Det største ønske

En pause en PP eller to er ikke alltid feil :) Noen ganger trenger man en slik pause :) Også for å komme litt vekk fra det med aktiv prøving :) Håper likevel denne måneden blir gullegg måned for deg :)

Mange klemmer
Tenkte det var på tide nå med en liten pause og mannen hadde ingenting i mot det. Tar på å ha prøvd i mange år som du også har erfaring med. Men satser på gullegget denne gangen ;) Får lurer kroppen ved å planlegge fri måneden og vipps så sitter spiren :D
Håper dette er måneden du blir gravid :Heartred

Last edited:
Tror det kan være godt med en liten pause og ikke ha fokus på prøvinga. Har jo hatt noen pp hvor vi har tatt det som det kommer, mindre fokus, ingen testing eller temping, har likevel truffet på EL.
Du kjenner jo kroppen :)

Håper på full klaff snart

Tenkte det var på tide nå med en liten pause og mannen hadde ingenting i mot det. Tar på å ha prøvd i mange år som du også har erfaring med. Men satser på gullegget denne gangen ;) Får lurer kroppen ved å planlegge fri måneden og vipps så sitter spiren :D
Håper dette er måneden du blir gravid :Heartred
Håper virkelig også at du blir gravid denne måneden :)

Hehe likte det med å lure kroppen litt :)
Men husk at det finnes så mange mirakelhistorier der ute, så hvorfor skal ikke vi også kunne bli en del av den statistikken? :)

Siste historien jeg hørte er en tidligere kollega av min mamma, hun fikk 1 barn med IVF for mange år siden (10 år siden tror jeg)
Nå har hun spiral, og fant nylig ut i en alder av 44 at hun (som ikke engang kan bli gravid selv) er gravid.
Oppdaget det først når hun var 5 måneder på vei sa Mamma, så hun er noe 7-8 måneder på vei nå og alt ser fint ut visstnok :)

Så lenge man har sex, er det alltids et håp :) :)
Utrolig hva kroppen kan finne på selv :)

Du kjenner jo kroppen :)

Håper på full klaff snart
Er litt delt på en måte men har slått meg til ro med pause en syklus hvis TR kommer i løpet av en ukes tid.
Takk :)

Håper virkelig også at du blir gravid denne måneden :)

Hehe likte det med å lure kroppen litt :)
Men husk at det finnes så mange mirakelhistorier der ute, så hvorfor skal ikke vi også kunne bli en del av den statistikken? :)

Siste historien jeg hørte er en tidligere kollega av min mamma, hun fikk 1 barn med IVF for mange år siden (10 år siden tror jeg)
Nå har hun spiral, og fant nylig ut i en alder av 44 at hun (som ikke engang kan bli gravid selv) er gravid.
Oppdaget det først når hun var 5 måneder på vei sa Mamma, så hun er noe 7-8 måneder på vei nå og alt ser fint ut visstnok :)

Så lenge man har sex, er det alltids et håp :) :)
Utrolig hva kroppen kan finne på selv :)
Helt enig! Hvorfor kan ikke vi ha en mirakelhistorie å fortelle :)
Oi det må ha vært litt av en overraskelse!!
Håper kroppen min skjønner snart at den får gjøre jobben den er skapt til, å bli gravid :P

PP58 - CD20 - 6DPO
(etter midnatt)

Disse dagene går utrolig tregt :rolleyes: Trodde jeg var en dag lenger i dpo land enn jeg var. Kjenner mer av testetrangen egentlig denne gangen men det er jo ikke vits å teste noe før tidligst torsdag neste uke for å få et svar. Nå får jeg jo bare falske positive tester pga Ovitrelle.
På fredag hadde jeg endel mensfølelse, og litt i går lørdag. Kjenner ilinger rundt eggstokkene. Litt oppblåst av og til. Ingen ømme bryst men det bruker jeg ikke få når jeg bruker Letrozol og Ovitrelle.
Blir en test i løpet av dagen for å se hvor mye det er igjen av sprøyta, så får dempet testetrangen litt :p Måtte bestille flere tester og de kom på fredag så har et bittelite lager nå.

Last edited:
6 dager og 19 timer siden Ovitrelle, altså er dette ikke babystrek :)

Da har jeg testet så har jeg noe å sammenligne med på torsdag, om det bare er Ovitrellen eller om det er en liten spire på gang :) Hadde vært veldig bra hvis streken aldri forsvinner og bare blir sterkere ❤️
Syns kanskje streken var litt sterk. Lette litt bakover i dagboka etter bilder fra ca samme tid etter Ovitrelle. Noen var ca like sterk og noen svakere. Kanskje det blir en ny test på tirsdag for å sjekke.

CD9E28D3-8ACC-4425-926E-8043F241428A.jpeg

Last edited:
Får håpe den streken dukker opp igjen om noen dager og bare blir sterkere:D

Jeg ser strek! :D:eek: Ååååå som jeg håper det er deres tur til å få en terminspire!!! :Heartpink Jeg håper håper håper for dere!!!
Håper neste test jeg tar viser en ekte babystrek :) Takk ❤️

PP58 - CD21 - 7DPO
8 dager siden Ovitrelle

Tenkte jeg skulle ta en test i morgen siden gårsdagens test var litt sterk men så ble det nå i kveld i stede. Har vært ute i hele dag, ikke vært på do på over 6 timer og bare drukket et glass brus så det skulle være konsentrert nok. Det var så vidt det vistes noe på testene så kroppen har kvittet seg med mye av sprøyta bare på litt over en døgn. Tok en tidligtest og en vanligtest. Ses veldig dårlig her på forumet. Da har jeg enda en test å sammenligne med på torsdag :)

Nå på kvelden er jeg litt kald, kvalm og kjenner trykk ved venstre eggstokk.
Var kvalm i går også, hjalp da å spise litt mexican fiesta potetgull så spiser en bitteliten skål av det i kveld også :D

Ikke babystrek, bare etter Ovitrelle sprøyta.
(Litt sterkere etter at de er tørket)
2F05F36D-4BD1-4F1E-A426-E13243B7EFF0.jpeg 91950666-0E20-4154-9CBC-36A91FC7E80E.jpeg

Last edited:
Back
Topp