 336746

Plutselig kommer den ;) tester du 1x eller 2x for dag atm?

Plutselig kommer den ;) tester du 1x eller 2x for dag atm?
De siste syklusene så har det vært sakte økning til plutselig sterk og så positiv. Syns det bare var så rart at den var så svakere i dag enn i går. Tester en gang om dagen fordi jeg bruker å ha to og av og til tre dager med positiv test så går ikke glipp av toppen. Begynner testinga på CD10.

De siste syklusene så har det vært sakte økning til plutselig sterk og så positiv. Syns det bare var så rart at den var så svakere i dag enn i går. Tester en gang om dagen fordi jeg bruker å ha to og av og til tre dager med positiv test så går ikke glipp av toppen. Begynner testinga på CD10.

Såpass, men da går det jo greit å teste en gang for dag :)

Såpass, men da går det jo greit å teste en gang for dag :)
Ja. Håper bare ikke det har endret seg den siste tiden da :P Tok en ny test senere på kvelden og den var svakt sterkere enn den jeg tok tidligere så da håper jeg den snart blir positiv :)

Ja. Håper bare ikke det har endret seg den siste tiden da :P Tok en ny test senere på kvelden og den var svakt sterkere enn den jeg tok tidligere så da håper jeg den snart blir positiv :)

Når pleier du få EL? :) Hos meg er det liksom ikke egentlig vits i å teste engang før type cd12 :P EL kom på CD15 faktisk, denne gang, men vanligvis på cd18

Når pleier du få EL? :) Hos meg er det liksom ikke egentlig vits i å teste engang før type cd12 :p EL kom på CD15 faktisk, denne gang, men vanligvis på cd18
Nå så bruker jeg som regel å ha EL på CD 14, men også hatt det på CD13. Før så hadde jeg alt mellom CD14-17, som regel CD15/16, og et par ganger så sent som CD18. Mer stabil etter at jeg startet med Letrozol.
Bruker å få positiv test rundt dag 12/13, med noen få unntak.

PP60 - CD12

Ingen økning på testen i dag fra i går kveld. Frustrerende. Var ganske konsentrert urin også så rart den ikke var sterkere. Får se om jeg tar en ny i kveld eller om jeg venter til i morgen. Spørs om jeg drikker noe særlig de neste timene.
Litt øm i livmorområdet.
Lav temp.
Hvilepulsen lever virkelig sitt eget liv og ble høy ganske fort.

85A8E736-523E-4319-9C8C-D93769C5987F.jpeg

E745D009-A4C6-47F8-955A-0C36C2907854.jpeg 617EB2D8-7A8E-465E-B176-0E2CD956310D.jpeg

Føler de er litt sterkere i virkeligheten enn på bilde men likevel langt fra positiv.
54BF9342-B13B-4A6B-9154-A4D4B6654AC8.jpeg

PP60 - CD13

Fortsatt ingen økning på testene. Tok en test nå på andre morgenurin for å se om det var antydning til noe LH økning som det ikke var. Blir en test til til vanlig tid i ettermiddag.
Tempen hoppet opp o_O
Når jeg skulle legge meg i natt så kjente jeg en iling i venstre eggstokk. Hadde en mensfølelse og var kvalm.
På morgenen så kjente jeg ilinger i høyre eggstokk og nå kjenner jeg at jeg er litt kvalm og har trykk rundt venstre eggstokk.
Skjønner ikke noe av kroppen nå. Får bare fortsette temping og testing og se hva som skjer.

62BC3686-D863-4407-AFCD-8A3251839084.jpeg
60E41645-5C90-43DE-ABD7-5608281497DF.jpeg

Hm, er det rundt nå du pleier ha EL? De var jo ganske negative :S

Hm, er det rundt nå du pleier ha EL? De var jo ganske negative :S
Ca i morgen. De skulle vært positive nå eller mye sterkere enn de er. Får se hva testen viser i ettermiddag.

Rart.. får bare fortsette med temping og test, og se, da :S
Veldig rart. Ut i fra foreløpig temp så ser det ut som EL var i går (ikke det at det skal leses så mye ut i fra et temphopp).

Da ser det ut som at det kanskje begynner å skje noe :) Streken er sterkere og 8 min etter fristen er strekene nesten like sterke. Blir nok en ny test i kveld bare for å sjekke at det er økning. Bruker egentlig ikke å stresse med denne testingen men nå syns jeg det er litt kluss så da får jeg bare teste litt oftere. Pakken med EL tester er best før utgangen av okt så like greit å bruke de opp nå :p Har noen andre tester som gikk ut i nov 2018 og de fungerer like godt enda så er ikke at de slutter å virke.
Ovitrellen ligger klar i kjøleskapet.

E8443723-D7AB-487A-AFE1-EF2A534BEC70.jpeg

15 min etter fristen
AD22352D-90D1-4195-A3F0-CADD9A2CA7F0.jpeg

Da ser det ut som at det kanskje begynner å skje noe :) Streken er sterkere og 8 min etter fristen er strekene nesten like sterke. Blir nok en ny test i kveld bare for å sjekke at det er økning. Bruker egentlig ikke å stresse med denne testingen men nå syns jeg det er litt kluss så da får jeg bare teste litt oftere. Pakken med EL tester er best før utgangen av okt så like greit å bruke de opp nå :p Har noen andre tester som gikk ut i nov 2018 og de fungerer like godt enda så er ikke at de slutter å virke.
Ovitrellen ligger klar i kjøleskapet.

Vis vedlegget 336915

15 min etter fristen
Vis vedlegget 336916

Hurra! Happy humping:angel8

Back
Topp