Det største ønske

Masse lykke til med testinga i morgen! ❤️ Krysser alt jeg har for dere, nå er det virkelig deres tur altså!

Masse lykke til med testinga i morgen! ❤️ Krysser alt jeg har for dere, nå er det virkelig deres tur altså!
Tusen takk ❤️ Håper det denne gangen.

PP50 - CD23 - 10DPO
Dag 10,5 siden Ovitrelle

Da er testinga startet. Ser noe på begge testene og håper det ikke er rester etter Ovitrelle :) Bildet er tatt noen minutter etter tiden siden jeg snakket med mannen så de er ørlite sterkere enn innenfor tiden. Mannen ser også streken på babyplan men ikke på helm testen.

F347F5BC-2AC2-498D-A404-5F0B9AC164A1.jpeg
35A6BB24-ABE7-4278-8CD8-073F23EE9DED.jpeg

Edit: Ser nå etter at jeg la ut bildet at Helm testen ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten.

Last edited:
Ser strek på begge! Håper den blir sterkere :)
Håper jeg også :) Den blå testen er så vidt sterkere enn den jeg tok på onsdag så håper det er noe :)

PP50 - CD23 - 10DPO

Da er testinga startet. Ser noe på begge testene og håper det ikke er rester etter Ovitrelle :) Bildet er tatt noen minutter etter tiden siden jeg snakket med mannen så de er ørlite sterkere enn innenfor tiden. Mannen ser også streken på babyplan men ikke på helm testen.

Vis vedlegget 315203 Vis vedlegget 315204

Edit: Ser nå etter at jeg la ut bildet at Helm testen ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten.

Ser på begge - så gøy! Håper den blir sterkere og at det ikke er rester etter Ovitrelle. Har du sjekket før når Ovitrellen går ut av kroppen? ☺️

Ser på begge - så gøy! Håper den blir sterkere og at det ikke er rester etter Ovitrelle. Har du sjekket før når Ovitrellen går ut av kroppen? ☺️
Håper det øker nå de neste dagene. Tok tester på onsdag for å ha noe å gå ut i fra når jeg startet testinga og da var det strek på babyplan mens på den blå var det så vidt man kunne skimte noe.

Ser på begge. krysser fingrene!

Sender masse babystøv fra barsel litt lengre nord i landet! Ser strek på begge to. :Heartred

Back
Topp