Det største ønske

PP50 - CD24 - 11DPO
Dag 12 etter Ovitrelle

Føler jeg har landet litt og roet meg etter svaret på kveldens test. Håper selvfølgelig at denne gangen sitter det hele veien ❤️
Så usikker om det blir test i løpet av dagen. Er så redd for at testen skal være negativ og håpet nok en gang skal bli knust. Kanskje det blir en ny test på ettermiddag/kveld siden det tydeligvis er sterkest test da. Eller så tar jeg test når/hvis jeg føler for det en av de neste dagene. Får se det litt an :) Kan jo ikke lytte til kroppens symptomer heller for de er jo lik null når jeg har tatt Ovitrelle. Litt kvalm bare.

Måtte den bli!

Jeg husker ikke, tar du noe støtte nå etter El?

Det der må jo bare være babystrek da? :wideyed: Håper så inderlig! Gleder meg til neste test:happy:❤️

Det må jo være baby strek!!! Omg krysser alt jeg har og sender deg masse babystøv!!

Oiii den streken var det jo virkelig ingen tvil om:woot: Herlighet som jeg håper at dette er tidenes julegave for dere:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

(Jeg var selv 10 dpo 22 des ifjor, fikk ultrasvak/nesten usynlig strek da. Testet pånytt på julaften 12 dpo, og fikk da 1-2 uker på digital. Håper sånn på det samme for dere:Heartred)

Oiii den streken var det jo virkelig ingen tvil om:woot: Herlighet som jeg håper at dette er tidenes julegave for dere:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

(Jeg var selv 10 dpo 22 des ifjor, fikk ultrasvak/nesten usynlig strek da. Testet pånytt på julaften 12 dpo, og fikk da 1-2 uker på digital. Håper sånn på det samme for dere:Heartred)
Takk ❤️ Hadde vært fantastisk hvis det er en spire som sitter denne gangen altså. Har mange digitale tester som venter på å bli brukt :D Lurer på om den egentlig ville ha slått ut i går??

Heldigvis ingen mensmurringer (enda :wacky:), men så er det jo noen dager til IKM. Ca fredag eller lørdag. Kjenner ilinger på høyre side av livmor. Kanskje det er en liten spire som graver seg godt ned for å bli ❤️

Ganske så skjelven og kvalm/uggen her jeg sitter. Har plutselig ikke matlyst. Kjenner jeg gleder meg litt for mye for er så redd for at strekene skal være borte i morgen som resten av testene det siste året. Men har vi endelig klart det?? Det spørs på hva de neste dagene med testing viser.

Testene innenfor fristen. Ganske svak strek på den blå men ganske så tydelig på babyplan :) Er så redd for at det er tullestreker :nailbiting:

Vis vedlegget 315259 Vis vedlegget 315260

Testene ca 12 min etter fristen

Vis vedlegget 315261
Gratulerer med positiv test!

Takk ❤️ Hadde vært fantastisk hvis det er en spire som sitter denne gangen altså. Har mange digitale tester som venter på å bli brukt :D Lurer på om den egentlig ville ha slått ut i går??

Jeg hadde kun 1 strimmel og 1 digital igjen forrige jul. Tok strimmeln om morningen 12 dpo og fikk en mye svakere strek på den enn hva du fikk på babyplan igår. Men siden det var julaften måtte jeg bare svi av den digitale i tilfelle. Selv om fallhøyden var skikkelig høy med å risikere å få negativ digital på akkurat den dagen.
Med den tydelige streken der ville helt klart en digital slå ut :woot:
Krysser fingrene alt jeg kan for at lillespiren klorer seg fast nå :Heartred

Jeg hadde kun 1 strimmel og 1 digital igjen forrige jul. Tok strimmeln om morningen 12 dpo og fikk en mye svakere strek på den enn hva du fikk på babyplan igår. Men siden det var julaften måtte jeg bare svi av den digitale i tilfelle. Selv om fallhøyden var skikkelig høy med å risikere å få negativ digital på akkurat den dagen.
Med den tydelige streken der ville helt klart en digital slå ut :woot:
Krysser fingrene alt jeg kan for at lillespiren klorer seg fast nå :Heartred
Kjenner fallhøyden er ganske stor nå, det er den jo alltid etter positive tester. Blir ny test i løpet av kvelden. Er streken like sterk da så blir det en digital også.
Takk ❤️

Nå skjer det:wav:love7
Måtte den gro godt fast:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Jeg har virkelig troen på at dette er gullegget :love7
Håper så veldig på at den graver seg godt ned nå og holder seg der de neste måneden ❤️❤️

Har du ikke testet igjen i dag?! :wideyed: Du må være det tålmodigste menneske jeg har vært borti :hilarious:
Det er vel mer ut av frykt at jeg ikke har testet enda :hilarious: Men det blir i løpet av kvelden.

Back
Topp