Det største ønske

PP61 - CD15 - 1DPO?

Temphopp opp i dag så da satser jeg på at EL skjedde i løpet av natta :) Satte EL sprøyta rett før kl 16 i går.
Ser at tempen er litt lik forrige syklus, utenom den veldig lave tempen på mandag.
Kjenner jeg er veldig øm i livmorområdet og oppblåst. Kvalm i dag også,

Endelig har det løsnet med vekta. Jeg gikk opp for et par uker siden pga TR og forrige uke var vekta den samme som uka før. Denne uka var den ned nesten en kg. Så nesten tilbake til der jeg var for 3 uker siden. Så godt!

56A04B40-52AF-4512-8728-3E59DF6B3E50.jpeg

Last edited:
PP61 - CD16 - 2DPO

Høyere temp i dag. Satser på ca like høy temp i morgen og et kryss i FF.
Fortsatt kvalm, varierer i styrke. Er også oppblåst. Håper det blir bedre snart. Øm i begge sidene ved eggstokkene.
Så da blir det en g-test ca på torsdag for å se hvor mye det er igjen av sprøyta. Søndag neste uke er jeg 10dpo men det er da 10 dager siden sprøyta var satt så kanskje jeg starter testingen 11dpo denne gangen.
Skulle bestille Make sure EL tester og kanskje noen g-tester på Farmasiet i dag siden de har salg. Selvfølgelig et jeg for sent ute for alt var utsolgt...
Må også bestille flere g-tester på babyplan. Har ikke så mange av de igjen i huset.

0F11AD9B-030E-4A9A-B24D-A681ED467A77.jpeg

PP61 - CD20 - 6DPO

Ikke så mye å fortelle. Venter bare på at jeg kan starte testinga men kjenner at jeg er rolig ang det, ikke utålmodig i det hele tatt. Får se om det endrer seg de neste dagen :D
Siden en til to dager etter EL så har jeg hatt en slags mensfølelse. Ingen kramper men bare ubehag. Noen ganger så sterkt at jeg får vondt i korsryggen. Ingen andre symptomer.
Fikk kryss etter temping på søndag.
Hvilepulsen er kjemperar. Like lav som den er som regel etter at TR kommer...

9B6EF05C-A20C-4B38-A589-7D4D50D5D3A4.jpeg 81288A49-1C99-4BEC-A39E-2A2159543C11.jpeg

Krysser fingrene for at den sitter denne gangen ♥️ Du har jo gjort mye for at det skal klaffe..mange kilo ned osv. Det må da vente premie på dette snart!

PP61 - CD21 - 7DPO

Da var det tid for å sjekke hvor mye det var igjen av sprøyta. 6 dager og 18,5 timer siden sprøyta var satt. En del igjen ser jeg. Men håper det er borte til jeg starter testinga mandag hvis det ikke er en spire der da :)

C57D307E-4960-4B3F-B443-0F79DDE2808F.jpeg

Lykke til
Krysser fingerne

Får håpe testene snur snart, og går oppover ;)

Krysser fingrene for at den sitter denne gangen ♥️ Du har jo gjort mye for at det skal klaffe..mange kilo ned osv. Det må da vente premie på dette snart!
Over 6 kg siden i sommer så håper at det venter en flott premie snart ❤️

Får håpe testene snur snart, og går oppover ;)
Håper det. Svak strek på testen i dag. Ikke gått helt 10 dager siden sprøyta, noen timer som manglet :P Men håper veldig på at det øker de neste dagene :)

Back
Topp