Det største ønske

Så synd at TR dukket opp :(
Mitt største ønske for deg er at du får en positiv test i julegave, det er så fortjent!❤️❤️❤️
Heier fortsatt på deg❤️
Enig!
 
Synd det ikke gikk denne gangen... Neste gang, håper jeg ♥️♥️
 
Har dere prøvd ivf før eller bare blitt enige om at det ikke er noe for dere? Det virker så rart at du får så mange positive tester uten at den setter seg liksom :( Kan det være noe med slimhinnene? Kan de teste for det egentlig?

Det er et helt utrolig pågangsmot du har i hvert fall! Det kan ikke være lett alltid :Heartred

Håper virkelig det går deres vei snart!
Har ikke prøvd IVF og akkurat nå er det ikke noe for oss.
Var til utredning sist i feb og da sa gyn at siden det ikke er noe feil med noe annet så er det nok eggene som ikke har topp kvalitet.
Har tilfeldigvis hatt noen gyn undersøkelser rundt EL og da har det vært fin og tykk slimhinne.
Håper gullegget kommer snart og fester seg. På tide :)

Tusen takk :Heartred Ikke lett nei men kan ikke gi opp drømmen om at vi skal klare det én dag og få vår egen lille familie :Heartred
 
Så synd at TR dukket opp :(
Mitt største ønske for deg er at du får en positiv test i julegave, det er så fortjent!❤️❤️❤️
Heier fortsatt på deg❤️
Tusen takk :Heartred Håper veldig på det :Heartred
 
PP62 - CD3

Da ser det ut til at TR har pakket sammen det meste av sakene sine og dratt. Hun har vært snill denne gangen. Hadde litt vondt første dagen så ble smertestillende men det var bare for å unngå at det ble for ille og jeg orket ikke å ha det vondt. På kvelden på CD1 kjente jeg at jeg hadde mensfølelse og så kom jeg på at det er jo fordi jeg har mensen :wacky: I går hadde jeg helt glemt at jeg hadde mensen :laughing021 Første gang jeg har glemt at TR var på besøk :whacky059

Vekta har gått litt opp etter TR besøket så nå blir det å drikke masse te og få ut det meste av vannet i kroppen. Må komme meg ut på tur også. Droppet turen i dag siden det regnet. Meldt regn de neste dagene men må bare komme meg ut :)
 
Har ikke prøvd IVF og akkurat nå er det ikke noe for oss.
Var til utredning sist i feb og da sa gyn at siden det ikke er noe feil med noe annet så er det nok eggene som ikke har topp kvalitet.
Har tilfeldigvis hatt noen gyn undersøkelser rundt EL og da har det vært fin og tykk slimhinne.
Håper gullegget kommer snart og fester seg. På tide :)

Tusen takk :Heartred Ikke lett nei men kan ikke gi opp drømmen om at vi skal klare det én dag og få vår egen lille familie :Heartred
Leste nettop om ei her inne som hadde prøvd i 19 år og plutselig satt spiren uten hjelp. Nevner det ikke for å demotivere, men for å si at det er håp og plutselig så sitter den! Det eneste man kan gjøre er å fortsette å prøve :)
 
Leste nettop om ei her inne som hadde prøvd i 19 år og plutselig satt spiren uten hjelp. Nevner det ikke for å demotivere, men for å si at det er håp og plutselig så sitter den! Det eneste man kan gjøre er å fortsette å prøve :)
Alltid håp. Har lest selv om andre som har prøvd lenge og plutselig så satt det.
Er 40 så har ikke alderen på min side men det er jo mange over 40 som blir gravid :)
 
Når man greier glemme man har mensen, da er det ganske chill :p
Fantastisk å bare ha 3 dager o.o Har vanligvis det dobbelte, jeg.
 
Når man greier glemme man har mensen, da er det ganske chill :p
Fantastisk å bare ha 3 dager o.o Har vanligvis det dobbelte, jeg.
Det var det denne gangen :D
Veldig godt at det er så kort. Har som regel 3 dager, men denne gangen var det to pluss litt spotting i dag bare. Det korteste jeg har hatt er et døgn, men det er mange år siden.
 
Det var det denne gangen :D
Veldig godt at det er så kort. Har som regel 3 dager, men denne gangen var det to pluss litt spotting i dag bare. Det korteste jeg har hatt er et døgn, men det er mange år siden.

Misunner det litt. Jeg har 5-7 dager, og 1-2 av dagene er så heavy blødning at jeg må tømme menskoppen flere ganger ila dagen for å ikke skvulpe gjennom. (Bind og tamponger pleide være useless, så..)
 
Alltid håp. Har lest selv om andre som har prøvd lenge og plutselig så satt det.
Er 40 så har ikke alderen på min side men det er jo mange over 40 som blir gravid :)
Du har noen år på deg enda, 40 er ingenting det :D Jeg har troen på deg, Har somregel en ganske god magefølelse på sånne ting! <3
 
Misunner det litt. Jeg har 5-7 dager, og 1-2 av dagene er så heavy blødning at jeg må tømme menskoppen flere ganger ila dagen for å ikke skvulpe gjennom. (Bind og tamponger pleide være useless, så..)
Høres ikke noe kjekt ut. Før hadde jeg 4-6 dager men ingen smerter/betydelige smerter. Følte det var lenge. Så ble det kortere med mer smerter. Foretrekker det.
 
Du har noen år på deg enda, 40 er ingenting det :D Jeg har troen på deg, Har somregel en ganske god magefølelse på sånne ting! <3
40 er jo ingenting :p Godt du har god magefølelsen, håper det klaffer snart :)
 
PP62 - CD11

Nærmer seg forventet EL, ca fredag. Kjenner det er veldig greit å ikke teste eller tempe. Usikker om det blir Wild yam eller ikke etter EL. I så fall må jeg vente til jeg er sikker på at EL har vært ut i fra tidligere sykluser. Vært litt rar kvalm de siste dagene.
Fått litt EL slim. Kjenner ingenting i eggstokkene men det er ikke noe nytt lenger.

Vekta gikk en del opp forrige uke, så da var det bare å sette alle kluter til og nå har jeg gått ned nesten halvparten av oppgangen. Blir spennende å se hva vekta sier på fredag.
 
Back
Topp