Det største ønske

Krysser fingrene
 
Fikk mer rosa på papiret når jeg var på do nå, som jeg bruker å få litt før TR kommer, så kjente at det lille håpet jeg hadde denne PP sank drastisk. I tillegg til mensfølelse så er jeg redd TR kommer i løpet av dagen. Men håper litt til...
Fortsatt litt kvalm, ømme bryst og litt vondt i korsryggen.
 
Ikke kommet noe mer enn litt svakt rosa på papiret et par ganger. Får håpe det bare var en liten festeblødning ;) Mensfølelsen er borte nå men den kommer nok tilbake igjen fordi jeg skrev at den er borte :laughing002 Kjenner noen stikk i høyre lår.
 
PP49 - CD25 - ?DPO

Da nærmer det seg testing :D Egentlig ikke så store forhåpninger. Fikk litt mer rødt og rosa på papiret i går kveld men ikke vært noe mer etter det og det er bra :) Fortsatt ømme bryst men ikke like ømme som i helga og på mandag. Ingen mensfølelse/murringer. Føler meg ikke gravid.
 
PP49 - CD26 - ?DPO

Da er testene tatt men det var ikke så mye å se på de. Både jeg og mannen syns vi så noe på babyplan (tror ikke den kommer med på bilde) men usikker på om det er ekte. Ser jeg på testen på skrå fra siden så ser jeg hvor streken skal være og den er blank men ovenfra så ser det ut som noe mer. Får bare vente å se hva testene sier fremover :)

1A858C98-DB60-4BA2-9062-1CC1B8B02EAC.jpeg
F2558A0D-41B1-4957-9253-E25E9C1A604A.jpeg
 
PP49 - CD27 - ?DPO

Negativ test i morges også. Kan jo hende jeg bare er 11dpo så fortsatt tidlig. Men kjenner nå på kvelden at det strammer seg i livmorområdet (som om noe klemmer rundt) og skyter ut i korsryggen. Tror TR er på vei men håper litt til på at hun ikke gjør det :)
 
Fortsetter å håpe!
 
Back
Topp