Det største ønske

Hvilepulsen min stupte etter eggløsning, var kjempenraet og var sikkert på at det betydde st det ikke gikk! Men joda, 12+6 idag :D
Håper på gullegget❤
 
Hvilepulsen min stupte etter eggløsning, var kjempenraet og var sikkert på at det betydde st det ikke gikk! Men joda, 12+6 idag :D
Håper på gullegget❤
Hadde jo vært fantastisk visst det endelig har klaffet når man egentlig ikke venter det og som f.eks hvilepulsen også støtter oppom at det ikke gikk :D
Takk :Heartred
 
Hadde jo vært fantastisk visst det endelig har klaffet når man egentlig ikke venter det og som f.eks hvilepulsen også støtter oppom at det ikke gikk :D
Takk :Heartred

Ja, det viser jo egentlig at en ikke kan følge slavisk med på pulsen! Den kan avvike fra drt normale og likevel være godt tegn:D
Blir spennende å se :Heartred
 
PP56 - CD24 - 10DPO?

Om noen timer er det testing :) Må bare få meg noen timers søvn først :p
Ingen følelese den ene eller andre veien egentlig. Kjenner litt stikk av og til mot midten på begge sidene. Ømme bryst men de har ikke blir ømmere de siste dagene. Hvilepulsen har holdt seg stabilt på 64 de siste dagene.
Noe helt annet er at det endelig har begynt å løsne litt på vekta og er på vei ned og det er jeg så glad for! Vi er mye ute på korte og lange turer og det er så godt. Vi har fantastisk natur her vi bor og må bare benytte oss av det, noe som vi virkelig har gjort de siste ukene :)


23E02424-ADEB-4C17-AF7D-70725BA5BE2C.jpeg
 
Last edited:
Håper sånn for dere:Heartred
 
Ikke så mye å se på dagens test. Syns jeg allerede etter 1-2 min så et eller annet som ikke ble sterkere. Men syns jeg ser antydning til strek. Svakt sterkere 15 min etter tiden men begge strekene er vanskelig å få med på bildet. Fremdeles tidlig og lever i håpet litt til :) Vet ikke når neste test blir. Mest sannsynlig i morgen.
Fortsatt ømme bryst. Litt uggen men det er nok fordi jeg ikke har spist og er trøtt.

90EFE753-2627-47B2-84CA-F5F22AC2C6C2.jpeg
 
Ikke så mye å se på dagens test. Syns jeg allerede etter 1-2 min så et eller annet som ikke ble sterkere. Men syns jeg ser antydning til strek. Svakt sterkere 15 min etter tiden men begge strekene er vanskelig å få med på bildet. Fremdeles tidlig og lever i håpet litt til :) Vet ikke når neste test blir. Mest sannsynlig i morgen.
Fortsatt ømme bryst. Litt uggen men det er nok fordi jeg ikke har spist og er trøtt.

Vis vedlegget 327701
Jeg skimter noe på bilde! Så spennende ❤️
 
Jeg skimter noe på bilde! Så spennende ❤️
Bra det er flere som ser :D Mannen så bare bilde av testen og syns også at han så noe. Blir noen spennende dager. Håper ❤️
 
Skimter noe der jeg ja!:nailbiting:Nå må den bare bli sterk!
 
Ser antydning til strek ja
Krysser fingerne
 
Back
Topp