Det største ønske

Jeg håper virkelig på full klaff for deg denne pp! Hvis det er noen trøst fikk jeg kun en supersvak strek 14dpo med barnet jeg har nå! Så har trua:)
Takk :) 12dpo er det seneste jeg har fått positiv test, men de spirene holdt seg jo ikke der så lenge da. Kanskje ved senere positiv test så er det fordi det er en spire som blir? 12dpo i dag så får se hva testene de neste dagene viser :)
 
Når kommer neste test? Pulsen lover bra da! :)
Bra puls ja, men er så redd for at den brått dropper så unngår å se på den de neste dagene :) Neste test blir i 16-17 tiden. Ble ingen test nå på morgenen.
 
Takk :) 12dpo er det seneste jeg har fått positiv test, men de spirene holdt seg jo ikke der så lenge da. Kanskje ved senere positiv test så er det fordi det er en spire som blir? 12dpo i dag så får se hva testene de neste dagene viser :)
Jeg vet ikke. Hadde festeblødning, men fikk da ikke strek to eller tre dager etterpå. Spent på de neste testene dine <3
 
Bra puls ja, men er så redd for at den brått dropper så unngår å se på den de neste dagene :) Neste test blir i 16-17 tiden. Ble ingen test nå på morgenen.
Håper på en fin strek:Heartbigred
 
Takk for all heiing og håping men det ser ikke ut som det går rett vei denne gangen. Blenda tester nå også så da forbereder jeg meg på ny pp.

FD45FEC5-95A3-4726-8217-2B63AD3BE7C0.jpeg
A4A46788-F4A3-4F89-9FA8-65ED1C46A385.jpeg
 
Kan skimte noe på begge, men er absolutt ikke noe sterkere enn det har vært.
Blæh!
 
Enda en streifer?? :sorry: det var jo strek... Hjertesukk for deg :Heartred
 
Kan skimte noe på begge, men er absolutt ikke noe sterkere enn det har vært.
Blæh!
Kan kanskje skimte noe selv men det er så langt langt der bak "noe" så derfor sier jeg blenda i dag. Det skulle vært sterkere i dag hvis det hadde vært noe.
 
Enda en streifer?? :sorry: det var jo strek... Hjertesukk for deg :Heartred
Er nok det ja :( Begynner å bli lei av nederlagene men en gang skal vi klare det :Heartred
 
Huff så leit! :-( Må bare spørre, har du/gyn vurdert noen flere støttemedisiner siden du har så mange kjemiske? Jeg har mistet mange ganger (SA, MA, exu og en drøss med kjemiske), og jeg kom i mål med klexane, Lutinus og høy dose prednisolon. Var riktignok ivf da, og de satte inn to, så det kan også være at den ekstra mengden hcg når to festet seg hjalp meg. Ekstra hcg kan man jo få som hcg-støtte fra EL og utover også. Trenger riktignok en velvillig gynekolog da, og en viss mengde desperasjon selv...
 
Sendte du prøve til aten? Har du mottatt noen svar?
Ja sendte den i fjor/forfjor. Ingenting som trengte antibiotika. Er jo glad for det men skulle også ønske at det var noe der og at det bare var en kur som skulle til for at det klaffet.
 
Huff så leit! :-( Må bare spørre, har du/gyn vurdert noen flere støttemedisiner siden du har så mange kjemiske? Jeg har mistet mange ganger (SA, MA, exu og en drøss med kjemiske), og jeg kom i mål med klexane, Lutinus og høy dose prednisolon. Var riktignok ivf da, og de satte inn to, så det kan også være at den ekstra mengden hcg når to festet seg hjalp meg. Ekstra hcg kan man jo få som hcg-støtte fra EL og utover også. Trenger riktignok en velvillig gynekolog da, og en viss mengde desperasjon selv...
Takk ❤️
Fikk Letrozol og Ovitrelle for å booste EL, i tillegg Metformin. Spesielt etter dette at jeg har hatt masse kjemiske. Har også gått på Crinone en stund før jeg startet på Letrozol. Spurte da om jeg kunne få noe mer som kan hjelpe etter EL men det fikk jeg nei til fordi jeg hadde ikke kommet lenger enn jeg har gjort (lengste var 4+5, ellers bare positiv test før IKM og TR kom til ca vanlig tid). Ønsker gjerne å prøve prednisolon og annen progesteronstøtte, Clomid eller noe annet før EL. Er i kontakt med en annen gyn og er forsiktig positiv til at vi får litt mer hjelp denne gangen.
 
Ja, håpte liksom at det var noe som kunne fikses. Virker veldig merkelig :(
Enig der. Tror ikke kroppen jobber helt på lag med meg så håper den ombestemmer seg snart :p
 
Back
Topp