Da håper vi dobbel dose gjør susen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det Har som regel tatt dobbeldose de gangen jeg har tatt Letrozol men begynt på Metformin igjen så håper det hjelper ekstra på.Da håper vi dobbel dose gjør susen
Håper det Hadde vært fantastisk!Håper på et lite julemirakel nå! Du har vært fantastisk tålmodig syns jeg, og nå unner jeg deg virkelig en spire som sitter hele veien.
Tusen takk Hadde vært fantastisk å starte det nye året med en spire i magenEnig med alle her, håper pp50 gir deg din etterlengtede terminspire. Så fortjent! Heier på deg
Jeg satser på at Letrozol og Metformin gjør det for oss!Satser på det Har som regel tatt dobbeldose de gangen jeg har tatt Letrozol men begynt på Metformin igjen så håper det hjelper ekstra på.
Har stor tro på det så håper det gjør susen for dere. I vår når jeg brukte det i tillegg til Ovitrelle så fikk jeg mange positive tester flere måneder på rad men alle endte dessverre i kjemisk.Jeg satser på at Letrozol og Metformin gjør det for oss!
Enig!!Nei men i alle dager! Kanskje du er gravid og syklusen din er helt på bærtur? NÅ er jeg skikkelig spent her!
Hadde vært flott det med en liten overraskelsesspire nå Men lite trolig egentlig, tiden vil vise. TakkSå spennende! Håper det er en liten terminspire på gang Unner deg det så veldig!
Ingen tvil om streken men tror ikke den er reell. Får se an de neste dageneOi..så spennende! Det er da virkelig strek der
Krysser alt jeg har, for at det er en spire som klorer seg fast!
Nei men i alle dager! Kanskje du er gravid og syklusen din er helt på bærtur? NÅ er jeg skikkelig spent her!
Kan hende selv om jeg ikke tror det egentlig. Samme skjedde jo på cd3 forrige syklus. Men rart når det er strek på to og så skulle testene vært sterkere en uke etter ikm. Men med symptomene så begynner man å lure litt Hadde jo vært fantastisk med en overraskelsesspire nå altsåEnig!!
Tror kanskje du postet denne på feil plass??Hadde en lang utblåsning her igår om streker på sånne tester og hva man legger i det. Min testegalskap har for psyken vært rimelig slem. Sett streker som ikke er der, håp som knuses fortere enn hva hjertet orker og flere dager i usikkerhet. Testen under ble tatt igår, 5 dager etter første kosing som kan ha gitt befruktning (før det har jeg hatt mensen en stund og vært syk):
Vis vedlegget 313835
Den er redigert ihjel for synets skyld, men du skjønner greien. Victoria anno 2017 som prøver hadde fått et stort håp, regnet ut termin og drømt seg bort. Fornuften er heldigvis litt mer på plass i 2019 (og fordi jeg vet det ikke er mulig, jeg skulle kun "sjekke" partiet).
Men jeg klarer nok verken slutte med tidligtesting eller å drømme over (u)synlige mikroskopiske streker som aldri var ment for noen til å tolke.