Det største ønske

Sender en stor fredags klem, jeg var veldig optimistisk for deg og håpet er ikke helt ute:Heartbigred
Takk :Heartred Fredags klem til deg også :Heartred Ikke 100% ute men tegnene er der så hun kommer nok for fullt i natt, eller helst drøye det til i morgen :D Planlegger å fråtse i fenalår i helgen :laughing002
 
Ser ut til at det går mot PP50 :wideyed: Rødt på papiret i kveld og kjenner mensfølelse nederst i magen og i ryggen. Hvilepulsen droppet også to hakk i dag.
Hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid å få et lite knøtt. Letrozol og Ovitrelle er i hus så alt er på plass og håper virkelig at det snart klaffer :)
Bidronninggelé må jeg bestille kom jeg på nå. Make Sure EL tester ble bestilt i dag. Litt surt at det ikke var en del av 30% salget på farmasiet.no

Edit: Ser nå at de har tilbud på Make sure testene hos fertil.no hvor jeg skal kjøpe bidronninggelé. Sånn er det når man ikke sjekker rundt men så visste jeg ikke at de solgte de testene på fertil.no da...
 
Ser ut til at det går mot PP50 :wideyed: Rødt på papiret i kveld og kjenner mensfølelse nederst i magen og i ryggen. Hvilepulsen droppet også to hakk i dag.
Hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid å få et lite knøtt. Letrozol og Ovitrelle er i hus så alt er på plass og håper virkelig at det snart klaffer :)
Bidronninggelé må jeg bestille kom jeg på nå. Make Sure EL tester ble bestilt i dag. Litt surt at det ikke var en del av 30% salget på farmasiet.no
Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller!

Jeg er dypt imponert over pågangsmotet ditt! Håper støttemedisiner gjør susen. :)
 
Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller!

Jeg er dypt imponert over pågangsmotet ditt! Håper støttemedisiner gjør susen. :)
Veldig kjedelig. Men gir ikke opp enda!
Takk! Med støttemedisinene og Metformin i vår så ble det mange kjemiske så det hjalp noe. Nå mangler det bare sitte hele veien :)
 
❤️❤️❤️

Hvor ofte er det du tar letrozol og ovitrelle nå? :)
 
❤️❤️❤️

Hvor ofte er det du tar letrozol og ovitrelle nå? :)
❤️❤️

Skal ta det hver måned men det har blitt noen pause måneder innimellom pga ferie og besøk akkurat rundt EL så da ble det "ta det som det kommer"-pp’er.
 
PP50 - CD2

Da er man i gang med ny pp. I morgen begynner jeg med dobbeldose Letrozol. Er jo tilbake på Metformin så håper eggene modnes godt denne gangen sammen med Letrozol og Ovitrelle og håper på gjentagelse av våren med positive tester men at det denne gangen blir sterkere streker og ikke noen som kommer plutselig for så å forsvinne like fort igjen. Nå må spiren snart sitte!!
 
❤️❤️

Skal ta det hver måned men det har blitt noen pause måneder innimellom pga ferie og besøk akkurat rundt EL så da ble det "ta det som det kommer"-pp’er.

Skjønner :) Men hvor ofte følges du opp av gynekologen da? Bare nysgjerrig mht søsken til høsten :)
 
Skjønner :) Men hvor ofte følges du opp av gynekologen da? Bare nysgjerrig mht søsken til høsten :)
Ikke noe mer oppfølging fra gyn. siden i vår en gang. Gyn ordnet det så fastlegen skriver ut resept på Letrozol, Ovitrelle og Metformin :)
 
PP50 - CD3

TR har begynt å pakke sammen sakene sine ser det ut til og det er bra :)
Første dobbeldose av Letrozol tatt. Ovitrelle ligger klar i kjøleskapet fra forrige syklus.
Gikk tom for bidronninggelé i går men heldigvis bestilt ny og fått beskjed om at den er sendt.
Her er det snø enn så lenge. Meldt regn og mildere vær de neste dagene så da renner alt bort og vi slipper forhåpentlig unna isen.
 
Back
Topp