Det største ønske

Stor klen
 
PP51 - CD26 - 13DPO

Ingenting på dagens tester heller så da er det bare å vente på TR. Vet ikke om jeg tester noe mer nå. Reiser bort i morgen og kanskje jeg tar med meg en digital så jeg kan ta hvis ikke TR kommer i løpet av uka. IKM er på torsdag.
Har en følelse på at TR kommer så stopper med Crinone for denne gangen tenker jeg og hvis det viser seg at jeg er gravid så får jeg heller starte på det igjen.
Litt mer ømme bryst i dag. Trøtt og sliten. Har drømt mye og mye rart de siste nettene.
 
Last edited:
❤️bevarer alltid håpet for dere for en dag skal dere lykkes
 
PP52 - CD1

Da blir det nok ny pp i løpet av dagen. Allerede begynt litt i går kveld. Er egentlig litt usikker på om det er CD1 i går eller i dag. Det var ikke så mye som var på kvelden så satser på CD1 i dag? Blir medisinfri pp denne gangen. Blir kanskje litt testing og temping.
Klar for ny pp og håper snart en liten spire graver seg godt ned :)
 
PP52 - CD9

Lite aktivitet den siste tiden men sånn er det når man besøker familien og det er godt med en liten pause.
Ingen symptomer på EL men litt tidlig enda. Tenkte å begynne med testing i morgen og kanskje temping, får se. Ikke store forhåpninger denne pp som er uten medisiner men plutselig kan spiren sitte :)
 
Omg. Dette er spennende og skikkelig trist å lese på en gang.

Sender over litt befruktningsstøv. Kunne man bare sendt videre til andre damer når man er ferdig med å få barn selv? ! Ah i wish.
 
Omg. Dette er spennende og skikkelig trist å lese på en gang.

Sender over litt befruktningsstøv. Kunne man bare sendt videre til andre damer når man er ferdig med å få barn selv? ! Ah i wish.
Tusen takk! Ja hadde det bare vært så enkelt :D
 
PP52 - CD12

I dag fikk jeg positiv test, ingen tvil. Har testet i helga også men da har testene vært litt svake med sakte økning. Men etter tiden så har de vært nesten positiv og positiv så skjønte at positiv test ikke var så langt unna da. Har kjent endel ilinger rundt eggstokkene de siste dagene, som har forflyttet seg mot midten. I dag fikk jeg en lang skarp iling på høyre side så EL er nok ikke så langt unna. Tror kanskje i morgen eller senest på onsdag.
Andre dag med EL slim. Sensitive nipler.
Hvilepulsen er ganske så høy for å være før EL så får se hvor den ender opp på etter EL.

Mensen var veldig kort denne syklusen. Kjente at den kom til å komme allerede på onsdag 29. jan. Litt rosa på papiret sent på kvelden. CD1 på torsdag var det lite blødning føler jeg og på CD2 var det også lite blødning og så ingen blødning etter kl 18. Litt rosa på papiret på natt og dagen etter.

11E17BB3-7E1A-4EC9-A531-F08377589623.jpeg





102AD061-E7EF-45D6-BD35-C9B2B176A528.jpeg
 
Last edited:
PP52 - CD14 - 1DPO?

Da ser det kanskje ut som om at EL var i går. Skal tempe de neste par dagene også for å se at tempen stiger. Får ikke kryss siden jeg ikke tempet nok dager før EL men det er ikke så viktig. Lite til ingen EL stikninger i går men litt EL slim var det. Nå begynner de lange dagene til testinga kan begynne :D Fredag neste uke starter det. Ikke så optimistisk men plutselig klaffer det :)

33E9E481-0556-4C39-980A-39B8515AFB18.jpeg 138ABB38-EF45-4D80-9D41-0151EB444442.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp