Det største ønske

Hvordan går det? ❤️
Går greit foreløpig :Heartred Blir spennende å se om vi klarte det denne gangen selv om jeg ikke er så veldig optimistisk. Men plutselig så sitter det :)
Håper det går bra med deg og at du nyter tiden som gravid :Heartred

Går greit foreløpig :Heartred Blir spennende å se om vi klarte det denne gangen selv om jeg ikke er så veldig optimistisk. Men plutselig så sitter det :)
Håper det går bra med deg og at du nyter tiden som gravid :Heartred
Blir spennende til lørdag!! Skal følge spent med ❤️ håper så inderlig for dere!! :happy:

PP51 - CD18 - 5DPO
7 dager siden Ovitrelle

Siste dag med ananas i dag. Husker første gang jeg prøvde det så satt plutselig spiren (enn så kortvarig) så håper den sitter denne gangen også og selvfølgelig hele veien. Ikke vært så flink å ta babyklister men tar det når jeg husker på det. Crinone er satt hver dag.
Skulle teste i dag for å se hvor mye det er igjen av Ovitrelle men det har jeg helt glemt :wacky: Men satser på at det blir i morgen.
5dpo og halvveis til å starte testinga denne pp.
Hadde vært veldig greit å bli gravid denne gangen så slipper jeg å ha TR når jeg er sammen med familien neste uke :D

PP51 - CD19 - 6DPO
7 dager og 13 timer siden Ovitrelle

Da fikk jeg endelig tatt testene for å se hvor mye som er igjen etter sprøyta og det var ikke mye. Så da blir det spennende å se hva testene på lørdag sier. Tror nok de da er negative så får jeg heller bli overrasket hvis det kommer fine streker som blir sterkere :)

CB6F60D5-76C5-4A00-88C4-E131B8451B02.jpeg 96555B63-44FE-4FE6-B324-EE6AB6C5BEB5.jpeg

Håper på fine sterkere streker som blir enda sterkere når du begynner den ekte testingen sånn til helgen og neste uke!

Håper så inderlig på fine streker hos deg utover

Håper på fine sterkere streker som blir enda sterkere når du begynner den ekte testingen sånn til helgen og neste uke!
Hadde vært fantastisk det altså :)

PP51 - CD20 - 7 DPO
9 dager siden Ovitrelle

Ingen symptomer på noe som helst, men det er jo ikke uvanlig for tiden. Kjente litt en svak mensfølelse i natt.
Beklager litt TMI:
Satte Crinone i dag og da kom det endel blod. Det kom også slim denne gangen som om livmoren kvitter seg med slimhinna når TR kommer og det har jeg ikke brukt å få. Ikke mye men et par slimbiter. Fikk litt senere på dagen også. Hadde det også på mandag men da bare blod. Håper det ikke er TR som er på vei. Det er jo altfor tidlig. Ingen mensfølelse eller kramper i dag så håper det bare er uskyldig. Bare brunt når jeg er på do nå og ikke noe ferskt blod.
Skulle ikke se mer på hvilepulsen før TR kommer men så kikket jeg likevel i dag. Droppet to hakk ned. Fremdeles høy og håper den ikke indikerer at TR er på vei men kanskje festing?? Nå skal jeg ikke følge mer med på den så får jeg leve i håpet enn så lenge.

AD813AB8-5496-461F-9E51-8104CD13217F.jpeg

Back
Topp