Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Én gang skal det klaffeDet er så urettferdig at det ikke skal klaffe for dere at jeg ikke har ord! Sender deg en stor klem og håper nok en gang at neste PP er ppen spira sitter
Det gir håp detJeg ser alltid på testene etter tiden fordi av og til når det er tidlig, så er det lettere å se en svak strek enn når testen er våt. Håper sånn for deg endaEr det noen som fortjener positiv test nå, så er det dere!!Vet jeg ikke skal se på testene etter tiden og hvertfall ikke mange timer etter men jeg er vel ikke alene om å gjøre det 3 timer etter testing ser jeg på testene en gang til og da er det strek på den blåe testen (Helm). Ingen av de andre testene jeg har tatt denne pp har det kommet strek på etter at det har tørket. Bittelite håp men tror nok at TR kommer en av de neste dagene.
Ser streken bedre i virkeligheten og det gjorde mannen også.
Vis vedlegget 311264
Tusen takk Håper så mye at det plutselig kommer en positiv test denne gangenDet gir håp detJeg ser alltid på testene etter tiden fordi av og til når det er tidlig, så er det lettere å se en svak strek enn når testen er våt. Håper sånn for deg endaEr det noen som fortjener positiv test nå, så er det dere!!
Håper lengst muligTydelig strek der, jo! Spent på kveldstesten! Håper!
Håper detNå må dere være deres tur
TakkKrysser fingrene!