Kjedelig at tante kom igjen Skal sende en hel trillebår med babystøv nedover landet mot deg.
Håper håper håper Hååååååper og HÅPER det blir en APRIL baby på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Trenger virkelig det men må beholde noe selv nå så det blir en spire på dere ogsåKjedelig at tante kom igjen Skal sende en hel trillebår med babystøv nedover landet mot deg.
Vet ikke. Tror at det hjelper bare på den siste modningen av egget og får det til å slippe. Jeg får EL av meg selv så dette er bare en boost for meg.
Jeg har sjeldent tatt ovitrelle sammen med femar (kun ved en inseminasjon og 1-2 ganger med hjemmeprøving). Utgjør det noen forskjell?
Tusen takk!!! Kan jo ikke gjøre noe annet når noe fantastisk venter i den andre enden. Håper bare det skjer snartDenne optimismen og ståpåviljen din står det så enorm respekt av
Rooibos er god te. God PP!PP58 - CD2
Føler det går veldig tregt og jeg er bare på CD2 Blir noen lange dager
Fikk hentet ut Letrozol og Ovitrelle i dag så det ligger klart. Tar dobbeldose av Letrozol denne gangen. Er litt fristet til å teste ut en trippeldose men det betyr at jeg har bare en dobbel og en enkel dose igjen av pakken. Og så vet jeg ikke om det er vits å prøve en trippeldose siden jeg egentlig får EL av meg selv og jeg tar det bare for å få en boost.
Kjøpte inn litt Rooibos te også så jeg har nok Veldig god te.
I morgen begynner jeg på Letrozol. CD10 (torsdag neste uke) starter EL testing og temping. Så blir det spennende å se når positiv test blir og Ovitrelle skal settes.
Takk!Rooibos er god te. God PP!
Mhm. Får håpe det har en effekt altså syns virkelig det er din tur!Takk!
Det er den. Sånn te man kan drikke på kalde høst og vinterdager
Håper det Positiv enn så lengeMhm. Får håpe det har en effekt altså syns virkelig det er din tur!
Blir helt rørt her Tusen takk for mange fine ord Kan ikke gi opp håpet selv om jeg noen ganger føler det når TR kommerHei du Jeg har fulgt med på dagboken din lenge (husker ikke om jeg har kommentert her tidligere), og vært i noen ikm-grupper med deg. Og jeg må bare få sagt at jeg har helt enorm respekt for hvordan du står i dette! Det er helt, helt utrolig. Den optimismen, positiviteten og alt annet - du er virkelig god. Er det noen jeg virkelig heier på av hele mitt hjerte så er det deg! Og jeg kommer til å gråte den dagen det er din tur
TakkLykke til med PP58 Krysser fingrene for deg!
Tusen takk Hvordan går det med deg?Lykke til, håper virkelig det snart blir din tur.