Hehe nei sant nok, har jo beste meg meg for at denne PP blir jeg gravid ogsåDet må den nesten ha gjort ja. Ikke mye som slapp unna den tenker jeg
Håper den tanten din holder seg laaaaaaangt unna denne PP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei sant nok, har jo beste meg meg for at denne PP blir jeg gravid ogsåDet må den nesten ha gjort ja. Ikke mye som slapp unna den tenker jeg
Ja du får bare bli gravid nå altsåHehe nei sant nok, har jo beste meg meg for at denne PP blir jeg gravid også
Håper den tanten din holder seg laaaaaaangt unna denne PP
PP58 - CD27 - 13DPO
Tror nok ikke det gikk denne gangen. Hvilepulsen droppet og ingen positiv test. Tok en test på impuls på kvelden i går og ser "noe" litt sterkere enn på testen på morgenen. Men så lenge det ikke er en tydeligere rosa strek så er det ikke noe. Usikker på om jeg tester noe mer eller venter til etter IKM.
Ingenting av symptomer som tilsier det ene eller det andre. Vært litt kvalm.
Vis vedlegget 331818
Vis vedlegget 331819
Takkhåper for dere
Tenker på deg
Takk ,men ønsker det sterkt for deg ogJa du får bare bli gravid nå altså
Takk ,men ønsker det sterkt for deg og
Klemmer herfra
Sommerbaby er jo absolutt ikke feil
Håper du får din lille vårbaby!! Her blir det å prøve på en sommerbaby.
Det er det ikke Ca termin blir da 1.juni hvis det klaffer når vi starter prøvinga igjen Lov å være litt optimistiskSommerbaby er jo absolutt ikke feil
Det må jo være den beste måneden i året å få barn i Om man fikk velge fra øverste hylle såklartDet er det ikke Ca termin blir da 1.juni hvis det klaffer når vi starter prøvinga igjen Lov å være litt optimistisk
Da begynner det forsiktig å gå mot varmere og lysere dager så perfekt med et lite nurk daDet må jo være den beste måneden i året å få barn i Om man fikk velge fra øverste hylle såklart
Og lykke til med den prøvefrie måneden og vektnedgang
Heier på deg likevel