Det største ønske

PP49 - CD19 - ?DPO

Har kjent på den mensfølelsen av og på i hele dag (i går onsdag) med vondt korsryggen i tillegg. Håper jeg ikke må kjenne på dette helt til IKM for at det er bare TR som kommer på besøk og at jeg ikke er gravid. Satser på at det roer seg snart. Brystene er blitt ømmere også.
Går ut i fra at EL var på mandag så det betyr at testinga begynner torsdag neste uke, er da ca 10dpo.
Fikk meg en fin liten tur på 20 min i sola, det var godt :)
Spennende neste uke da
Og så deilig med sol! Den er det lenge siden vi har sett her..

Spennende neste uke da
Og så deilig med sol! Den er det lenge siden vi har sett her..
Det blir det :)
Fortsatt sol her så har vært på en tur i dag også. Er vel endel snø på dine kanter?

Bilde fra turen i går :)
1DFC0261-D793-4DD1-8311-38B2718583AF.jpeg

PP49 - CD20 - ?DPO

Endelig fått summet meg til å bestille tester fra babyplan. Bestilte før kl 14 så da skal det bli sendt ut i dag. Håper jeg får det før testinga begynner.
Ingen spesielle symptomer. Ømme bryst og kjent noen stikninger i livmorområdet og rundt der.
Ny gåtur i dag i sola. Veiing i dag og vekta viser at jeg har gått ned 1kg fra forrige uke. Skal være fornøyd med det :) Må bare være forsiktig så vekta ikke går opp igjen :)

Det blir det :)
Fortsatt sol her så har vært på en tur i dag også. Er vel endel snø på dine kanter?

Bilde fra turen i går :)
Vis vedlegget 312867
Så deilig og vakkert!
Nei ikke mye snø igjen for alt regner bort. Skikkelig november følelse, bare grått og vått og trist egentlig

Åh, blå himmel! Har helt glemt hvordan den ser ut. Her har det høljet ned i halvannen uke, og det ser ikke lyst ut på lenge.

Bra jobba med vekta!
Så kjedelig med regn da. Håper dere får litt sol snart. Ser ut som finværet er over her, meldt overskyet og snø etter hvert.
Takk!!

Så deilig og vakkert!
Nei ikke mye snø igjen for alt regner bort. Skikkelig november følelse, bare grått og vått og trist egentlig
Det var veldig godt med noen dager med sol nå, godt for kropp og sjel selv om ikke varmen var til stede :D
Så kjedelig når snøen regner bort. Håper på finere vær snart da!

Det var veldig godt med noen dager med sol nå, godt for kropp og sjel selv om ikke varmen var til stede :D
Så kjedelig når snøen regner bort. Håper på finere vær snart da!
Vi får satse på det!

PP49 - CD22 - ?DPO

I dag har det vært en sofadag. Kvalm og veldig ømme bryst. Kvalmen varierer i grad. Trøtt er jeg også selv om jeg sov godt i natt og lenge, men klarer ikke finne helt roen nå på dagen til å sove litt. Nedtelling til testing på torsdag, er da ca 10dpo +-.

PP49 - CD22 - ?DPO

I dag har det vært en sofadag. Kvalm og veldig ømme bryst. Kvalmen varierer i grad. Trøtt er jeg også selv om jeg sov godt i natt og lenge, men klarer ikke finne helt roen nå på dagen til å sove litt. Nedtelling til testing på torsdag, er da ca 10dpo +-.
Ooooh da må jeg sjekke her oftere :o

Hvordan har dagen vært?

Så fort det har gått denne syklusen! Fingers crossed!!
Gått sakte føler jeg siden jeg ikke har helt kontroll men så har de siste dagene gått ganske så fort. Håper de neste to dagene går like fort :)
Takk :)

PP49 - CD24 - ?DPO

Nærmer seg testing, to dager til.
Symptomer nå er:
Trøtt
Kvalm
Av og til fort sliten
Veldig ømme bryst
Stikk i livmor og kjenner nå litt trykk på en måte (eller noe, en eller annen slags følelse :p )
Halsbrann
Trykk på venstre side, mot hoftekammen

På søndag når jeg reiste meg opp fra liggende til å stå så kjentes jeg en brennende følelse i brystene mine. De var så ømme og tunge. Har aldri kjent en sånn følelse før.
På lørdag og mandag hadde jeg litt blodspor i utflod/slim og litt rosa. Merkelig at jeg har hatt det denne gangen når jeg ikke bruker å ha det. Halsbrann begynte sent mandags kveld.
Mange symptomer men det er ikke garantert at det er pga en spire, selv om jeg som alltid håper det er det da :)

Last edited:
Back
Topp