Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem
Klem.
Denne gangen.... Denne gangen!!
Stor klem
Stor klem
Takk
Takk Ja hun er ikke noe god den mensen altså. Håper det er siste gang jeg ser henne på en stund nåDritt mens, sender deg en stor klem
Takk Håper virkelig det går rett vei denne gangen. Hadde vært en fantastisk bryllupsdagsgave neste august med at vi hadde fått vårt etterlengtede nurkSatser på at dette er måneden.
Står respekt av pågangsmotet og optimismen din!
Takk Kommet så langt at kan jo ikke gi opp helt endaVeldig imponerende dette pågangsmotet ditt. Fortsetter å heie på deg!
Takk Ikke alltid jeg føler det sånn men kan jo ikke gi opp ønsket om et lite nurk.Drit sterk er du☆
TakkSå leit det ikke ble noe denne gangen Lett å bli håpefull når kroppen oppfører seg annerledes enn før, når det kanskje bare er de ekstra hormonene gjør det
Krysser fingrene for denne syklusen!
PP49 - CD5
På mandag startet jeg med Metformin. På tirsdag (CD3) startet jeg med Letrozol, dobbeldose.
Var kvalm fra morgenen av og ble egentlig verre utover dagen. Var til kiropraktor og fikk knekt opp litt i rygg og nakke. Rakk å komme meg til legekontoret før skranken stenger for pause, så fikk tatt influensevaksina. Besøker min mann på jobben hans før jeg tar bussen hjem. Blir mer kvalm så da tenkte vi at jeg skulle ta en g-test senere.
Kommer hjem og sovner på sofaen en times tid. Går så opp og tester. Forventer selvfølgelig ingen strek for jeg har jo mensen. Tar en blå test og en babyplan. Dere kan vel forestille dere sjokket når jeg ser to fine strek på den blå testen ikke lenge før tiden går ut Fortsatt ingenting på babyplan da. Tar så en digital (for jeg har jo endel liggende ) som sier Ikke gravid, selvfølgelig. Den blå testen blir bare sterkere og sterkere og så begynner det å komme en strek på babyplan. Og etter en stund så er den også tydelig.
Gir oss et lite håp om at kanskje det har klamret seg fast en liten spire. Men jeg tenker at med det som har kommet av mensen så er det ikke mye slimhinne igjen der, men tenk om likevel. Sovner igjen på sofaen på kvelden. Tar to nye tester på kvelden men begge var negative, selvfølgelig. Men så var det ikke konsentrert urin så da skulle det bli ny test på onsdag.
Onsdagen kommer og jeg er veldig kvalm. Ny test blir tatt men den er selvfølgelig negativ. Veldig skuffet men visste det jo egentlig og var forberedt på det. Man har jo alltid håp når sånt skjer.
Veldig kvalm utover dagen og kvelden. Føler nesten for å kaste opp men heldigvis sluppet det.
Har hatt forhøyet temp den siste uken og det samme med blodsukkeret (selv etter start av Metformin) så derfor vi har mistenkt en mulig graviditet.
Kvalmen og litt løs mage har nok med at jeg startet på Metformin. Husker jeg var veldig dårlig i magen ved oppstart forrige gang men ikke denne kvalmen så var ikke helt forberedt på det. Håper det gir seg snart.
Crinone er hentet ut så alt er klart til EL neste uke Bestilt flere av Helm medical testene, men må vel kjøpe babyplan også for har ingen igjen.
Legger ved bildene av testene. Håper neste gang jeg får sånne tester er fordi en liten spire har gravd seg ned
Innenfor tiden
Vis vedlegget 311698 Vis vedlegget 311699
8 min etter tiden
Vis vedlegget 311700 Vis vedlegget 311701
Babyplan en time etter
Vis vedlegget 311702