Tusen takk Håper det går bra med deg og den lille i magenKrysser fingrene for deg å heier høyt fra sidelinjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Håper det går bra med deg og den lille i magenKrysser fingrene for deg å heier høyt fra sidelinjen
Jeg ogsåJeg krysser fingrene for deg!
Jeg er innom med jevne mellomrom for å se hvordan det går
Jeg krysser fingrene for deg!
Jeg er innom med jevne mellomrom for å se hvordan det går
Koselig å høre Håper på positive nyheter etterhvertJeg også
God helg til deg ogsåInnom for å ønske deg en fin helg
Håper det snartFår håpe strekene bare blir sterkere heretter
Masse lykke til de neste dagene! Håper det er nå det klaffer for degPP60 - CD23 - 8DPO
Følte for å ta en test i dag også bare for å se om det var mye igjen av sprøyta så jeg vet litt mer når jeg starter testinga på søndag. Svak strek på begge testene, nesten usynlig når de var tørket. Så da tenker jeg at hvis det er sterkere strek på søndag så kan jeg ha et lite håp
Kjente noen ilinger i livmorområdet i går.
Litt kvalm i går kveld og i morges.
Fortsetter på nedgang i vekt denne uka også, håper at det fortsetter (hvis jeg ikke er gravid da )
Vis vedlegget 337773
PP60 - CD23 - 8DPO
Følte for å ta en test i dag også bare for å se om det var mye igjen av sprøyta så jeg vet litt mer når jeg starter testinga på søndag. Svak strek på begge testene, nesten usynlig når de var tørket. Så da tenker jeg at hvis det er sterkere strek på søndag så kan jeg ha et lite håp
Kjente noen ilinger i livmorområdet i går.
Litt kvalm i går kveld og i morges.
Fortsetter på nedgang i vekt denne uka også, håper at det fortsetter (hvis jeg ikke er gravid da )
Vis vedlegget 337773
Masse lykke til de neste dagene! Håper det er nå det klaffer for deg
Innom for å ønske deg god helg og lykke til denne PP
Håper for deg
Tusen takkMasse lykke til med testing. Håper!!!
Godtar ikke noen annet enn babystrek da neiSå og si negative - så om det er strek på søndag, så må det da være babystrek
Godtar ikke noen annet enn babystrek da nei
TakkKrysser fingrene