Det største ønske

Den blå er jo kjempetydelig! :happy: nå får det vær så god å være en terminspire! :rulez
Ja håper virkelig at det skal sitte denne gangen. Kanskje spiren hører etter når Bobla viser til reglene :D

PP51 - CD24 - 11DPO
13 dager siden Ovitrelle

Nei var ikke så mye å se på dagens tester. Får se om det blir test litt senere i dag. Fremdeles tidlig og lever i håpet men er forberedt på ny pp også.

D8F36969-67ED-4D80-B7B6-9731768DD483.jpeg
AFBA8B14-F2E5-4C8E-8FBC-1405669EF98A.jpeg

Hvordan var konsentrasjonen ift igår da?

Kveldens tester var ikke som jeg ønsket. Skimter kanskje noe på babyplan men de skulle jo vært sterkere enn i går hvis det er noe. Ikke vært på do og ikke drukket noe på 4 timer før testene ble tatt. Ny test blir i morgen ettermiddag.
Symptomer:
Kjenner noe i lyskene
Veldig trøtt (kunne nok sovet litt men valgte å se på Netflix :D )
Sliten
Litt kvalm
Mensfølelse
Litt ømme bryst

EFED0D93-4D55-4BC1-9D4B-ED728CD963D0.jpeg
E5CBEC77-1A00-44A5-8301-083E79B568CE.jpeg

Last edited:
Ja håper virkelig at det skal sitte denne gangen. Kanskje spiren hører etter når Bobla viser til reglene :D
Synes den bør det altså :D ikke testene jeg håpet å se her i kveld, men fortsetter å krysse fingrene, og håper på bedre tester i morgen!

Synes den bør det altså :D ikke testene jeg håpet å se her i kveld, men fortsetter å krysse fingrene, og håper på bedre tester i morgen!
Helt enig :D Får se hva testene sier i morgen.

Ser ikke lovende ut :( Krysser fortsatt fingrene!
Nei er ikke så optimistisk så er forberedt på ny pp. Får se hva testene viser de neste dagene.

Skulle ikke se på hvilepulsen før TR kom men fikk mannen til å sjekke den først, og den var høy. Bra at den er litt høy men det er ingen garanti for at det er en spire der. Nå skal jeg hvertfall ikke se på den før TR kommer, om den kommer :D

A8868E2F-0F58-4D3F-847E-095BC25EB273.jpeg

Skulle ikke se på hvilepulsen før TR kom men fikk mannen til å sjekke den først, og den var høy. Bra at den er litt høy men det er ingen garanti for at det er en spire der. Nå skal jeg hvertfall ikke se på den før TR kommer, om den kommer :D

Vis vedlegget 317170
Jeg håper virkelig på full klaff for deg denne pp! Hvis det er noen trøst fikk jeg kun en supersvak strek 14dpo med barnet jeg har nå! Så har trua:)

Back
Topp