Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Så synd at TR dukket opp
Mitt største ønske for deg er at du får en positiv test i julegave, det er så fortjent!
Heier fortsatt på deg
Har ikke prøvd IVF og akkurat nå er det ikke noe for oss.Har dere prøvd ivf før eller bare blitt enige om at det ikke er noe for dere? Det virker så rart at du får så mange positive tester uten at den setter seg liksom Kan det være noe med slimhinnene? Kan de teste for det egentlig?
Det er et helt utrolig pågangsmot du har i hvert fall! Det kan ikke være lett alltid
Håper virkelig det går deres vei snart!
Tusen takk Håper veldig på detSå synd at TR dukket opp
Mitt største ønske for deg er at du får en positiv test i julegave, det er så fortjent!
Heier fortsatt på deg
TakkEnig!
Håper veldig på detSynd det ikke gikk denne gangen... Neste gang, håper jeg
Leste nettop om ei her inne som hadde prøvd i 19 år og plutselig satt spiren uten hjelp. Nevner det ikke for å demotivere, men for å si at det er håp og plutselig så sitter den! Det eneste man kan gjøre er å fortsette å prøveHar ikke prøvd IVF og akkurat nå er det ikke noe for oss.
Var til utredning sist i feb og da sa gyn at siden det ikke er noe feil med noe annet så er det nok eggene som ikke har topp kvalitet.
Har tilfeldigvis hatt noen gyn undersøkelser rundt EL og da har det vært fin og tykk slimhinne.
Håper gullegget kommer snart og fester seg. På tide
Tusen takk Ikke lett nei men kan ikke gi opp drømmen om at vi skal klare det én dag og få vår egen lille familie
Alltid håp. Har lest selv om andre som har prøvd lenge og plutselig så satt det.Leste nettop om ei her inne som hadde prøvd i 19 år og plutselig satt spiren uten hjelp. Nevner det ikke for å demotivere, men for å si at det er håp og plutselig så sitter den! Det eneste man kan gjøre er å fortsette å prøve
Det var det denne gangenNår man greier glemme man har mensen, da er det ganske chill
Fantastisk å bare ha 3 dager o.o Har vanligvis det dobbelte, jeg.
Det var det denne gangen
Veldig godt at det er så kort. Har som regel 3 dager, men denne gangen var det to pluss litt spotting i dag bare. Det korteste jeg har hatt er et døgn, men det er mange år siden.
Du har noen år på deg enda, 40 er ingenting det Jeg har troen på deg, Har somregel en ganske god magefølelse på sånne ting! <3Alltid håp. Har lest selv om andre som har prøvd lenge og plutselig så satt det.
Er 40 så har ikke alderen på min side men det er jo mange over 40 som blir gravid
Høres ikke noe kjekt ut. Før hadde jeg 4-6 dager men ingen smerter/betydelige smerter. Følte det var lenge. Så ble det kortere med mer smerter. Foretrekker det.Misunner det litt. Jeg har 5-7 dager, og 1-2 av dagene er så heavy blødning at jeg må tømme menskoppen flere ganger ila dagen for å ikke skvulpe gjennom. (Bind og tamponger pleide være useless, så..)
40 er jo ingenting Godt du har god magefølelsen, håper det klaffer snartDu har noen år på deg enda, 40 er ingenting det Jeg har troen på deg, Har somregel en ganske god magefølelse på sånne ting! <3