Det største ønske

Ny test i kveld men ingen tydelig strek. Klarte bare å holde meg i 3 timer. Får håpe på sterkere strek i løpet av de neste dagene. Bestilte g-tester i forrige uke og i dag kom de. 20 tidligtester i hus så da har jeg nok til noen sykluser fremover. Men det trenger jeg jo ikke for jeg skal jo bli gravid nå :p
Sjekket hvilepulsen likevel i kveld :wacky: opp to hakk til fra i går. Håper den er rett fordi den kan av og til endre seg hvis jeg syncer for mye. Har ikke syncet den siden jeg sto opp.

Tok en test 2,5 t etter siste dobesøk. Unødvendig egentlig men men :p

Syns jeg ser en svak strek. Et bittelite håp. Så får se de neste dagene om det er noe på gang eller ikke. Har litt mensfølelse og vært litt kvalm i går og i dag. Kvalmen er nok fordi jeg har spist for lite.

Legger ved originalbilde og et redigert.

Vis vedlegget 340257 Vis vedlegget 340258

Jeg seeer!:nailbiting:

PP61 - CD26 - 12DPO

Ingen tydelig strek i dag. Kan kanskje skimte noe men det er ikke nok. Kan være at jeg tester på feil tidspunkt på dagen. Usikker på når neste test blir. Får se det litt an.
Kjenner litt mensfølelse. Fortsatt høy hvilepuls så et lite håp :)
Lever i håpet litt til til IKM som er torsdag/fredag.

Tusen takk :Heartbigred
Heier på deg!! Nærmer det seg EL på deg eller har du nettopp hatt?
Tester ikke etter el denne runden:bag:
Tror el har vært er på CD 12 i dag, el er normalt fra CD 9-11 uten stimulering. Nå får jeg ikke hjelp til lett stimulering lenger, da kommer el tidligere.

Håper det går bra med deg:Heartbigred

Tester ikke etter el denne runden:bag:
Tror el har vært er på CD 12 i dag, el er normalt fra CD 9-11 uten stimulering. Nå får jeg ikke hjelp til lett stimulering lenger, da kommer el tidligere.

Håper det går bra med deg:Heartbigred
Vurderer selv å ikke teste etter EL neste pp og kanskje videre.
Du får ikke noe mer fra gyn E.J heller? Jeg er nå tom for medisiner og tenkte å ikke spørre etter mer siden det ikke hjelper på likevel.
Håper på en overraskelses spire hos dere :Heartred

Går greit. Lei men må bare fortsette å prøve :)

Tok en ny test i kveld men den kan man si er blenda som de andre. Kan kanskje skimte et eller annet men det betyr ingenting.
Tror ikke jeg tester noe mer før til fredag/lørdag hvis ikke TR har kommet innen da.
Kjenner at TR er på vei egentlig. Så blir ikke overrasket om hun dukker opp en av de neste dagene.

Håper på fin strek nr to neste gang du tester.

Vurderer selv å ikke teste etter EL neste pp og kanskje videre.
Du får ikke noe mer fra gyn E.J heller? Jeg er nå tom for medisiner og tenkte å ikke spørre etter mer siden det ikke hjelper på likevel.
Håper på en overraskelses spire hos dere :Heartred

Går greit. Lei men må bare fortsette å prøve :)
Nei hun var ikke interessert i å hjelpe mere, hun henviste oss til ivf privat. Nå blir det ikke ivf og da blir det heller ikke hjelp.
Jeg har fått fastlegen til å utvide ovitrelle og progrestron reseptene, men bruker de ikke. Jeg tror det er mannlig faktor og da er det jo samma hva jeg tar.
Eneste jeg kan gjøre er å snakke med han gynekologen i Molde jeg ikke liker.

Hva sier din mann om prøvingen?
Jeg håper så inderlig at dere lykkes:Heartbigred
Tar du noe kosttilskudd ol. nå?

