Ååå så spennende!! Krysser fingrene for deg! Tenk hvis det endelig skal klaffe for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detSkimter strek på begge to jeg!! Så spennnede, håper veldig det er en spire
Håper så veldig på detSer streker. Håper for deg
Det hadde vært så fantastisk og så uvirkelig hvis det hadde klaffet nåÅåå så spennende!! Krysser fingrene for deg! Tenk hvis det endelig skal klaffe for dere
Takk Håper!Håper så inderlig for dere!! Masse lykke til
Det hadde bare vært helt fantastiskHåper SÅ for dere at det må klaffe nå!
TakkÅååhhhhhh....... Krysser alt jeg har.
Takk Håper litt tilFortsetter å håpe inderlig det kan være deres tur.
Ser også økning i strekene..
Veldig kjedeligSå kjedelig
Har han sjekket kvaliteten på svømmerne? Husker ikke om du har skrevet noe
Klarte ikke å huske om jeg hadde lest noe om detVeldig kjedelig
Ja han har fått sjekket de. Sist gang var i februar i år. Alt var fint. Er nok eggene mine og at jeg ikke har så mange igjen av de.
Fitbit'en min har også tulla de siste ukene. Kommer vel en oppdatering snart håper jeg.Hvilepulsen har visst ombestemt seg igjen og holder seg oppe på 65... Før så var det ingen endring etter kl 12 på formiddagen, men de siste dagene har det endret seg flere timer etter da. Er noe med fitbit appen i det siste. Vil ikke alltid oppdatere, av og på med bluetooth, inn og ut av app etc.
Ser dagens test er litt svakt sterkere etter fristen som selvfølgelig ikke teller. Kjenner på meg at TR er på vei selv om det ikke er de sterke krampene eller murringene enda. Litt kvalm.
Må se det positive i at jeg ikke er gravid og det er at jeg kan ta influensevaksina neste uke. Men selvfølgelig så skulle jeg jo gjerne ha vært gravid nå