Det største ønske

Lykke til denne PPen. En kommentar angående melatonin, så er det eneste som finnes av forsking positivt. Det er mulig det kan virke positivt på eggkvalitet. Så dette kan du ta med god samvittighet. Leste nettopp om det, og har tenkt til å bestille til neste PP :)
Det var noe sånt jeg leste også men ble usikker. Ikke tatt denne pp men kanskje neste runde :) Må begynne å lagre linker etc tror jeg av hva jeg finner av tips til alt jeg prøver :P

Lykke til denne pp'en ♥️♥️
Masse lykke til denne pp. Hadde vært en fin førjulsgave med positiv test! Krysser fingre og tær for deg.
vi er flere som håper så med dere:Heartred lykke til!:Heartred
Tusen takk :Heartbigred:Heartbigred

Hvordan går det? ♥️
Går greit :Heartred Vært litt fraværende fordi jeg har ikke vært helt i form. Fortsatt sliten men kjenner jeg har blitt litt bedre de siste to dagene. Er midt i prøveperioden og blir spennende å se når positiv EL test er og når jeg får satt Ovitrelle :)

PP61 - CD13

Beklager lite oppdatering men har ikke vært i form. Slitt med hodepine den siste uka. Var hos kiropraktor i går og fått knekt litt opp i nakke og rygg. Kjenner det var godt og nødvendig.
Formen har vært laber, presset meg litt for mye. Vært litt kvalm av og på i det siste, spesielt i dag. Tanken på mat gjør meg bare enda mer kvalm.
Heldigvis er formen ellers bedre i dag og håper det fortsetter :)
EL testinga begynt på søndag. Svak da til mye sterkere på mandag, men det var veldig konsentrert den dagen så det var nok derfor. Håper på positiv test i dag så jeg får satt sprøyta :D
Tempen lever sitt eget liv. Ganske høy i dag.
Bilder av test og temp kommer etter at jeg har fått testet.
Hvilepulsen har holdt seg stabil siden før mensen.

Dagens test er litt svakere enn gårsdagens. Jeg som håpte på positiv test nå. Blir kanskje en test i kveld. Håper den blir positiv da eller senest i morgen.
Kanskje jeg plutselig har veldig kort LH topp? Tenk om EL allerede har vært? Svømmerne er på plass så er likevel mulighet hvis EL kom tidligere men har jo en sprøyte liggende klar :p Får ta det som det kommer.

997658C2-85FA-491D-BE30-0F005FA37932.jpeg

B1482159-4E96-40EC-80BE-484870B39D0C.jpeg

Dagens test 33 min etter fristen. Vil jo si den er positiv så satser på at den blir positiv innenfor tiden snart :)

90A5A8AE-06AC-414E-B2D1-1CAF34DA25FE.jpeg

Kveldens test. Nesten positiv. Ny test i morgen og satser på positiv test da så jeg kan ta å sette Ovitrelle.

2C98ECF6-22CD-4E35-8F01-3612073378D9.jpeg

Synes testene er så ekle når fargestoffet nekter forlate vinduet innen tidsfristen.. >< blir så vanskelig å lese..
Men begynner nærme seg!

Synes testene er så ekle når fargestoffet nekter forlate vinduet innen tidsfristen.. >< blir så vanskelig å lese..
Men begynner nærme seg!
Enig. De har liksom 5 min på seg så det er god tid å bli fordelt fint utover :P

PP61 - CD14

Endelig positiv test!! Så vidt :P Samme dag som forrige syklus. Da var EL dagen etter, i følge tempen. Sprøyta blir satt i dag og da er EL senest på lørdag.
Da er testinga over for denne gangen. Har lite av de EL testene igjen så får kjøpe noen flere pakker i tilfelle det ikke klaffer denne gangen, så har jeg det i hus.

2E8203F0-356C-4EC1-8804-0FC83EBEFC05.jpeg

B1EF9943-6D71-4B8A-B957-A686C45995EB.jpeg

PP61 - CD14

Endelig positiv test!! Så vidt :p Samme dag som forrige syklus. Da var EL dagen etter, i følge tempen. Sprøyta blir satt i dag og da er EL senest på lørdag.
Da er testinga over for denne gangen. Har lite av de EL testene igjen så får kjøpe noen flere pakker i tilfelle det ikke klaffer denne gangen, så har jeg det i hus.

Vis vedlegget 339364

Vis vedlegget 339365

Ååå, yay! Happy humping:D

Hurra for EL, da får vi krysse fingrene for full klaff ♥️

Back
Topp