Det største ønske

Høres ikke noe kjekt ut. Før hadde jeg 4-6 dager men ingen smerter/betydelige smerter. Følte det var lenge. Så ble det kortere med mer smerter. Foretrekker det.

Hadde jeg fått 4, hadde jeg vært happy :p kan godt ta mer smerter for det!
 
Ja, takk!
Det var veldig deilig å komme inn her. Veldig mye igjen å gjøre, men det får ta sin tid. :)
Flytting og få på plass ting tar tid. Er noen år siden vi flyttet i hus og har fortsatt ikke fått alt i orden :p
 
Flytting og få på plass ting tar tid. Er noen år siden vi flyttet i hus og har fortsatt ikke fått alt i orden :p
Hehe. :p Mannen skal ned å se på stuebord imorgen. Og forhåpentligvis få på plass litt mer. Mesteparten ligger på mannen da, jeg er for dårlig stort sett. Men frøkna sover godt på sitt nye rom :D
 
PP62 - CD18 - ?DPO

Ikke så mye å skrive om. Ingen symptomer. Har tatt det helt piano denne syklusen. Ingen stress.
Er muligens 4dpo hvis EL kom til ca samme tid som tidligere. Det betyr at første g-test blir mandag i neste uke, muligens 10dpo. IKM ca fredag neste uke. Men siden jeg ikke brukte ovitrelle denne gangen så kan LF være litt kortere enn forventet og med det syklusen også og IKM være tidligere enn fredagen.
 
PP62 - CD21 - ?DPO

3 dager til første test ryker. Ikke noe særlig testetrang egentlig. Vurderte å ta en i dag men droppet det og det er jo altfor tidlig enda at det kommer en strek opp.
Søndags kveld/natt og mandags kveld/natt så hadde jeg en mensfølelse og i tillegg vondt i korsryggen.
I dag har jeg kjent stikk rundt begge eggstokkene. En gang fikk jeg vondt av bare å røre på meg, en annen gang var det at jeg hostet.
Kjenner noe i livmorområdet også.
Kjente etter nå og brystene har begynt å bli litt øm. Lenge siden sist.
Lov å håpe at det er noe på gang og at vi kan avslutte dette året med en spire i magen :Heartred

Edit: I går (torsdag) så ble jeg veldig svimmel etter å ha reist meg, ikke hver gang men mange ganger. Måtte flere ganger stoppe opp og ned med hode så jeg ikke skulle svime av. Den ene gangen så hadde jeg en følelse i den ene armen som jeg får etter å ha besvimt og er på vei til å våkne. Spiste litt lite den dagen og satt mye i ro, men det er ikke uvanlig men ikke vært svimmel så mye som i går.
 
Last edited:
PP62 - CD21 - ?DPO

3 dager til første test ryker. Ikke noe særlig testetrang egentlig. Vurderte å ta en i dag men droppet det og det er jo altfor tidlig enda at det kommer en strek opp.
Søndags kveld/natt og mandags kveld/natt så hadde jeg en mensfølelse og i tillegg vondt i korsryggen.
I dag har jeg kjent stikk rundt begge eggstokkene. En gang fikk jeg vondt av bare å røre på meg, en annen gang var det at jeg hostet.
Kjenner noe i livmorområdet også.
Kjente etter nå og brystene har begynt å bli litt øm. Lenge siden sist.
Lov å håpe at det er noe på gang og at vi kan avslutte dette året med en spire i magen :Heartred

Krysser fingrene godt for deg ♥️♥️♥️
 
Å, som jeg håper for deg at det er en tydelig strek der om noen dager og at du ender året med å være gravid med en terminspire❤️:smiley-angelic001
 
Å, som jeg håper for deg at det er en tydelig strek der om noen dager og at du ender året med å være gravid med en terminspire❤️:smiley-angelic001
Takk ❤️ Håper veldig!
 
PP62 - CD24 - ?DPO

Da startet testingen men det var ikke mye å se på den testen. Det er nok for tidlig og i tillegg så har jeg så mye vann i kroppen som jeg holder på å bli kvitt ved å drikke litt te så urinen var ikke det spor konsentrert :p
Hvilepulsen er lav men den har jo bare vært rar de siste månedene.
Litt varm og kald innimellom.
Svakt ømmere bryst.

0D8446E5-5574-4B78-8946-F244CAFABC31.jpeg
 
Småen min er 19 mnd:hungover: Det er sprøtt å tenke på! Ikke lenge før vi overtar rekkehuset, heller.
Jeg ønsker meg et søsken til han, men da må jeg i så fall fikse det alene:happy:
Så stor allerede :) Blir vel godt å få komme i orden i huset tenker jeg.
Det er jo bra at man kan ha muligheten til flere barn selv om man er alene. Håper det ordner seg ❤️
 
Back
Topp