Det største ønske

PP63 - CD19 - 5?DPO

Har vært godt denne gangen også å ikke ha testet etter EL eller tempet. Går ut i fra at EL er rundt Cd14. Forrige uke hadde jeg en del stikk i eggstokkene og litt EL slim hver dag. Ikke mye men mer enn det siste året.
Natt til mandag så kjente jeg mye ilinger i livmor, midt på til litt mot venstre side. Det varte lenge. Festing på gang? Litt tidlig da.
I kveld har jeg sterk mensfølelse.
Hvilepulsen er mye høyere denne gangen enn forrige syklus.
Går ut i fra at EL var på torsdag så da blir det kanskje en g-test nå på søndag. Har ikke så mange tester igjen. Droppet å bestille mer. Får gjøre det hvis det ikke klaffer denne gangen :)

3AA147EB-610B-4847-9AF3-333D7D3054BF.jpeg

Last edited:
Krysser fingrene for at du ikke trenger bestille flere tester

Håper virkelig det klaffer for dere snart ♥️ Er så urettferdig at det skal gå så lang tid.. :/

PP63 - CD24 - ?DPO

Da var det tid for testing og den var blenda. Hadde ikke forventet noe annet. Tror jeg har tre tidligtester igjen så får se hvordan jeg fordeler de de neste dagene.
Har hatt mensfølelse av og på, litt sterke.
De siste dagene har brystene blitt litt ømme. Niplene er sensitive.
Kjenner også litt strekk rundt eggstokkene av og til når jeg strekker meg.
Litt øm i livmorområdet av og til når jeg bøyer meg.

1459B3F3-8F7D-498F-BDC8-C328B78ACF31.jpeg

155467F6-3C33-4E22-8A88-9E250FF0877E.jpeg

Last edited:
Godt nyttår til deg!❤️
Har troa på at dette året skal det klaffe for dere ❤️:dummy:

Ikke testet siden søndag?

Godt nyttår til deg!❤️
Har troa på at dette året skal det klaffe for dere ❤️:dummy:
Takk, håper det ❤️ Fremdeles noen sykluser på meg til å få en 2021 baby :D

PP63 - CD27 - ?DPO

Testet mandagskveld, tirsdagsmorgen og nå i kveld. Og med det så har jeg ingen tidligtester igjen fra babyplan. Har noen vanlige igjen derfra, make sure og noen digitale.
Mandag og tirsdags testene var blenda. Syns jeg kunne se noe men nei ingenting. Det var den i ettermiddag også så da er nok toget gått for denne gangen og det er bare å vente på TR som kommer i morgen eller fredag.
Rett etter tiden på kveldens test så så jeg en liten prikk øverst på kanten. Etterhvert så begynte det å komme en svak svak strek, før den 12 min etter fristen er en rosa strek. Testene de andre dagene var det ingenting etterpå. Det er etter tiden så teller ikke men lov å håpe at det kan være starten på noe selv om jeg ikke har noen stor tro på det. Den er litt sterkere nå etter en halvtime.
Ømme bryst og sensitive nipler.
Hatt halsbrann et par ganger.
Litt uggen (men det er vel fordi jeg nesten ikke har spist i dag).
Mensfølelse (føler ut som TR er på vei).
Er en ispinne. Nese, hender og føtter er iskald. Ikke noe nytt egentlig men kjenner det litt ekstra i dag. Kan være været.

033BE03E-07C4-48D9-BEB1-159341D39FEB.jpeg

12 min etter fristen:

D4605E28-2105-4540-8DC7-A32F35392AAA.jpeg

Last edited:
PP63 - CD27 - ?DPO

Testet mandagskveld, tirsdagsmorgen og nå i kveld. Og med det så har jeg ingen tidligtester igjen fra babyplan. Har noen vanlige igjen derfra, make sure og noen digitale.
Mandag og tirsdags testene var blenda. Syns jeg kunne se noe men nei ingenting. Det var den i ettermiddag også så da er nok toget gått for denne gangen og det er bare å vente på TR som kommer i morgen eller fredag.
Rett etter tiden på kveldens test så så jeg en liten prikk øverst på kanten. Etterhvert så begynte det å komme en svak svak strek, før den 12 min etter fristen er en rosa strek. Testene de andre dagene var det ingenting etterpå. Det er etter tiden så teller ikke men lov å håpe at det kan være starten på noe selv om jeg ikke har noen stor tro på det. Den er litt sterkere nå etter en halvtime.
Er en ispinne. Nese, hender og føtter er iskald. Ikke noe nytt egentlig men kjenner det litt ekstra i dag. Kan være været.

Vis vedlegget 345429

12 min etter fristen:

Vis vedlegget 345430
Veldig tydelig på den ugyldige da. Hmm...

PP63 - CD27 - ?DPO

Vis vedlegget 345429

12 min etter fristen:

Vis vedlegget 345430
HALO! :woot::Heartpink Krysser alt jeg har for at det er annerledes denne gangen! Du fortjener virkelig en terminspire. Må være lov med et bittelite håp:shy: Selv om det bare gir motivasjon i det minste for neste pp

Back
Topp