Det største ønske

Ettermiddagen og kveldens test. Ca lik styrke eller litt sterkere i kveld så ikke positiv i kveld heller men satser på at den blir det i morgen ettermiddag. Nesten positiv etter tiden.

DCB3A1EF-D210-4F55-8D35-12AB815B3204.jpeg
 
Snart positiv håper jeg.

Tenker på deg
 
PP60 - CD14

Endelig ble testen positiv!! Tester egentlig ikke før kl 15 men ble en ekstra nå på formiddagen for å se hvordan det lå an. Nå kan jeg endelig slappe litt av etter noen dager med litt stress og kroppen som ikke funket som den har gjort tidligere :p Testinga er nå ferdig for denne gang. Så da blir Ovitrelle satt i dag.
Sparsomt (eller så og si ingenting) med EL slim denne gangen men ikke uvanlig siden jeg begynte med Letrozol.
Tempen gikk ned igjen.

DB49B7DA-BE87-4078-B71B-FE3428A5911C.jpeg

7EC61B5B-6E12-4B48-9CB9-6066F5EFD719.jpeg
 
PP60 - CD14

Endelig ble testen positiv!! Tester egentlig ikke før kl 15 men ble en ekstra nå på formiddagen for å se hvordan det lå an. Nå kan jeg endelig slappe litt av etter noen dager med litt stress og kroppen som ikke funket som den har gjort tidligere :p Testinga er nå ferdig for denne gang. Så da blir Ovitrelle satt i dag.
Sparsomt (eller så og si ingenting) med EL slim denne gangen men ikke uvanlig siden jeg begynte med Letrozol.
Tempen gikk ned igjen.

Vis vedlegget 336995
Vis vedlegget 336996

Hurra! Når teller du dpo fra da, når du setter Ovitrelle?
 
Hurra! Når teller du dpo fra da, når du setter Ovitrelle?
Temper i tillegg så får da vite når EL har vært. Den bruker som regel å være dagen etter at sprøyta er satt men noen ganger så har det vært samme dag og noen ganger to dager etter sprøyta. Hadde jeg ikke tempet så hadde jeg kanskje gått ut i fra dagen etter sprøyta.
 
Temper i tillegg så får da vite når EL har vært. Den bruker som regel å være dagen etter at sprøyta er satt men noen ganger så har det vært samme dag og noen ganger to dager etter sprøyta. Hadde jeg ikke tempet så hadde jeg kanskje gått ut i fra dagen etter sprøyta.

Okei:happy:
 
PP60 - CD15 - EL??

Kanskje EL dag i dag? Lenge siden jeg har hatt EL senere enn CD14 og det med Letrozol også. Blir vel en litt lengre syklus også da tenker jeg. Kanskje egget trengte litt tid på seg til å bli gullegget denne gangen ;)
Våknet til temping i morges og kjente da ilinger og noe som skjer i ventstre eggstokk. Tempen var lavere enn i går men håper den hopper opp i morgen :) Sovnet igjen og etter at jeg hadde våknet ble jeg veldig oppblåst og hadde ubehag i livmorområdet. Fortsatt oppblåst men litt mindre nå.
Var ute og gikk en tur i dag i det nydelige høstværet vi har. Sol og varm vind, deilig. Godt for kropp og sjel. Nyte det så lenge vi kan :)

B4A1D295-529A-4333-84A9-D70D04D26A64.jpeg
 
PP60 - CD16 - 1DPO

Drister meg til å si at jeg er 1dpo i dag med dagens temp :D
Så det blir en g-test neste torsdag for å sjekke hvor mye det er igjen av sprøyta og så begynner testinga 10dpo som er søndag i neste uke.
Magen er ikke oppblåst lenger og det er godt.

Oppdatering om vekta er at jeg i dag har kommet meg under BMI 30 :happy:

EA824376-EC82-4AE1-909A-93D84E6002DA.jpeg
 
PP60 - CD16 - 1DPO

Drister meg til å si at jeg er 1dpo i dag med dagens temp :D
Så det blir en g-test neste torsdag for å sjekke hvor mye det er igjen av sprøyta og så begynner testinga 10dpo som er søndag i neste uke.
Magen er ikke oppblåst lenger og det er godt.

Oppdatering om vekta er at jeg i dag har kommet meg under BMI 30 :happy:

Vis vedlegget 337204

For meg høres dette ut som en vinner-pp!!:angel8
 
PP60 - CD16 - 1DPO

Drister meg til å si at jeg er 1dpo i dag med dagens temp :D
Så det blir en g-test neste torsdag for å sjekke hvor mye det er igjen av sprøyta og så begynner testinga 10dpo som er søndag i neste uke.
Magen er ikke oppblåst lenger og det er godt.

Oppdatering om vekta er at jeg i dag har kommet meg under BMI 30 :happy:

Vis vedlegget 337204

Fantastisk! Gratulerer med vektnedgangen, og hurra for dpo!
 
PP60 - CD17 - 2DPO

Like høy temp i dag som i går. Krysset kommer i morgen. Ingen tvil om når EL har vært :p
I går kjente jeg en del stikk i begge eggstokkene men spesielt høyre.
I dag har jeg kjent skikkelige stikk i puppene. Kommer så brått på at jeg skvetter :wacky: Nå på kvelden så hadde jeg igjen en slags mensfølelse som skjøt ut i korsryggen.
 
PP60 - CD18 - 3DPO

Da kom krysset som forventet med en enda høyere temp i dag. Da blir det en pause fra tempingen.
Startet på Wild yam og pyridoksin i går.
Blir spennende å se om det har hjulpet på med vekttapet denne gangen. Hvis ikke så legger jeg et bedre grunnlag for de neste syklusene :)

5A25A15D-C0E6-4DF1-A0B6-DCA0BDBC5649.jpeg
 
Krysser fingrene for deg å heier høyt fra sidelinjen:Heartred
 
Back
Topp