Det er jo ikke bare bare å gå igjennom IVF som du sikkert skjønner så akkurat nå så ønsker vi å ikke gå igjennom det og heller prøve andre tingKan jeg spørre hvorfor dere ikke vil gjøre IVF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke bare bare å gå igjennom IVF som du sikkert skjønner så akkurat nå så ønsker vi å ikke gå igjennom det og heller prøve andre tingKan jeg spørre hvorfor dere ikke vil gjøre IVF?
Hvordan går det ?
Går greit Venter på EL så blir spennende å se hva som skjer denne pp selv om jeg nå ikke har de største forventningene pga at jeg ikke gjorde ferdig kuren.Hvordan går det?
Det er jo ikke bare bare å gå igjennom IVF som du sikkert skjønner så akkurat nå så ønsker vi å ikke gå igjennom det og heller prøve andre ting
Håper det sitter snart for dereJeg forstår. IVF er ikke bare bare. Vi er jo så smått i gang med runde 2.
Håper det sitter snart for dere
TakkTakk, det samme du
Takk Alltid håp selv om jeg ikke føler at det er så stort håp men alt kan skjeInnom med litt håp for neste pp
Skjønner den følelsen godt, men håpet om at en gang er det din tur må man beholdeTakk Alltid håp selv om jeg ikke føler at det er så stort håp men alt kan skje
Håper inderlig det, for oss beggeSkjønner den følelsen godt, men håpet om at en gang er det din tur må man beholde
Hadde en fin dag selv om været kunne vært bedre. Var ute på en liten gåtur og det var godt. Blir ny i dag men nå har vi endelig sol Håper du får en fin dag i dagInnom og hilser på, håper du har hatt en strålende dag
TakkInnom med en klem
Takker Må snu før det er forsent. 4 kg mer enn i vår når jeg var på det laveste så nå måtte jeg bare gjøre noe for å snu det.Flink du er til å ta grep
Kjenner den. Likevel ikke bare bare å faktisk klare gjøre det så: du er flink!Takker Må snu før det er forsent. 4 kg mer enn i vår når jeg var på det laveste så nå måtte jeg bare gjøre noe for å snu det.
Prøver hvertfall Kjent på søtsuget i dag men spiste bare en smultring selv om vi har en hel pakke liggende Ikke så enkelt å være prøver og slanke seg. Men har funnet ut at ved å kutte ut snop hjelper veldig på så er det bare å endre kostholdet enda mer, spise sunnere.Kjenner den. Likevel ikke bare bare å faktisk klare gjøre det så: du er flink!