Håper TR holder seg unna og at det er din tur nå - det synes jeg du fortjener!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det Jo mer ned i vekt jeg går så håper jeg det er større sjanse for at gullegget kommerKlarte ikke å huske om jeg hadde lest noe om det
Jeg tenker så lenge det er futt i svømmerne, er det lettere når gullegget endelig kommer
Kom en ny oppdatering nå så håper det ordner opp i tullet som har vært.Fitbit'en min har også tulla de siste ukene. Kommer vel en oppdatering snart håper jeg.
Håper i det lengste på en litt treigstartet spire
Tusen takk Håper det.Håper TR holder seg unna og at det er din tur nå - det synes jeg du fortjener!
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen heller Beundrer pågangsmotet ditt
Sender over alt av baby-støv og gode tanker som finnes
Forresten så ser jeg at du tar Melatonin. Når jeg var aktiv prøver fikk jeg beskjed om å ikke ta melatonin.(av ei som jeg kjenner godt, som har egen klinikk og jobber med bl.a alternativ medisin). Vet jo ikke hvorfor du tar det, men ville bare nevne det
Tusen takkSå utrolig leit at det ikke gikk denne gangen heller Beundrer pågangsmotet ditt
Sender over alt av baby-støv og gode tanker som finnes
Forresten så ser jeg at du tar Melatonin. Når jeg var aktiv prøver fikk jeg beskjed om å ikke ta melatonin.(av ei som jeg kjenner godt, som har egen klinikk og jobber med bl.a alternativ medisin). Vet jo ikke hvorfor du tar det, men ville bare nevne det
Tusen takk for fantastisk ord Kan jo ikke gi opp helt enda når man har et så stort ønske. Men det er tungt med prøving, som du vet, og tærer på men må bare fortsette! Håper så inderlig at vi til slutt sitter med et lite knøtt og da er all den prøvetiden som visket bort og man har fått verdens beste premieEr fortsatt innom dagboka di å håper for deg Å fy søren for ei RÅ dame du er!! Ordet er igrunn ikke dekkende nok for å beskrive den styrken og pågangsmotet du viser. Jeg fatter ikke at du gang på gang klarer å holde motet oppe, samler styrke nok til å jobbe med livsstil og hever hodet. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg var nedi grøfta før vi endelig fikk det i til på ordentlig (igjen). Det står respekt av din vilje og styrke! Jeg håper så at jeg snart kan logge inn her å se gode nyheter heia deg!!!
Tusen takk for fantastisk ord Kan jo ikke gi opp helt enda når man har et så stort ønske. Men det er tungt med prøving, som du vet, og tærer på men må bare fortsette! Håper så inderlig at vi til slutt sitter med et lite knøtt og da er all den prøvetiden som visket bort og man har fått verdens beste premie