Det største ønske

Mensfølelse i dag/i kveld og så plutselig kjenner jeg sterke ilinger mellom eggstokkene og livmora (nærmere livmora). Flere ganger i kveld har jeg kjent denne ilingen. Ikke at det betyr noe da :wacky: Leter etter alle tegn på at det kanskje gikk likevel men de er veldig få. Eneste symptomet er ømme bryst og det betyr egentlig ingenting. Hadde jo så mange symptomer i forrige uke.

PP48 - CD30 - 14DPO
Dag 12 med Crinone
Dag 11 med babyklister

Fremdeles ingen mens. Kjenner litt mensfølelse innimellom. Varm/klam, kaldsvetter, fort sliten, trøtt. Fortsatt ømme bryst og kjenner mange ilinger på høyre side i livmorområdet. Kvalm også. Noen symptomer er det men hva det betyr får jeg bare vente å se selv om jeg er sikker på at TR er på vei.
Fikk Metformin i vår ved bruk av Letrozol og Ovitrelle. Gått noen måneder uten nå men hvis mensen kommer så skal jeg begynne på det igjen. Så at det hjalp til på modningen av egg i vår selv om det ble mange kjemiske etter hverandre. Og så håper jeg at det hjelper litt på så vekta kan gå rett vei ;)

Last edited:
Må stadig titte innom for å høre hvordan det går :Heartred Har håp om å se strålende jubel hver gang jeg kommer på besøk :Heartred Håper et par dager at nettopp dette er et faktum :Heartred:Heartred

Mange gode klemmer ❤️

Anbefaler virkelig å begynne på metformin igjen ja. Noe herk å huske/bruke, men hjelper i hvertfall godt på min kropp :)

Mange gode klemmer ❤️

Anbefaler virkelig å begynne på metformin igjen ja. Noe herk å huske/bruke, men hjelper i hvertfall godt på min kropp :)
❤️

Må bare huske på opptrapping denne gangen så jeg ikke blir så dårlig i magen :P Hentes ut i morgen så får se når TR kommer og jeg startet på den da (hvis den kommer ;) ).

❤️

Må bare huske på opptrapping denne gangen så jeg ikke blir så dårlig i magen :p Hentes ut i morgen så får se når TR kommer og jeg startet på den da (hvis den kommer ;) ).

Den har reist på ferie! :D bebis de4 nå!

PP49 - CD1

Da blir det nok en ny pp. Mensmurringer i varierende grad hele lørdag og på kvelden fikk jeg litt rosa på papiret så da kommer nok TR for fullt i løpet av dagen. Hvilepulsen har droppet også. Metformin hentet jeg ut i går så begynner på det i dag. Letrozol ligger klart og så blir det å hente ut Ovitrelle sprøyta i løpet av neste uke. Fit for fight, gir ikke opp :happy:

❤️❤️

Klem.

Denne gangen.... Denne gangen!!

Back
Topp