Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var ikke langt igjen til positiv test for den kom nå i formiddagSnart positiv håper jeg.
Tenker på deg
PP60 - CD14
Endelig ble testen positiv!! Tester egentlig ikke før kl 15 men ble en ekstra nå på formiddagen for å se hvordan det lå an. Nå kan jeg endelig slappe litt av etter noen dager med litt stress og kroppen som ikke funket som den har gjort tidligere Testinga er nå ferdig for denne gang. Så da blir Ovitrelle satt i dag.
Sparsomt (eller så og si ingenting) med EL slim denne gangen men ikke uvanlig siden jeg begynte med Letrozol.
Tempen gikk ned igjen.
Vis vedlegget 336995
Vis vedlegget 336996
Temper i tillegg så får da vite når EL har vært. Den bruker som regel å være dagen etter at sprøyta er satt men noen ganger så har det vært samme dag og noen ganger to dager etter sprøyta. Hadde jeg ikke tempet så hadde jeg kanskje gått ut i fra dagen etter sprøyta.Hurra! Når teller du dpo fra da, når du setter Ovitrelle?
Temper i tillegg så får da vite når EL har vært. Den bruker som regel å være dagen etter at sprøyta er satt men noen ganger så har det vært samme dag og noen ganger to dager etter sprøyta. Hadde jeg ikke tempet så hadde jeg kanskje gått ut i fra dagen etter sprøyta.
Hurra for El
PP60 - CD16 - 1DPO
Drister meg til å si at jeg er 1dpo i dag med dagens temp
Så det blir en g-test neste torsdag for å sjekke hvor mye det er igjen av sprøyta og så begynner testinga 10dpo som er søndag i neste uke.
Magen er ikke oppblåst lenger og det er godt.
Oppdatering om vekta er at jeg i dag har kommet meg under BMI 30
Vis vedlegget 337204
PP60 - CD16 - 1DPO
Drister meg til å si at jeg er 1dpo i dag med dagens temp
Så det blir en g-test neste torsdag for å sjekke hvor mye det er igjen av sprøyta og så begynner testinga 10dpo som er søndag i neste uke.
Magen er ikke oppblåst lenger og det er godt.
Oppdatering om vekta er at jeg i dag har kommet meg under BMI 30
Vis vedlegget 337204
Tusen takkHipp hipp hurra for BMI på 20-tallet og for DPO-land!
Håper på detFor meg høres dette ut som en vinner-pp!!
Tusen takkFantastisk! Gratulerer med vektnedgangen, og hurra for dpo!