Det største ønske

Tror kanskje du postet denne på feil plass??
Men enig med deg om forskjellen på å teste før og nå. Nå tror jeg det ikke før streken øker over flere dager. Håper jo alltid når man ser en antydning men legger litt lokk på det til man er sikker :)

Tenkte på de testene du fikk nå midt i syklusen som var ganske tydelige, men likevel ikke var mulig babystrek. Det er jo en trend her inne med tidlig testing, tolkning av mikroskopiske tester og mye håp som knuses :)

Tenkte på de testene du fikk nå midt i syklusen som var ganske tydelige, men likevel ikke var mulig babystrek. Det er jo en trend her inne med tidlig testing, tolkning av mikroskopiske tester og mye håp som knuses :)
Sånn ja :) Tenkte det var den muligheten også for at du skrev dette.
Men er bare så rart at de blir ganske så sterke når det er umulig at man er gravid og ingenting når det er muligheter for at man er gravid. Og på to forskjellige merker. Er det noen hormoner den reagerer på selv om den ikke skal det?? Håper neste gang jeg tester etter EL og får strek så er det en reell en :)

PP50 - CD10

Da er temping og testing i gang. En enslig liten prikk på FF :) Ingen spesielle symptomer på at EL nærmer seg enda. Kjente et par ilinger i høyre eggstokk i går. Forventet EL ca på fredag.

47B9CF70-2DAB-423F-8D47-01A6E7777124.jpeg EBE784DF-998D-415B-BF41-BAF94D59C66D.jpeg

Håper på gullegg!

PP50 - CD11

Andre dag med testing og temping. Tempen gikk litt opp men håper den går ned snart til EL. Nesten positiv EL test, allerede. Men veldig konsentrert urin, nesten ikke drukket noe så litt redd at jeg får da for tidlig positiv test og at jeg setter sprøyta for tidlig og egget ikke er helt klar for det. Drikke litt mer i morgen men ikke så mye. Kjenner at eggstokkene holder på litt. Noen stikk nå og da.
Kvalm og ingen matlyst. Tanken på mat gjør meg bare enda mer kvalm :yuck:
Hva hvilepulsen holder på med vet jeg ikke :wacky: Hoppet opp to hakk i går og to nye i dag, bruker ikke være sånn før EL.

15C982C0-9439-41E9-A099-2109446625F9.jpeg 0DF5795E-D7FC-48D0-B386-36C1E933F095.jpeg 3B1A4AFD-0AFD-445F-8714-0B50D689B12F.jpeg

PP50 - CD12

Dagens tester og ingen tvil om at de er positive :D Turde ikke drikke så mye mer enn i går men siden de er så sterke så ville de nok ha blitt positive selv om jeg hadde drukket litt til. Så da blir Ovitrelle satt i dag og forventer EL i morgen eller fredag. Litt EL slim i dag. Tempen var lik som i går. Hvilepulsen gikk enda mer opp i dag. Skjønner ikke hva den holder på med.
Snart i dpo land :)

7E635BE2-8756-441D-B56F-F4A3D0C3AA06.jpeg 2323E02A-8659-4351-B38F-96BD2C4DCF86.jpeg

Ble ikke mange dagene med testing denne syklusen og det er helt greit :)
Første dag tydelig negativ. Andre dag nesten positiv (men på samlebilde etter at de er tørket er en positiv og en nesten positiv). Tredje dag ingen tvil om positiv test.
4FF7D6B7-B215-4D75-864C-196FA3E41BAA.jpeg

Last edited:
Tvitvi for gullegg!!!

Krysser fingre og tær, om så armer og ben

PP50 - CD13

I går kveld ble sprøyta satt. Etter det så har kjent litt av hvert. I natt kjente jeg ting som skjedde i venstre eggstokk, trykk og ilinger. Etter en liten stund begynte det samme på høyre side. Tenkte at er EL nå bare 6 timer etter sprøyta var satt?? Det samme begynte på morgenen. Mye som skjedde følte jeg og tenkte igjen at kanskje EL var nå i morges. Øm nederst i magen/øverst i livmorområdet når jeg kjente etter.
Er nå veldig oppblåst og kjenner trykk rundt venstre eggstokk. Så virker kanskje som at EL er fra venstre side denne gangen?
Tempen gikk litt opp i dag. Blir spennende å se hva den sier de neste dagene og hvor FF vil si at jeg har EL. Tror tidligst i dag.
Hvilepulsen går bare oppover... hoppet tre hakk opp i dag. Sjelden den er så høy etter EL så hvorfor er den det før EL? Skal ikke henge meg opp i det men rart når den bruker å ha en sakte økning i motsetning til denne gangen.
Fortsatt kvalm og ikke noe særlig matlyst. Litt varm. Blitt noen tårer ut av ingenting, noe jeg ser på tv eller hører :wacky: Har også vondt i venstre kne som jeg bruker av og til å få vondt i når TR er på vei.
Tenker å ta en g-test neste onsdag så vet jeg hvor mye hcg som er igjen etter sprøyta i forhold til når jeg begynner testinga.

8427A2A0-5CB4-4CD4-BB07-B0FC634F8C88.jpeg 2C612406-C209-4358-A101-8FC26F2A31B5.jpeg

Last edited:
Back
Topp