Det største ønske

Kjedelig at tante kom igjen :( :( Skal sende en hel trillebår med babystøv nedover landet mot deg.
Håper håper håper Hååååååper og HÅPER det blir en APRIL baby på deg :) :) :)
 
Kjedelig at tante kom igjen :( :( Skal sende en hel trillebår med babystøv nedover landet mot deg.
Håper håper håper Hååååååper og HÅPER det blir en APRIL baby på deg :) :) :)
Tusen takk! Trenger virkelig det :Heartred men må beholde noe selv nå så det blir en spire på dere også ;)
 
Da er jeg offisielt inne i PP58 - CD1

Litt startvansker i går men nå er hun her i følge krampene. De startet rundt kl 23. Så i går var det spotting og i dag så er hun vel i full gang. Tror jeg skal legge meg med en varmeflaske på magen så det ikke blir for vondt når jeg skal sove.
Går inn i ny pp med godt mot hvor jeg skal prøve Letrozol og Ovitrelle igjen. Blir spennende. Bare et apotek av 6 apotek her i byen har Letrozol, og heldigvis har de også Ovitrelle så da får jeg hentet det på samme plass. Skal legge inn bestilling så ingen andre tar det før jeg rekker innom :)
Tenkte egentlig ikke å teste etter EL denne måneden, bare tempe, men det ble det brått endring på :D
Alle gode ting er 58 :hilarious::rolleyes:
 
❤️❤️

Jeg har sjeldent tatt ovitrelle sammen med femar (kun ved en inseminasjon og 1-2 ganger med hjemmeprøving). Utgjør det noen forskjell?
 
❤️❤️

Jeg har sjeldent tatt ovitrelle sammen med femar (kun ved en inseminasjon og 1-2 ganger med hjemmeprøving). Utgjør det noen forskjell?
Vet ikke. Tror at det hjelper bare på den siste modningen av egget og får det til å slippe. Jeg får EL av meg selv så dette er bare en boost for meg.
 
Denne optimismen og ståpåviljen din står det så enorm respekt av
 
Denne optimismen og ståpåviljen din står det så enorm respekt av
Tusen takk!!! Kan jo ikke gjøre noe annet når noe fantastisk venter i den andre enden. Håper bare det skjer snart :Heartred
 
PP58 - CD2

Føler det går veldig tregt og jeg er bare på CD2 :laughing021 Blir noen lange dager :p
Fikk hentet ut Letrozol og Ovitrelle i dag så det ligger klart. Tar dobbeldose av Letrozol denne gangen. Er litt fristet til å teste ut en trippeldose men det betyr at jeg har bare en dobbel og en enkel dose igjen av pakken. Og så vet jeg ikke om det er vits å prøve en trippeldose siden jeg egentlig får EL av meg selv og jeg tar det bare for å få en boost.
Kjøpte inn litt Rooibos te også så jeg har nok :D Veldig god te.
I morgen begynner jeg på Letrozol. CD10 (torsdag neste uke) starter EL testing og temping. Så blir det spennende å se når positiv test blir og Ovitrelle skal settes.
 
PP58 - CD2

Føler det går veldig tregt og jeg er bare på CD2 :laughing021 Blir noen lange dager :p
Fikk hentet ut Letrozol og Ovitrelle i dag så det ligger klart. Tar dobbeldose av Letrozol denne gangen. Er litt fristet til å teste ut en trippeldose men det betyr at jeg har bare en dobbel og en enkel dose igjen av pakken. Og så vet jeg ikke om det er vits å prøve en trippeldose siden jeg egentlig får EL av meg selv og jeg tar det bare for å få en boost.
Kjøpte inn litt Rooibos te også så jeg har nok :D Veldig god te.
I morgen begynner jeg på Letrozol. CD10 (torsdag neste uke) starter EL testing og temping. Så blir det spennende å se når positiv test blir og Ovitrelle skal settes.
Rooibos er god te. God PP!
 
Hei du❤️ Jeg har fulgt med på dagboken din lenge (husker ikke om jeg har kommentert her tidligere), og vært i noen ikm-grupper med deg. Og jeg må bare få sagt at jeg har helt enorm respekt for hvordan du står i dette! Det er helt, helt utrolig. Den optimismen, positiviteten og alt annet - du er virkelig god. Er det noen jeg virkelig heier på av hele mitt hjerte så er det deg! Og jeg kommer til å gråte den dagen det er din tur❤️
 
Hei du❤️ Jeg har fulgt med på dagboken din lenge (husker ikke om jeg har kommentert her tidligere), og vært i noen ikm-grupper med deg. Og jeg må bare få sagt at jeg har helt enorm respekt for hvordan du står i dette! Det er helt, helt utrolig. Den optimismen, positiviteten og alt annet - du er virkelig god. Er det noen jeg virkelig heier på av hele mitt hjerte så er det deg! Og jeg kommer til å gråte den dagen det er din tur❤️
Blir helt rørt her :Heartred Tusen takk for mange fine ord :Heartred Kan ikke gi opp håpet selv om jeg noen ganger føler det når TR kommer :p
Lykke til med prøvinga og håper spiren sitter snart hos deg :Heartred
 
PP58 - CD6

I dag blir det fjerde dag med dobbeldose Letrozol. Jeg fikk også resept på Metformin så det har jeg gått på noen dager nå. Vært lite tedrikking til nå men får starte på det igjen. Det er jo god te (den ene) så da er det bare å drikke :D Har vært litt kaldt de siste dagene også og ikke meldt noe bedre neste uke så da er det godt å kose seg med noe varmt å drikke :)
Mye trøtt de siste dagene, og litt kvalm. Fredag var jeg ubehagelig kvalm. Enten var det noe jeg spiste eller så kan det være oppstarten av Metformin.
Ikke noe antydning til EL enda, altfor tidlig, men har kjent noen stikk rundt eggstokkene og midt på. Bruker jo å miste EL symptomer når jeg går på Letrozol så får bare gå etter hva testene og tempen sier når det nærmer seg.
 
Lykke til med PP58 :Heartred Krysser fingrene for deg!
 
PP58 - CD8

To dager til jeg skal begynne å teste og tempe.
Har vært litt kvalm de siste dagene men det er nok pga Metformin og at jeg spiser litt mindre. Blir mer kvalm av å tenke på mat :yuck:
Har kjent at det skjer litt i eggstokkene. I dag er de veldig ømme men det skjedde etter at jeg hadde vært hos kiropraktoren. Kjenner ut som jeg er gangsperr rett ved eggstokkene. Sliten og trøtt også. Hvilepulsen er fin og lav.
Ikke så mye å skrive om enda. Håper som alltid at dette er måneden det klaffer :Heartred
 
Back
Topp