Det største ønske

Åååhhhhhh....... Krysser alt jeg har.

Ååå så spennende!! Krysser fingrene for deg! Tenk hvis det endelig skal klaffe for dere ❤️❤️❤️
Det hadde vært så fantastisk og så uvirkelig hvis det hadde klaffet nå ❤️

PP60 - CD27 - 12DPO

Tror ikke det gikk denne gangen heller selv om jeg håper så inderlig. Hvilepulsen har droppet de to siste dagene. Håper at den plutselig går opp igjen men får bare vente å se. I går rett etter testingen kom svak mensfølelse. Vært litt av og på siden da. Blir selvfølgelig test i kveld hvis ikke TR har kommet før det da.
Er så trøtt og sliten. Skal ta det med ro de neste dagene for å komme meg ovenpå igjen :)

4847E042-F145-4CDD-932D-879F89BAA20D.jpeg

Fortsetter å håpe inderlig det kan være deres tur.
Ser også økning i strekene..

Kveldens tester. Ingen økning. Ser noe svakt men usikker på om det vises på bildet. Føler at hvis det er noe der så skulle det vært tydeligere strek nå men ingenting er over før TR banker på :)
Resten av dagen har jeg ikke hatt mensfølelse. Sov en ettermiddagslur fordi jeg var så trøtt. Det var godt :) Vært litt uggen i ettermiddag/kveld.

D39D5BA0-DAC1-4386-90A9-C1D0FA6B2B98.jpeg

Last edited:
PP60 - CD28 - 13DPO

Da ser det ikke ut til at det går rett vei denne gangen heller. Så et øyeblikk ut som om at det skulle komme en strek på testen i dag men det gjorde det ikke likevel. Hvilepulsen ombestemte seg i går, men i dag gikk den ned. Rosa på papiret også så da kommer nok TR i løpet av kvelden eller morgendagen.
Da er det ingenting annet å gjøre enn å gjøre seg klar for en ny pp :) Har en dobbeldose Letrozol igjen og en Ovitrelle. Håper spiren sitter da og at vi slipper å spørre etter flere resepter :P

78CAE825-3D42-41C8-9A31-983B6590ED1E.jpeg C2BAD616-D482-4280-9997-C1317422D1B7.jpeg

Hvilepulsen har visst ombestemt seg igjen og holder seg oppe på 65... Før så var det ingen endring etter kl 12 på formiddagen, men de siste dagene har det endret seg flere timer etter da. Er noe med fitbit appen i det siste. Vil ikke alltid oppdatere, av og på med bluetooth, inn og ut av app etc.
Ser dagens test er litt svakt sterkere etter fristen som selvfølgelig ikke teller. Kjenner på meg at TR er på vei selv om det ikke er de sterke krampene eller murringene enda. Litt kvalm.
Må se det positive i at jeg ikke er gravid og det er at jeg kan ta influensevaksina neste uke. Men selvfølgelig så skulle jeg jo gjerne ha vært gravid nå ❤️

Så kjedelig:Heartbigred

Har han sjekket kvaliteten på svømmerne? Husker ikke om du har skrevet noe:Heartred
Veldig kjedelig ❤️

Ja han har fått sjekket de. Sist gang var i februar i år. Alt var fint. Er nok eggene mine og at jeg ikke har så mange igjen av de.

Veldig kjedelig ❤️

Ja han har fått sjekket de. Sist gang var i februar i år. Alt var fint. Er nok eggene mine og at jeg ikke har så mange igjen av de.
Klarte ikke å huske om jeg hadde lest noe om det;)

Jeg tenker så lenge det er futt i svømmerne, er det lettere når gullegget endelig kommer:love7

Hvilepulsen har visst ombestemt seg igjen og holder seg oppe på 65... Før så var det ingen endring etter kl 12 på formiddagen, men de siste dagene har det endret seg flere timer etter da. Er noe med fitbit appen i det siste. Vil ikke alltid oppdatere, av og på med bluetooth, inn og ut av app etc.
Ser dagens test er litt svakt sterkere etter fristen som selvfølgelig ikke teller. Kjenner på meg at TR er på vei selv om det ikke er de sterke krampene eller murringene enda. Litt kvalm.
Må se det positive i at jeg ikke er gravid og det er at jeg kan ta influensevaksina neste uke. Men selvfølgelig så skulle jeg jo gjerne ha vært gravid nå ❤️
Fitbit'en min har også tulla de siste ukene. Kommer vel en oppdatering snart håper jeg.

Håper i det lengste på en litt treigstartet spire:wav

Back
Topp