Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

håper 2020 blir året for deg 
Stor klem ♡♡
Tenker på deg
Tenker på deg![]()
Tenker på deg
Måtte 2020 oppfylle deres drømmer!
Godt nytt år kjære deg![]()
Godt nytt år, håper på de beste nyhetene for deg.![]()
Godt nytt år
Tusen takk alle sammeninnom For å si god klemhåper 2020 blir året for deg
![]()
Håper 2020 blir et godt år for oss alle 

Håper veldig på detMå dette virkelig være pp med gullegget!![]()

Håper på det2020 håper jeg er året ditt![]()

Positiv og ikke litt positiv. Strekene kom med en gang. Tok en g-test i tillegg i tilfelle men den var ganske så blenda. Skulle starte EL-testinga i går men magen spilte ikke helt på lag så klarte aldri å holde meg i 3-4 timer. Mulig jeg hadde fått positiv i går eller nesten positiv. Så da blir EL sprøyta satt i dag. Aldri fått positiv test på CD11 før. Kanskje det er gullegget som er utålmodig og vil slippe

PP51 - CD11
Første test denne syklusen (og eneste) og ganske så overrasketPositiv og ikke litt positiv. Strekene kom med en gang. Tok en g-test i tillegg i tilfelle men den var ganske så blenda. Skulle starte EL-testinga i går men magen spilte ikke helt på lag så klarte aldri å holde meg i 3-4 timer. Mulig jeg hadde fått positiv i går eller nesten positiv. Så da blir EL sprøyta satt i dag. Aldri fått positiv test på CD11 før. Kanskje det er gullegget som er utålmodig og vil slippe
EL slim i dag.
Hvilepulsen er rar. Holdt seg stabil i ni dager før den gikk et hakk opp i dag. Den har av og til hoppet opp til 72/73 for så å gå ned igjen til 71. Droppen etter mensen kom jo aldri så den er jo høyere allerede nå enn den av og til bruker å være etter EL.
Tempen er der den skal være. Regner med et lite dropp i morgen før den begynner på veien opp.
Vis vedlegget 316247 Vis vedlegget 316248 Vis vedlegget 316249

Tvitvi
Håper så inderlig!
Takk! Håper veldig denne gangenHåper det er gullegget![]()