Det største ønske

Sender masse babystøv fra barsel litt lengre nord i landet! Ser strek på begge to. :Heartred
Har du født allerede? Gratulerer så mye med den lille ❤️
Tusen takk! Trenger litt babystøv ❤️

Har du født allerede? Gratulerer så mye med den lille ❤️
Tusen takk! Trenger litt babystøv ❤️

Ja, starta i morges og var ferdigfødt før 13.

Så håper stafettpinnen sendes videre til deg nå! :Heartred

Ja, starta i morges og var ferdigfødt før 13.

Så håper stafettpinnen sendes videre til deg nå! :Heartred
Oi det gikk jo fort da.

Tar gjerne i mot den stafettpinnen og så håper jeg at kroppen er klar for det for jeg er overmoden :D

Ganske så skjelven og kvalm/uggen her jeg sitter. Har plutselig ikke matlyst. Kjenner jeg gleder meg litt for mye for er så redd for at strekene skal være borte i morgen som resten av testene det siste året. Men har vi endelig klart det?? Det spørs på hva de neste dagene med testing viser.

Testene innenfor fristen. Ganske svak strek på den blå men ganske så tydelig på babyplan :) Er så redd for at det er tullestreker :nailbiting:

2E5D01E8-33BF-44E9-826B-E421736021E2.jpeg
14B54B00-BFEC-4F03-9C41-8F4B01368349.jpeg

Testene ca 12 min etter fristen

F3A5B809-2541-42BF-9E33-683BCCA47DC3.jpeg

Åj! Spennende dager, håper på babystrek altså❤

Det var ikke mye tvil, der er sterk

Hurra!!:Heartred

Blir helt rørt her jeg sitter❤️ Det der må være babystrek:dummy:

Håper så inderlig dette stemmer!

Fy søren, den på babyplan var jo nydelig! Det kan bare ikke gå samme veien som før. Denne skal sitte ❤️

Altså det der MÅ være babystrek og jeg krysser alt som krysses kan❤️Nå er det virkelig din tur!!!

Håper så inderlig dette stemmer!
Blir helt rørt her jeg sitter❤️ Det der må være babystrek:dummy:
Altså det der MÅ være babystrek og jeg krysser alt som krysses kan❤️Nå er det virkelig din tur!!!
Nå fikk jeg seriøst frysninger!! Håper virkelig dette går veien for dere!
Så fin strek!!! Krysser alt :smiley-angelic001:Heartbigred
Tusen takk! Håper så inderlig at det er babystrek og at en liten spire fester seg godt fast denne gangen ❤️❤️

Last edited:
Fy søren, den på babyplan var jo nydelig! Det kan bare ikke gå samme veien som før. Denne skal sitte ❤️
Ikke noe annet valg at det skal sitte nå ❤️
Den på Babyplan er det jo ikke den minste tvil om engang! Gratulerer! :) Spent på neste test!
Måtte jo bare høre på hintingen din om kveldstest ;) Fin strek ble det så håper på økning denne gangen ❤️

Back
Topp