Det hadde det virkelig vært! Har ønsket meg tvillinger så når jeg endelig blir gravid så kan det like godt være to derÅåååå, det hadde vært belønning for ventingen og tålmodigheten det!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde det virkelig vært! Har ønsket meg tvillinger så når jeg endelig blir gravid så kan det like godt være to derÅåååå, det hadde vært belønning for ventingen og tålmodigheten det!!!
PP50 - CD15 - 2DPO
I går ettermiddag (fredag) så fikk jeg plutselig rosa/rødt på papiret. Tror ikke jeg noen gang har hatt det midt i syklusen før (kanskje en gang før EL, husker egentlig ikke). Dette skjedde jo en dag etter det jeg tror var EL. Kan det være noe etter at egget slapp?? Kjente et par småstikk i løpet av dagen og på kvelden var jeg litt øm rundt venstre eggstokk.
Kjenner jeg har en litt godfølelse denne gangen. For det første så har jeg fått gått på medisinene jeg skal og sprøyta. Men jeg gikk også ned en kg denne uka så det hjelper på Må det bare fortsette selv om det ikke blir en kg pr uke fremover.
Hørt det selv men trodde det skulle da skje før EL og ikke etter men satser på at det samme skjer med meg som med deg og at spiren sitter denne gangenDe sier vel at blod rundt eggløsning gjør deg ekstra fertil? Jeg fikk blod dagen etter eggløsning forrige PP, og fikk da min første positive graviditetstest på et halvt år. Krysser fingrene for at det betyr det samme for deg
PP50 - CD19 - 6DPO
Da var det å teste hvor mye av Ovitrelle som er igjen i kroppen 6,5 døgn etter at den ble satt. Nesten ingenting på Helm testen men Babyplan var det styrke på. Men da har jeg noe å forholde meg til når jeg starter å teste.
Har de siste dagene kjent litt stikk i eggstokkene, at de er litt øm på en måte og stikk i livmor. Kvalmen er nesten borte og litt av matlysten er tilbake. Satt og krysset bena i går og kjent at det var ømt nederst i magen og ubehagelig så måtte endre sittestilling. Når jeg reiste meg for å legge meg så kjente jeg et sterkt stikk i høyre side så måtte stoppe litt opp til deg gikk over. Når jeg hadde lagt meg kjente jeg det på venstre side, ikke like sterkt, og litt ut i låret. Tett i nesen. Sagt noen feile ord de siste dagene. I natt har jeg vært mange ganger på do og våknet mange ganger så ikke noe god søvn.
Vis vedlegget 314766 Vis vedlegget 314767
Takk håper detEdit; leste litt fort så jeg Ufff
Håper på gullegg sim festa seg!
Takk, håper detDet høres utrolig lovende ut! Håper virkelig det er gullegget som virkelig graver seg fast
Håper det og at det ikke bare er kroppen som tuller med megHåper det du kjenner er tegn på noe bra blir spennende å se hva som skjer fremover!
TakkKrysser fingerne for spire
I morgennærmer det seg testing?
I morgen
Lykke til!I morgen
Masse lykke til! Du har virkelig fortjent at to tester lyser mot deg nå
Lykke til!
Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå!!!
Lykke til ! Krysser alt det jeg har.
Tusen takkLykke til i morgen