Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for testinga!
Tusen takk Håper det denne gangen.Masse lykke til med testinga i morgen! Krysser alt jeg har for dere, nå er det virkelig deres tur altså!
Håper jeg også Den blå testen er så vidt sterkere enn den jeg tok på onsdag så håper det er noeSer strek på begge! Håper den blir sterkere
PP50 - CD23 - 10DPO
Da er testinga startet. Ser noe på begge testene og håper det ikke er rester etter Ovitrelle Bildet er tatt noen minutter etter tiden siden jeg snakket med mannen så de er ørlite sterkere enn innenfor tiden. Mannen ser også streken på babyplan men ikke på helm testen.
Vis vedlegget 315203 Vis vedlegget 315204
Edit: Ser nå etter at jeg la ut bildet at Helm testen ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten.
TakkOi, oi, krysser fingrene!
Får se om det blir det Plana er i morgen men vet aldri hva som kan skjeKrever kveldstest i dag
Håper det øker nå de neste dagene. Tok tester på onsdag for å ha noe å gå ut i fra når jeg startet testinga og da var det strek på babyplan mens på den blå var det så vidt man kunne skimte noe.Ser på begge - så gøy! Håper den blir sterkere og at det ikke er rester etter Ovitrelle. Har du sjekket før når Ovitrellen går ut av kroppen?
TakkSer på begge. krysser fingrene!
Takk! Håper veldig på detHåper de blir sterkere!
Håper veldig på det nåÅ, håper de blir sterkere!