Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom nå men ikke noe å juble over...Venter på ny test
Håper jo veldig at det plutselig skal snu og jeg skal få fine sterke tester igjen. At det kanskje bare var en liten dipp i hcg i dag?? Skal vente noen dager før en ny test. Er bare 11dpo så fortsatt tidlig.Jeg ser noe på testene, og 12dpo er såpass tidlig at håpet er ikke ute
Så håper i det lengste på sterkere strek på neste test
Same procedure as last time? Sure!!!
Nei det var ikke så mye å se på disse testene så da er det egentlig bare å vente på TR. Hadde egentlig forberedt meg på at testene ikke skulle vise så mye nå siden det i går var en plutselig økning og det forbinder jeg med at det ikke går rett vei, men man håper jo alltid at denne gangen skal det gå. Ser kanskje ikke noe på bildene men ser en svak strek i virkeligheten.
Er varm og kald. Kjenner ilinger nedover låret. Ilinger på venstre side.
Vis vedlegget 315335 Vis vedlegget 315336
Ca lik konsentrasjon som i går men testene kan jo variere og hvor mye hcg som skilles ut. Fortsatt tidlig da. Den blå testen var jo veldig svak i går også så der var det ingen stor endring men på babyplan var det jo ganske stor forskjell. Håper litt til men er forberedt og så får jeg kanskje en positiv overraskelse senere i ukaSer noe på begge testene, men skjønner hva du mener.
Men fremdeles er jo urin-konsentrasjon og fargestoff i testene vesentlig.
Fortsetter å håpe det beste!
Takk Nei ikke sånne tester man ønsker å se etter gårsdagens tester. Men gir ikke opp at én dag skal det gå.Goklem til deg Det var ikke slik testene skulle være idag
I alle dager, så lei meg jeg ble på dine vegner nå :/ Var helt sikker på at testen i dag skulle være fin og sterk etter gårsdagens flotte strek. Har fulgt med deg lenge fra sidelinjen, vil bare gi deg en stor klem og si at jeg syns du er så utrolig sterk og jeg beundrer virkelig pågangsmotet mitt. Du er en av de jeg heier aller mest på her inne og jeg håper virkelig at det snart er din tur nå. Aller helst allerede denne perioden, at de neste testene viser sterke rosa streker.❤Same procedure as last time? Sure!!!
Nei det var ikke så mye å se på disse testene så da er det egentlig bare å vente på TR. Hadde egentlig forberedt meg på at testene ikke skulle vise så mye nå siden det i går var en plutselig økning og det forbinder jeg med at det ikke går rett vei, men man håper jo alltid at denne gangen skal det gå. Ser kanskje ikke noe på bildene men ser en svak strek i virkeligheten.
Er varm og kald. Kjenner ilinger nedover låret. Ilinger på venstre side.
Vis vedlegget 315335 Vis vedlegget 315336
Håpte at det for en gangs skyld skulle bli like sterk eller sterkere strek i går men var også forberedt på at det ikke ble det.I alle dager, så lei meg jeg ble på dine vegner nå :/ Var helt sikker på at testen i dag skulle være fin og sterk etter gårsdagens flotte strek. Har fulgt med deg lenge fra sidelinjen, vil bare gi deg en stor klem og si at jeg syns du er så utrolig sterk og jeg beundrer virkelig pågangsmotet mitt. Du er en av de jeg heier aller mest på her inne og jeg håper virkelig at det snart er din tur nå. Aller helst allerede denne perioden, at de neste testene viser sterke rosa streker.❤
Helt enig. Men håper at neste gang så blir det ikke sånt tullFor noe tull at dette skjer gang på gang, altså
Håper i det lengste TakkKrysser fingrene til tr kommer. Var så spent når jeg så den klare streken. Du fortjener ett lite gull!
Det er ikke første gang det har skjedd. Tidligere i år hadde jeg flere pp etter hverandre som hadde positiv en dag for så negativ eller svakere neste dag. Ikke alle var like sterk som den testen jeg tok på søndag da. Blir jo så håpefull når man får så sterke tester.Jeg skjønner ingenting jeg - hvordan kan BP-testen være så sterk i går og så vidt synlig i dag? Det var jo absolutt ingen tvil overhodet i går, kjempestrek var det.
Tror du testen (enten i går eller i dag) kan være defekt?
Krysser fingrene for at det var utvannet urin eller noe i den duren i dag, og at streken er tilbake i morgen!