Det største ønske

PP53 - CD13

Allerede på CD13. Syns det har gått litt fort så langt. Nærmer seg sakte men sikkert positiv test. Tenker det blir i morgen. Ganske positiv test etter fristen i dag så ikke langt unna. Tempen er fin.
Vet ikke om jeg har hatt noe EL slim så langt. Kanskje noe i går kveld?? Antydning til noe for et par dager siden men det var mikroskopisk. Ikke noen EL stikninger i eggstokkene heller. Hadde ikke testene vist noe så hadde jeg ikke trodd at kroppen gjorde seg klar til EL.

8B15C475-F41E-4BAB-B0E1-CF41D5D5BB65.jpeg
E647C01F-90CA-4E49-A89E-2FF5E7791B2A.jpeg

Kan jo håpe at det kan være gullegg på gang siden det ikke er tydelige EL-tegn/er annerledes

PP53 - CD14

Vel som forventet så ble EL testen positiv i dag, ingen tvil der nei :D Så nå er det bare å vente å se når tempen går opp og EL har vært.
I går kveld kjente jeg noen sekunder noe som kunne ligne på EL smerter/ilinger. Svakt og forventet at det skulle komme mer men borte ble det. Ikke mer typisk EL slim men mer av ett eller annet er det.
Hadde vært fantastisk å stått med en positiv g-test om et par uker som runder av fire år med prøving. For mye å forvente men lov å håpe ❤️❤️

D46B3481-C818-432D-A3E8-12E47584E454.jpeg 7A73C4DA-A98E-442F-A74F-19025E778BEB.jpeg

Er hans svømmere testet noen gang? Jeg huser ikke.

Håper på drømmen deres

I år eller for flere år siden? Huff, jeg har så lyst at dette skal fungere <3 Krysser fingrene!!
Senest for en måned siden.
Takk ❤️ Håper det sitter snart.

PP53 - CD15 - 1DPO??

Tempen gjorde et hopp i dag og da tenker jeg kanskje at EL var i går. Får se hvordan tempen er de neste dagene. Tror ikke jeg skal teste mer med EL tester. Fikk min ganske så positive test i går så det får holde. Litt usikker på om jeg skal ta noe spesielt i dpo land. Har noen Crinone igjen og babyklister. Får se om jeg kjøper meg en ananas.
Skikkelige menskramper i dag. Spesielt på venstre side mot eggstokken men egentlig hele området. Vondt i ryggen og måtte akutt på do. Får håpe det går over snart. Kom ganske plutselig for en time siden og har ikke gitt seg enda.

E7878C3D-69DC-42BE-8F50-3637E079BEDF.jpeg

Back
Topp