Det største ønske

Ser noe svakt og håper så inderlig
 
Når tester du neste gang?
 
PP57 - CD27 - 13DPO

Ingen tegn til TR enda, men heller ikke til noe graviditet så får bare vente å se hva dagen bringer. Ser noe på testen i dag og litt sterkere når den har tørket men vanskelig å få med på bildet.
Ømme bryst.
Begynner nå å kjenne litt mensfølelse igjen men i natt og tidligere i morges var det ingenting.


AB8B6A44-4DC9-479B-B9C6-6BB2996265D7.jpeg
 
Venter bare på tr, negativ test (kun med skygge strek). Sur som bare det, så den kommer nok snart:bag:
Ikke noe kjekt å ha det sånn ❤️ Føler jeg venter egentlig på TR selv.
 
Tok en ny test i ettermiddag. Fargen var dårlig så ser ikke noe og orket ikke vente nye 5min på å prøve en ny test :wacky:
Fortsatt ømme bryst, litt kvalm (sikkert fordi jeg ikke har spist noe særlig i dag) og kjenner på meg egentlig at TR er på vei. Hvilepulsen har vært stabil den siste uka.
Det positive er at jeg har litt lenger lutealfase denne gangen enn de to foregående syklusene. Brukt Wild Yam og Pyridoksin. Om det er pga det vet jeg ikke men kanskje :)

5AB3AF02-FD68-40D0-ACA7-D05C21737BB5.jpeg

1DE2901A-4E60-4165-A3C1-3A81ADF6A6B5.jpeg
 
Tok en ny test i ettermiddag. Fargen var dårlig så ser ikke noe og orket ikke vente nye 5min på å prøve en ny test :wacky:
Fortsatt ømme bryst, litt kvalm (sikkert fordi jeg ikke har spist noe særlig i dag) og kjenner på meg egentlig at TR er på vei. Hvilepulsen har vært stabil den siste uka.
Det positive er at jeg har litt lenger lutealfase denne gangen enn de to foregående syklusene. Brukt Wild Yam og Pyridoksin. Om det er pga det vet jeg ikke men kanskje :)

Vis vedlegget 330002
Vis vedlegget 330001

Innbiller meg at jeg ser noe på testen jeg altså :hilarious:
Men uansett så er jo lenger lutealfase bra da :happy:
 
Innbiller meg at jeg ser noe på testen jeg altså :hilarious:
Men uansett så er jo lenger lutealfase bra da :happy:
Kan hende det er noe der men tror streksynet mitt har tatt ferie :p
Det er det. Hvis den ikke kommer før i morgen så er det økt med to dager og det er jeg fornøyd med :)
 
Back
Topp