Heia heia, jeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heia, jeg ser
TakkKrysser fingrene og heier alt jeg kan
Den varierer Tok i kveld også men holdt meg bare i 3 timer så den var blenda. Får se om neste blir i morgen "tidlig" eller om det blir senere på dagen/kvelden.Hvor hyppig er teste-frekvensen for tiden da?
Den varierer Tok i kveld også men holdt meg bare i 3 timer så den var blenda. Får se om neste blir i morgen "tidlig" eller om det blir senere på dagen/kvelden.
Håper inderlig altså
Hååååååper for deg.
Var letter å se på bilde i går ja men i virkeligheten så var de ca like sterk. Får ta en dag om gangen Takk! Gir ikke opp håpet helt enda.Så lettere strek i går, men tror aldri jeg vil gi opp håpet om at dere skal komme i mål
TakkFortsetter å håpe for deg!
Ikke gi opp håpet nei, det er tidlig enda. De kan bli sterkere. De skal det!Var letter å se på bilde i går ja men i virkeligheten så var de ca like sterk. Får ta en dag om gangen Takk! Gir ikke opp håpet helt enda.
Håper håper! Nå må egget høre etterIkke gi opp håpet nei, det er tidlig enda. De kan bli sterkere. De skal det!
Kveldens tester. Vet ikke hvor lenge jeg har holdt meg, fra 2 timer og oppover, så muligens ikke nok konsentrert. Så streken sterkere på testen i dag men syns det var vanskelig å få med på bildet. Kameraet og testen var ikke så gode venner akkurat nå Så får se om det øker i morgen.
Vis vedlegget 319098 Vis vedlegget 319099
Tok nytt bilde etter et par minutt litt mørkere og da ser man streken litt bedre syns jeg. Kanskje litt vanskelig på forumet her.
Vis vedlegget 319100
Takk!!Ser streken godt på det siste bildet. Krysser alt jeg har for dere!!
PP52 - CD25 - 12DPO
Nye tester men ikke så mye å se. Syns jeg ser en strek på Babyplan men ikke noe sterkere enn i går. Skulle ønske at jeg hadde fått en flott positiv test nå. Har et par dager på meg til TR kommer så alt håp er ikke helt ute enda.
Fortsatt ømme bryst og syns at areolaene har blitt litt mørkere de siste dagene.
Vis vedlegget 319152 Vis vedlegget 319153 Vis vedlegget 319154