Det største ønske

Skimter noe! Så spennende! :D håper det utvikler seg
 
Ikke så mye å se på dagens test. Syns jeg allerede etter 1-2 min så et eller annet som ikke ble sterkere. Men syns jeg ser antydning til strek. Svakt sterkere 15 min etter tiden men begge strekene er vanskelig å få med på bildet. Fremdeles tidlig og lever i håpet litt til :) Vet ikke når neste test blir. Mest sannsynlig i morgen.
Fortsatt ømme bryst. Litt uggen men det er nok fordi jeg ikke har spist og er trøtt.

Vis vedlegget 327701
Jeg ser en helt svak strek! Krysser fingre og tær!
 
Syns også jeg ser noe, og det er ikke ofte!

Sikker på at ikke en liiiten kveldstest hadde værr noe? :shy::D
 
Syns også jeg ser noe, og det er ikke ofte!

Sikker på at ikke en liiiten kveldstest hadde værr noe? :shy::D
Jo det ble en test i ettermiddag ;) Ingen økning men skimter noe.
 
Det ble en ettermiddags/kvelds test også. Tenkte egentlig ikke å ta en test til i dag men siden jeg ikke hadde vært på do på 6 timer så var det jo greit å ta en test og håpe at streken var litt sterkere. Det var den ikke selv om det på en måte var det. Syns den var mer markert på en måte. Vanskelig å få med på bildet så mulig den ser blenda ut. Svakt tydeligere strek etter fristen og når den var tørket, samme som i morges, men vanskelig å få med på bildet og det gjelder jo ikke etter fristen.

99064C9F-FF4B-4A6B-BED6-21AABD77C8ED.jpeg
 
Spennende, spennende.

Jeg håper så inderlig
 
PP56 - CD25 - 11DPO??

Tror ikke det går rett vei denne gangen heller. Litt svakt rosa på papiret på kvelden (cd24) og når jeg la meg nå i natt. Vet egentlig hvilken vei det går men håper jo på det beste da ❤️ Usikker på om jeg skal teste i morgen eller ikke.
 
Last edited:
Det ser ikke ut til at dette var måneden jeg skulle bli gravid. Mer rødt på papiret i morges. Ingen kramper enda men de kommer nok utover dagen. Hvilepulsen droppet et hakk i dag. Kort syklus og kort LF denne gangen.
Så da er det nok bare å ønske PP57 - CD1 velkommen :shifty:

Tok en test i dag også men ikke så mye å se. Ser kanskje ut som der er noe der men er nok ingenting.

20DFD473-B9B7-42D5-8E2B-2FA8867A7019.jpeg


CD93226D-4734-498B-95AB-280AABCED68B.jpeg
 
God klem ❤️
 
Stor klem
 
:Heartbigred
 
Back
Topp