Det største ønske

Klarte ikke å huske om jeg hadde lest noe om det;)

Jeg tenker så lenge det er futt i svømmerne, er det lettere når gullegget endelig kommer:love7
Satser på det :) Jo mer ned i vekt jeg går så håper jeg det er større sjanse for at gullegget kommer ❤️


Fitbit'en min har også tulla de siste ukene. Kommer vel en oppdatering snart håper jeg.

Håper i det lengste på en litt treigstartet spire:wav
Kom en ny oppdatering nå så håper det ordner opp i tullet som har vært.

Håper så lenge det er mulig og TR holder seg unna :)
 
❤️
 
PP61 - CD1

Etter to dager med litt spotting så kom TR i dag. Ikke sånn det skulle ende denne pp men ingenting å gjør med det. Får fortsette å jobbe med vekta og legge alt til rette for at gullegget fester seg når det kommer :)
 
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen heller:oops: Beundrer pågangsmotet ditt:Heartred
Sender over alt av baby-støv og gode tanker som finnes :love7

Forresten så ser jeg at du tar Melatonin. Når jeg var aktiv prøver fikk jeg beskjed om å ikke ta melatonin.(av ei som jeg kjenner godt, som har egen klinikk og jobber med bl.a alternativ medisin). Vet jo ikke hvorfor du tar det, men ville bare nevne det :happy:
 
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen heller:oops: Beundrer pågangsmotet ditt:Heartred
Sender over alt av baby-støv og gode tanker som finnes :love7

Forresten så ser jeg at du tar Melatonin. Når jeg var aktiv prøver fikk jeg beskjed om å ikke ta melatonin.(av ei som jeg kjenner godt, som har egen klinikk og jobber med bl.a alternativ medisin). Vet jo ikke hvorfor du tar det, men ville bare nevne det :happy:


Hvorfor det? :p
Jeg ble bare nysgjerrig. Melatonin virker ikke på meg, så tar det ikke nå :p
 
Er fortsatt innom dagboka di å håper for deg:Heartred Å fy søren for ei RÅ dame du er!! Ordet er igrunn ikke dekkende nok for å beskrive den styrken og pågangsmotet du viser. Jeg fatter ikke at du gang på gang klarer å holde motet oppe, samler styrke nok til å jobbe med livsstil og hever hodet. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg var nedi grøfta før vi endelig fikk det i til på ordentlig (igjen). Det står respekt av din vilje og styrke! Jeg håper så at jeg snart kan logge inn her å se gode nyheter:Heartred heia deg!!!
 
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen heller:oops: Beundrer pågangsmotet ditt:Heartred
Sender over alt av baby-støv og gode tanker som finnes :love7

Forresten så ser jeg at du tar Melatonin. Når jeg var aktiv prøver fikk jeg beskjed om å ikke ta melatonin.(av ei som jeg kjenner godt, som har egen klinikk og jobber med bl.a alternativ medisin). Vet jo ikke hvorfor du tar det, men ville bare nevne det :happy:
Tusen takk :Heartred

Vet du hvorfor man ikke skal ta det? Leste for ikke så lenge siden om fertilitet og melatonin, men husker ikke hvor jeg leste det :wacky: Har lest at man ikke skal ta det som gravid så har bare tatt det noen sykluser før EL. Men da dropper jeg det denne syklusen :)
 
Er fortsatt innom dagboka di å håper for deg:Heartred Å fy søren for ei RÅ dame du er!! Ordet er igrunn ikke dekkende nok for å beskrive den styrken og pågangsmotet du viser. Jeg fatter ikke at du gang på gang klarer å holde motet oppe, samler styrke nok til å jobbe med livsstil og hever hodet. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg var nedi grøfta før vi endelig fikk det i til på ordentlig (igjen). Det står respekt av din vilje og styrke! Jeg håper så at jeg snart kan logge inn her å se gode nyheter:Heartred heia deg!!!
Tusen takk for fantastisk ord :Heartred Kan jo ikke gi opp helt enda når man har et så stort ønske. Men det er tungt med prøving, som du vet, og tærer på men må bare fortsette! Håper så inderlig at vi til slutt sitter med et lite knøtt og da er all den prøvetiden som visket bort og man har fått verdens beste premie :Heartred
 
PP61 - CD6

TR var på en kort visitt denne gangen også, 2 dager. Men det var to dager med litt spotting før hun kom og to dager med spotting etter, så sånn sett så var det 6 dager. Ikke rart jeg følte det var lenge og var utålmodig på at hun skulle reise allerede på CD1 :p
Ikke vært helt i form den siste uka. Måtte la kroppen komme seg så det har ikke vært så mye aktivitet på meg. Prioritert å vaske klær eller dusje enn å gå tur. Håper på noen bedre dager snart :)
Nest siste dag med Letrozol i dag. Lov å håpe at det og Ovitrelle skal hjelpe på denne gangen.
På tirsdag begynte jeg å bli litt kvalm tidlig på dagen. Gikk over før den kom tilbake på kvelden og ble sterkere. Jeg kan ikke bli syk nå rett før prøveperioden startet altså! Har ikke tid til sånt :p
I morgen skal jeg ta influensevaksina. Greit å få tatt den nå før EL.
 
Lykke til denne PPen. En kommentar angående melatonin, så er det eneste som finnes av forsking positivt. Det er mulig det kan virke positivt på eggkvalitet. Så dette kan du ta med god samvittighet. Leste nettopp om det, og har tenkt til å bestille til neste PP :)
 
Masse lykke til denne pp. Hadde vært en fin førjulsgave med positiv test! Krysser fingre og tær for deg.
 
Tusen takk for fantastisk ord :Heartred Kan jo ikke gi opp helt enda når man har et så stort ønske. Men det er tungt med prøving, som du vet, og tærer på men må bare fortsette! Håper så inderlig at vi til slutt sitter med et lite knøtt og da er all den prøvetiden som visket bort og man har fått verdens beste premie :Heartred

vi er flere som håper så med dere:Heartred lykke til!:Heartred
 
Lykke til! :Heartred:happy:
 
Back
Topp