Det største ønske

Ingenting på kveldens tester. Samme hvor mye jeg ønsker og tror jeg kanskje ser noe så er det ikke noe der. IKM er alt fra i morgen til lørdag tenker jeg.

8F42CEA1-CFE0-4C51-8D33-CD240CE5869C.jpeg
95226D5B-8671-4C5C-B761-75E143784C8C.jpeg

❤️

Det er så urettferdig at det ikke skal klaffe for dere at jeg ikke har ord! Sender deg en stor klem og håper nok en gang at neste PP er ppen spira sitter ❤️❤️

Det er så urettferdig at det ikke skal klaffe for dere at jeg ikke har ord! Sender deg en stor klem og håper nok en gang at neste PP er ppen spira sitter ❤️❤️
Takk ❤️ Én gang skal det klaffe ❤️

Vet jeg ikke skal se på testene etter tiden og hvertfall ikke mange timer etter men jeg er vel ikke alene om å gjøre det :p 3 timer etter testing ser jeg på testene en gang til og da er det strek på den blåe testen (Helm). Ingen av de andre testene jeg har tatt denne pp har det kommet strek på etter at det har tørket. Bittelite håp men tror nok at TR kommer en av de neste dagene.
Ser streken bedre i virkeligheten og det gjorde mannen også.

20A39B42-1C5C-4E25-B75A-6B44C9BD5D67.jpeg

Vet jeg ikke skal se på testene etter tiden og hvertfall ikke mange timer etter men jeg er vel ikke alene om å gjøre det :p 3 timer etter testing ser jeg på testene en gang til og da er det strek på den blåe testen (Helm). Ingen av de andre testene jeg har tatt denne pp har det kommet strek på etter at det har tørket. Bittelite håp men tror nok at TR kommer en av de neste dagene.
Ser streken bedre i virkeligheten og det gjorde mannen også.

Vis vedlegget 311264
Det gir håp det❤️Jeg ser alltid på testene etter tiden fordi av og til når det er tidlig, så er det lettere å se en svak strek enn når testen er våt. Håper sånn for deg enda❤️Er det noen som fortjener positiv test nå, så er det dere!!

Ååååå

:Heartbigred

Det gir håp det❤️Jeg ser alltid på testene etter tiden fordi av og til når det er tidlig, så er det lettere å se en svak strek enn når testen er våt. Håper sånn for deg enda❤️Er det noen som fortjener positiv test nå, så er det dere!!
Tusen takk :Heartred Håper så mye at det plutselig kommer en positiv test denne gangen :)

PP48 - CD29 - 13DPO
Dag 11 med Crinone
Dag 10 med babyklister

Ingen test enda i dag. Usikker på om jeg skal ta en i kveld eller vente til i morgen.
Har en følelse på meg at TR er på vei, men håper selvfølgelig at hun ikke kommer :)
Hadde vært fantastisk om jeg hadde fått en positiv test nå :Heartred

Ikke testet enda, må jo vente minst 4 timer siden siste dobesøk så har litt over en time igjen.
Har ikke så stor tro på positiv test. Begynner å kjenne den velkjente mensfølelsen av at TR er på vei. Hadde mye mensfølelse forrige uke men dette er en annen type som sier meg hva som kommer og det er TR. Håper jeg tar feil og at jeg blir overrasket med en positiv test men er i hvertfall forberedt :)

Ingen positiv test i kveld heller :( Nå tror jeg ikke jeg tester mer før søndag eller mandag hvis ikke TR har kommet innen da. Jeg får bare vente å se hva som skjer.

Det ser kanskje ut som det er en antydning til strek på babyplan testen på bildet men den vises ikke i virkeligheten.

1A6BEBBC-253C-493F-9797-5B36AE89F1B4.jpeg
3DBE8266-6FEE-42A5-9520-B41FE1EF4FFF.jpeg

Back
Topp