Ny til dagboken din, spennende å lese! Håper virkelig den sitter for dere nå :love7 Har dere satt en grense for når dere vil vurdere ivf? Du har sikkert skrevet om det før, men jeg har ikke rukket å lese gjennom alt :D

Nei hun var ikke interessert i å hjelpe mere, hun henviste oss til ivf privat. Nå blir det ikke ivf og da blir det heller ikke hjelp.
Jeg har fått fastlegen til å utvide ovitrelle og progrestron reseptene, men bruker de ikke. Jeg tror det er mannlig faktor og da er det jo samma hva jeg tar.
Eneste jeg kan gjøre er å snakke med han gynekologen i Molde jeg ikke liker.

Hva sier din mann om prøvingen?
Jeg håper så inderlig at dere lykkes:Heartbigred
Tar du noe kosttilskudd ol. nå?
Ikke noe kjekt når man ikke får den hjelpa man har trenger/har lyst på. Men bra at du får litt hjelp av fastlegene da. Vanskelig å gjøre noe med mannlig faktor.

Sier ikke så mye egentlig. Vi begge er frustrert over at det ikke har klaffet enda men fortsetter bare med prøving. Én dag så må vi jo slutte men enn så lenge så prøver vi.

Takk og de samme for dere :Heartred:Heartred

Ja hva er det jeg tar :p Tar fast D vitamin, B12, b-kompleks, sink, jod, folsyre, Q10, kvinne vit. Har prøvd div andre ting både før og etter EL tidligere men det varierer litt. Skal prøve Conceive plus Ovulation support når TR kommer nå. Tar du noe spesielt eller?

Last edited:
Ny til dagboken din, spennende å lese! Håper virkelig den sitter for dere nå :love7 Har dere satt en grense for når dere vil vurdere ivf? Du har sikkert skrevet om det før, men jeg har ikke rukket å lese gjennom alt :D
Så kjekt at du leser her da :) Mange side så hvis du skal lese gjennom alt vil det ta litt tid :P
Takk! Håper virkelig at det skal klaffe snart. Vi har lagt fra oss alternativet om IVF nå men håper vi klarer det selv eller om vi kan få annen hjelp enn det vi har fått til nå.

PP61 - CD28 - 14DPO

Ingen positiv test og ingen TR men hun kommer nok i morgen. Testen var blenda hvit nå i ettermiddag. Ikke noe særlig mensfølelse enda. Hvilepulsen er på vei ned. Er vel bare en vei det går nå. Så da er det bare å starte ny pp med ny giv. Jobbe med vekten for å gå ned enda mer.

PP61 - CD29 - 15DPO / PP62 - CD1

TR har ikke kommet for fullt enda, bare litt rosa på papiret av og til. Nå på kvelden så kjenner jeg mensfølelsen er kommet så TR er nok rett rundt hjørnet.
Det blir ingen medisiner denne pp. Tomt på resepten og kommer ikke til å spørre om mer nå siden det ikke hjelper. Eneste er at jeg har fått en mer stabil lutealfase med Ovitrelle. Usikker om det blir testing og temping også, får se det litt an. Greit å ta en pause fra det av og til hvertfall når jeg vet når sånn ca EL bruker å være selv om jeg ikke merker det på kroppen.

Så kjekt at du leser her da :) Mange side så hvis du skal lese gjennom alt vil det ta litt tid :p
Takk! Håper virkelig at det skal klaffe snart. Vi har lagt fra oss alternativet om IVF nå men håper vi klarer det selv eller om vi kan få annen hjelp enn det vi har fått til nå.

Har dere prøvd ivf før eller bare blitt enige om at det ikke er noe for dere? Det virker så rart at du får så mange positive tester uten at den setter seg liksom :( Kan det være noe med slimhinnene? Kan de teste for det egentlig?

Det er et helt utrolig pågangsmot du har i hvert fall! Det kan ikke være lett alltid :Heartred

Håper virkelig det går deres vei snart!

PP62 - CD1

Da kom TR i dag.
Litt kramper og da er det greit å bruke varmeflaska :) Heldigvis ikke for ille.
Begynte på "Conceive plus Ovulation support" i dag. Får se om det kan hjelpe på et eller annet :) Skader ikke å teste ut tenker jeg.

Så synd at TR dukket opp :(
Mitt største ønske for deg er at du får en positiv test i julegave, det er så fortjent!❤️❤️❤️
Heier fortsatt på deg❤️

Back
Topp