Det største ønske

PP53 - CD16 - 1-2DPO

Ganske så stort hopp på tempen i dag så da er jeg i DPO land. Spørs bare om det er en eller to dager. Fikk jo et fint hopp i går også og FF vil si at EL var på mandag. Går nok ut i fra det tenker jeg.
I går var ikke en god dag. Utover dagen gikk det greit og vi var på handlerunde men ikke god i magen eller nærmere bestemt livmorområdet. Beste stillingen var å sitte så jeg satt med varmeflaske. Med en gang jeg reiste meg så var det vondere. Skikkelig oppblåst utover dagen. Det var mest vondt et punkt i livmoren, midt på. Det gikk også opp til eggstokkene. Skjønner ikke hva det kan være. Aldri vært sånn før. Å flire var vondt :D Noe min mann utnyttet :hilarious: Jeg tullet med at eggstokkene hadde en slippefest og alle eggene slapp på en gang denne gangen :D Fremdeles litt ubehag i livmor, vondt i ryggen og oppblåst men mye mindre enn i går. Kjenner det begynner å ta seg litt opp men håper det ikke blir for ille i dag.

Vedlegg

• 99D6B686-0CED-4A14-B9A6-12AE622E3B54.jpeg
    99D6B686-0CED-4A14-B9A6-12AE622E3B54.jpeg
    57,8 KB · Visninger: 81
PP53 - CD17 - (2)3DPO

Da kom krysset i FF. Fremdeles usikker på om det er rett dag men en dag fra eller til gjør ikke så mye. Torsdag neste uke starter testinga.

444BC325-2A30-4ABB-9266-8524FA2A60CD.jpeg

PP53 - CD16 - 1-2DPO

Ganske så stort hopp på tempen i dag så da er jeg i DPO land. Spørs bare om det er en eller to dager. Fikk jo et fint hopp i går også og FF vil si at EL var på mandag. Går nok ut i fra det tenker jeg.
I går var ikke en god dag. Utover dagen gikk det greit og vi var på handlerunde men ikke god i magen eller nærmere bestemt livmorområdet. Beste stillingen var å sitte så jeg satt med varmeflaske. Med en gang jeg reiste meg så var det vondere. Skikkelig oppblåst utover dagen. Det var mest vondt et punkt i livmoren, midt på. Det gikk også opp til eggstokkene. Skjønner ikke hva det kan være. Aldri vært sånn før. Å flire var vondt :D Noe min mann utnyttet :hilarious: Jeg tullet med at eggstokkene hadde en slippefest og alle eggene slapp på en gang denne gangen :D Fremdeles litt ubehag i livmor, vondt i ryggen og oppblåst men mye mindre enn i går. Kjenner det begynner å ta seg litt opp men håper det ikke blir for ille i dag.

Å være oppblåst på samme tid som du er nå har alltid vært mitt tegn på graviditet. Jeg har troa! :D

PP53 - CD18 - 4DPO

Tempet i dag også og da spratt tempen opp igjen. Håper det er et godt tegn selv om det er altfor tidlig å si enda. Tar pause fra tempinga nå frem til en eventuell ny PP som jeg håper ikke kommer. Kjenner at akkurat nå så stresser jeg ikke med noe og det er veldig greit egentlig. Slapper av og tar det som det kommer.
Hvilepulsen klatrer sakte oppover og det må den gjerne fortsette å gjøre :)

161CB964-BCEA-4FFF-ACFE-317FE6F75098.jpeg 554B2A49-1960-48C0-AE49-078F3F2C12F5.jpeg

PP53 - CD22 - 8DPO

Ikke så mye å oppdatere. Ingen symptomer egentlig. Har kanskje litt ømme bryst hvis jeg kjenner veldig godt etter men ellers ingenting. Denne syklusen har vært rar. Ingen symptomer på EL og ingenting nå i dpo land som jeg bruker. Kanskje det er et godt tegn...?? To dager til testing :)

Håper det er godt tegn

Når man snakker om manglende symptomer så kommer de :D Litt mer ømme bryst og hadde litt mensfølelse en stund. Hadde vært veldig kjekt om det var festing på gang ;)

PP53 - CD24 - 10DPO

Da var det klart for testing, men ingen strek enda. Fortsatt tidlig da.
Må visst bestille flere tester. Har bare 7 tidligtester igjen.

Kan hende det ses noe på bildet av testen men det gjør det ikke i virkeligheten.

D536C008-56DD-4EE7-A566-5ECD97C1A351.jpeg

Testing er så spennende! Og så frustrerende. Jeg får streker på de uten å være gravid, hver gang.
(Aner ikke hvorfor)

Jeg krysser fingra og følger med i kulissene :)

Testing er så spennende! Og så frustrerende. Jeg får streker på de uten å være gravid, hver gang.
(Aner ikke hvorfor)

Jeg krysser fingra og følger med i kulissene :)
Takk! Enig med deg der med spenning og frustrasjon. Jeg har også fått positiv test når det ikke har vært mulighet for å være gravid. Er vel sånn med de tidligtestene.

Tok plutselig en test i ettermiddag. Da ble resultatet sånn "ser kanskje noe der men egentlig så ser jeg ingenting".
Nå har jeg bare 6 tidligtester igjen + noen andre tidligtester som gikk ut i januar igjen så nå må jeg bare bestille :)

00C990C8-53C1-4FBB-92C3-DF09EE526ACA.jpeg

Sjekket testen så igjen etter 40 min og der er det ingen tvil :) Men siden det er etter tiden så teller det jo ikke men kanskje det er noe der som tar litt tid på å komme frem? Fargen på streken er rød/rosa og ikke grå.

7D1F83BF-D5CA-4EBD-A33B-C476C3C54B95.jpeg

Tok plutselig en test i ettermiddag. Da ble resultatet sånn "ser kanskje noe der men egentlig så ser jeg ingenting".
Nå har jeg bare 6 tidligtester igjen + noen andre tidligtester som gikk ut i januar igjen så nå må jeg bare bestille :)

Vis vedlegget 320812

Sjekket testen så igjen etter 40 min og der er det ingen tvil :) Men siden det er etter tiden så teller det jo ikke men kanskje det er noe der som tar litt tid på å komme frem? Fargen på streken er rød/rosa og ikke grå.

Vis vedlegget 320813
Oi dette er spennende!!:woot:

Back
Topp