Majaflyfly
Glad i forumet
Er også innom for å heier på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper det går bedre med degInnom for å si at jeg heier på deg
TakkEr også innom for å heier på deg
PP53 - CD16 - 1-2DPO
Ganske så stort hopp på tempen i dag så da er jeg i DPO land. Spørs bare om det er en eller to dager. Fikk jo et fint hopp i går også og FF vil si at EL var på mandag. Går nok ut i fra det tenker jeg.
I går var ikke en god dag. Utover dagen gikk det greit og vi var på handlerunde men ikke god i magen eller nærmere bestemt livmorområdet. Beste stillingen var å sitte så jeg satt med varmeflaske. Med en gang jeg reiste meg så var det vondere. Skikkelig oppblåst utover dagen. Det var mest vondt et punkt i livmoren, midt på. Det gikk også opp til eggstokkene. Skjønner ikke hva det kan være. Aldri vært sånn før. Å flire var vondt Noe min mann utnyttet Jeg tullet med at eggstokkene hadde en slippefest og alle eggene slapp på en gang denne gangen Fremdeles litt ubehag i livmor, vondt i ryggen og oppblåst men mye mindre enn i går. Kjenner det begynner å ta seg litt opp men håper det ikke blir for ille i dag.
Håper det samme skjer herÅ være oppblåst på samme tid som du er nå har alltid vært mitt tegn på graviditet. Jeg har troa!
Håper på detHåper det er godt tegn
Takk! Enig med deg der med spenning og frustrasjon. Jeg har også fått positiv test når det ikke har vært mulighet for å være gravid. Er vel sånn med de tidligtestene.Testing er så spennende! Og så frustrerende. Jeg får streker på de uten å være gravid, hver gang.
(Aner ikke hvorfor)
Jeg krysser fingra og følger med i kulissene
Oi dette er spennende!!Tok plutselig en test i ettermiddag. Da ble resultatet sånn "ser kanskje noe der men egentlig så ser jeg ingenting".
Nå har jeg bare 6 tidligtester igjen + noen andre tidligtester som gikk ut i januar igjen så nå må jeg bare bestille
Vis vedlegget 320812
Sjekket testen så igjen etter 40 min og der er det ingen tvil Men siden det er etter tiden så teller det jo ikke men kanskje det er noe der som tar litt tid på å komme frem? Fargen på streken er rød/rosa og ikke grå.
Vis vedlegget 320813
Ja ble plutselig litt detOi dette er spennende!!