Det største ønske

Hehe nei sant nok, har jo beste meg meg for at denne PP blir jeg gravid også :p

Håper den tanten din holder seg laaaaaaangt unna denne PP :) :)
Ja du får bare bli gravid nå altså ❤️

PP58 - CD27 - 13DPO

Tror nok ikke det gikk denne gangen. Hvilepulsen droppet og ingen positiv test. Tok en test på impuls på kvelden i går og ser "noe" litt sterkere enn på testen på morgenen. Men så lenge det ikke er en tydeligere rosa strek så er det ikke noe. Usikker på om jeg tester noe mer eller venter til etter IKM.
Ingenting av symptomer som tilsier det ene eller det andre. Vært litt kvalm.

E1853717-9DDA-433E-8DC1-DC32D78916D4.jpeg

CD914C16-C284-40A6-A8DC-739C97AAD5C3.jpeg

PP58 - CD27 - 13DPO

Tror nok ikke det gikk denne gangen. Hvilepulsen droppet og ingen positiv test. Tok en test på impuls på kvelden i går og ser "noe" litt sterkere enn på testen på morgenen. Men så lenge det ikke er en tydeligere rosa strek så er det ikke noe. Usikker på om jeg tester noe mer eller venter til etter IKM.
Ingenting av symptomer som tilsier det ene eller det andre. Vært litt kvalm.

Vis vedlegget 331818

Vis vedlegget 331819

håper for dere ❤️❤️

Da ser det ut til at denne prøveperioden nærmer seg slutten og jeg går inn i min første pause siden vi startet prøvingen. Fikk litt rosa på papiret nå i kveld, hvilepulsen gikk et hakk ned også i dag så TR er nok ikke langt unna. Kommer sikkert i løpet av morgendagen.

Da blir det fokus på vektnedgang så blir lite oppdatering i denne dagboka før vi starter prøvinga igjen i slutten av august. Blir kanskje litt mer aktiv i slankedagboka mi, får se det litt an men blir hvertfall oppdatering hver fredag der med vekt :) Gått ned nesten en kg siden fredag og nådd første lille delmål :happy: Får av og til en dipp i vekta like før TR kommer så den går nok litt opp igjen de neste dagene.

Kommer selvfølgelig til å følge med og heie på alle dere andre prøvere jeg følger :) Og dere som har blitt gravid eller snart skal føde :)

Det er det ikke :) Ca termin blir da 1.juni hvis det klaffer når vi starter prøvinga igjen :) Lov å være litt optimistisk :D
Det må jo være den beste måneden i året å få barn i :) Om man fikk velge fra øverste hylle såklart :) :)

Og lykke til med den prøvefrie måneden og vektnedgang :)
Heier på deg likevel :) :)

Last edited:
Lykke til med videre vektnedgang. ❤️

Skal ta i et tak selv nå, blir beinhardt de første ukene. Starter med null snop og snacks fra 3 august og frem til vi skal feire svigerfars bursdag i september. Kickstart/nullstilling.

Masse lykke til videre med vektnedgangen! Krysser fingrene for at det er det som skal til for at dere skal lykkes :Heartred

Det må jo være den beste måneden i året å få barn i :) Om man fikk velge fra øverste hylle såklart :) :)

Og lykke til med den prøvefrie måneden og vektnedgang :)
Heier på deg likevel :) :)
Da begynner det forsiktig å gå mot varmere og lysere dager så perfekt med et lite nurk da :)
Takk :)

Back
Topp