Sender en stor fredags klem, jeg var veldig optimistisk for deg og håpet er ikke helt ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Fredags klem til deg også Ikke 100% ute men tegnene er der så hun kommer nok for fullt i natt, eller helst drøye det til i morgen Planlegger å fråtse i fenalår i helgenSender en stor fredags klem, jeg var veldig optimistisk for deg og håpet er ikke helt ute
Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller!Ser ut til at det går mot PP50 Rødt på papiret i kveld og kjenner mensfølelse nederst i magen og i ryggen. Hvilepulsen droppet også to hakk i dag.
Hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid å få et lite knøtt. Letrozol og Ovitrelle er i hus så alt er på plass og håper virkelig at det snart klaffer
Bidronninggelé må jeg bestille kom jeg på nå. Make Sure EL tester ble bestilt i dag. Litt surt at det ikke var en del av 30% salget på farmasiet.no
Veldig kjedelig. Men gir ikke opp enda!Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller!
Jeg er dypt imponert over pågangsmotet ditt! Håper støttemedisiner gjør susen.
EnigSå kjedelig at det ikke gikk denne runden heller!
Jeg er dypt imponert over pågangsmotet ditt! Håper støttemedisiner gjør susen.
Helt enig i detStore klemmer herfra Måtte PP50 gi gullegget
Takker Gir aldri opp!Enig
Store klemmer herfra Måtte PP50 gi gullegget
Takk Håper virkelig detHelt enig i det
Det er bra! En dag må det jo bli deres tur!Takker Gir aldri opp!
Det må det jo bli altså!Det er bra! En dag må det jo bli deres tur!
Hvor ofte er det du tar letrozol og ovitrelle nå?
Skal ta det hver måned men det har blitt noen pause måneder innimellom pga ferie og besøk akkurat rundt EL så da ble det "ta det som det kommer"-pp’er.
Ikke noe mer oppfølging fra gyn. siden i vår en gang. Gyn ordnet det så fastlegen skriver ut resept på Letrozol, Ovitrelle og MetforminSkjønner Men hvor ofte følges du opp av gynekologen da? Bare nysgjerrig mht søsken til høsten