Ja her ser jeg også strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt flere ser. Nå må den bare bli sterkereJa her ser jeg også strek!
Håper det er starten på noeSer såvidt noe
Håper veldig nåSer noe svakt og håper så inderlig
Håper veldig så får se om det er babystrek eller dumme skyggerJeg synes jeg ser noe på den første - håper håper!!
Takk Hvordan går det med deg da?Heier på streken
Ble en i morges men ingen økning.Når tester du neste gang?
Venter bare på tr, negativ test (kun med skygge strek). Sur som bare det, så den kommer nok snartTakk Hvordan går det med deg da?
Ikke noe kjekt å ha det sånn Føler jeg venter egentlig på TR selv.Venter bare på tr, negativ test (kun med skygge strek). Sur som bare det, så den kommer nok snart
Klem til deg
Tok en ny test i ettermiddag. Fargen var dårlig så ser ikke noe og orket ikke vente nye 5min på å prøve en ny test
Fortsatt ømme bryst, litt kvalm (sikkert fordi jeg ikke har spist noe særlig i dag) og kjenner på meg egentlig at TR er på vei. Hvilepulsen har vært stabil den siste uka.
Det positive er at jeg har litt lenger lutealfase denne gangen enn de to foregående syklusene. Brukt Wild Yam og Pyridoksin. Om det er pga det vet jeg ikke men kanskje
Vis vedlegget 330002
Vis vedlegget 330001
Kan hende det er noe der men tror streksynet mitt har tatt ferieInnbiller meg at jeg ser noe på testen jeg altså
Men uansett så er jo lenger lutealfase bra da