Heier også!! Håper du ikke ble syk og fikk tatt vaksine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var noe sånt jeg leste også men ble usikker. Ikke tatt denne pp men kanskje neste runde Må begynne å lagre linker etc tror jeg av hva jeg finner av tips til alt jeg prøverLykke til denne PPen. En kommentar angående melatonin, så er det eneste som finnes av forsking positivt. Det er mulig det kan virke positivt på eggkvalitet. Så dette kan du ta med god samvittighet. Leste nettopp om det, og har tenkt til å bestille til neste PP
Lykke til
Lykke til
Lykke til
Lykke til denne pp'en
Masse lykke til denne pp. Hadde vært en fin førjulsgave med positiv test! Krysser fingre og tær for deg.
vi er flere som håper så med dere lykke til!
Tusen takkLykke til!
Og jeg er i dinJeg er for evig i heiagjengen din
Tusen takk Nei ingen sykdom her og fikk heldigvis tatt vaksina.Heier også!! Håper du ikke ble syk og fikk tatt vaksine
Går greit Vært litt fraværende fordi jeg har ikke vært helt i form. Fortsatt sliten men kjenner jeg har blitt litt bedre de siste to dagene. Er midt i prøveperioden og blir spennende å se når positiv EL test er og når jeg får satt OvitrelleHvordan går det?
Enig. De har liksom 5 min på seg så det er god tid å bli fordelt fint utoverSynes testene er så ekle når fargestoffet nekter forlate vinduet innen tidsfristen.. >< blir så vanskelig å lese..
Men begynner nærme seg!
TakkHeiaheia!
PP61 - CD14
Endelig positiv test!! Så vidt Samme dag som forrige syklus. Da var EL dagen etter, i følge tempen. Sprøyta blir satt i dag og da er EL senest på lørdag.
Da er testinga over for denne gangen. Har lite av de EL testene igjen så får kjøpe noen flere pakker i tilfelle det ikke klaffer denne gangen, så har jeg det i hus.
Vis vedlegget 339364
Vis vedlegget 339365
TakkÅåå, yay! Happy humping