Det største ønske

PP60 - CD21 - 6DPO

Skulle teste i morgen men gjorde det i dag i stede. Syns den var litt sterkere en uke etter sprøyta (noen timer unna 7 døgn) men det varierer vel hvor mye som henger igjen. Tok både tidlig og vanlig test. Bilde blir litt blast syns jeg. Syns de er litt sterkere enn hva bildet viser.
På søndag hadde jeg veldig mye mensfølelse, litt sterke. Kjente det nedover ene låret. Hadde litt mensfølelse på mandag også. I dag óg med stråling nedover ene låret.
Ingen ømme bryst eller andre symptomer.

Ingen babystrek men håper det utvikler seg til det i løpet av neste uke :)

A13E248D-01AF-4E8B-9834-7BBC7C3502C2.jpeg

Last edited:
Får håpe strekene bare blir sterkere heretter ♥️

PP60 - CD23 - 8DPO

Følte for å ta en test i dag også bare for å se om det var mye igjen av sprøyta så jeg vet litt mer når jeg starter testinga på søndag. Svak strek på begge testene, nesten usynlig når de var tørket. Så da tenker jeg at hvis det er sterkere strek på søndag så kan jeg ha et lite håp :)
Kjente noen ilinger i livmorområdet i går.
Litt kvalm i går kveld og i morges.

Fortsetter på nedgang i vekt denne uka også, håper at det fortsetter (hvis jeg ikke er gravid da ;) )

324E7F6B-F843-4A34-87AE-166809E829EC.jpeg

PP60 - CD23 - 8DPO

Følte for å ta en test i dag også bare for å se om det var mye igjen av sprøyta så jeg vet litt mer når jeg starter testinga på søndag. Svak strek på begge testene, nesten usynlig når de var tørket. Så da tenker jeg at hvis det er sterkere strek på søndag så kan jeg ha et lite håp :)

Fortsetter på nedgang i vekt denne uka også, håper at det fortsetter (hvis jeg ikke er gravid da ;) )

Vis vedlegget 337773
Masse lykke til de neste dagene! :Heartred Håper det er nå det klaffer for deg:):Heartred

PP60 - CD23 - 8DPO

Vis vedlegget 337773

Så og si negative - så om det er strek på søndag, så må det da være babystrek :p

Masse lykke til med testing. Håper!!!

Back
Topp