Influensavaksinen syns jeg virkelig ikke du trenger å bekymre deg for uansett! Den anbefales også til de i 1.trimester som er i ekstra risikogruppe, og det hadde de ikke gjort hvis det ikke var trygt! Kiropraktor kan jeg ikke så mye om, men kan liksom ikke se for meg at det skulle gjort noen skade heller på et så tidlig stadium...Veldig dumt, og når man får beskjed om å ta en test som om jeg ikke allerede har gjort det...
Det som bekymrer meg er jo vaksina og at jeg var hos kiropraktor den dagen. Begge deler (knekking av korsryggen) skal jo ikke gjøres før uke 12.
Men den mensblødningen, beklager TMI, var jo med det jeg mener er slimhinnen og alt det der. Får man det ved en hormonell blødning også?
Angående strekene på testene dine er det jo veldig rart da, men siden de var negative etterpå tror jeg dessverre det enten var en kjemisk eller bare fargestoffet som har vært litt ivrig (opplevde det selv med noen babyplantester når det var helt sikkert at jeg ikke kunne være gravid). Det er vel uansett såpass lenge siden el i forrige syklus at du burde hatt mye sterkere streker nå hvis det var noe som holdt seg fast der inne? Men det hadde selvfølgelig vært fantastisk hvis det er ekte babystreker