Håper håper HÅPER sånn for dere
Måtte den klore seg fast nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På tide at det blir sterkere nå og at den forblir sterk TakkNei nå altsånå må det komme en sterkere strek neste gang! Krysser fingre og tær for deg
Ja håper virkelig at det skal sitte denne gangen. Kanskje spiren hører etter når Bobla viser til regleneDen blå er jo kjempetydelig! nå får det vær så god å være en terminspire!
Takk! Håper inderlig!Oi, håper de fortsetter å tre mer frem!
Sakte økning så håper det fortsetter Takk!Den blå var klart sterkere enn imorges ihvertfall.
håper inderlig og følger med!
Takk Håper veldig på det nå altså!Håper håper HÅPER sånn for dere
Ikke like konsentrert. Litt mer utvannet og endel lysere så kan være derfor. Håper det.Hvordan var konsentrasjonen ift igår da?
Da håper vi det er derforIkke like konsentrert. Litt mer utvannet og endel lysere så kan være derfor. Håper det.
Ser noe på nederstePP51 - CD24 - 11DPO
13 dager siden Ovitrelle
Nei var ikke så mye å se på dagens tester. Får se om det blir test litt senere i dag. Fremdeles tidlig og lever i håpet men er forberedt på ny pp også.
Vis vedlegget 317132 Vis vedlegget 317133
Er kanskje noe derSer noe på nederste
Synes den bør det altså ikke testene jeg håpet å se her i kveld, men fortsetter å krysse fingrene, og håper på bedre tester i morgen!Ja håper virkelig at det skal sitte denne gangen. Kanskje spiren hører etter når Bobla viser til reglene
Helt enig Får se hva testene sier i morgen.Synes den bør det altså ikke testene jeg håpet å se her i kveld, men fortsetter å krysse fingrene, og håper på bedre tester i morgen!
Nei er ikke så optimistisk så er forberedt på ny pp. Får se hva testene viser de neste dagene.Ser ikke lovende ut Krysser fortsatt fingrene!
Jeg håper virkelig på full klaff for deg denne pp! Hvis det er noen trøst fikk jeg kun en supersvak strek 14dpo med barnet jeg har nå! Så har truaSkulle ikke se på hvilepulsen før TR kom men fikk mannen til å sjekke den først, og den var høy. Bra at den er litt høy men det er ingen garanti for at det er en spire der. Nå skal jeg hvertfall ikke se på den før TR kommer, om den kommer
Vis vedlegget 317170