Det største ønske

fortsetter å krysse fingrene

Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Kanskje skimte et eller annet i virkeligheten langt langt der bak på babyplan men vil si den er blenda.
Kvalmere i kveld og måtte ty til litt salte kjeks og ømmere bryst.

Vis vedlegget 311107 Vis vedlegget 311108
Når jeg fikk disse testene opp på stor skjerm nå så kan jeg tydelig skimte streker jeg slet med å se på mobilen...

PP48 - CD27 - 11DPO
Dag 9 med Crinone
Dag 8 med babyklister

Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Frustrerende :banghead: Fortsatt tidlig da men syns det skulle ha vært noe der nå altså.
Fortsatt kvalm og har ømme bryst.

6957DFB9-8E85-43E2-816C-4229BEEF9E47.jpeg
6FF13A5E-E3C3-46E0-8A83-08C53596AFFE.jpeg

Håper du bare er en som ikke lett skiller ut hcg for bortsett fra testene er dette fryktelig lovende
Og spennende

PP48 - CD27 - 11DPO
Dag 9 med Crinone
Dag 8 med babyklister

Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Frustrerende :banghead: Fortsatt tidlig da men syns det skulle ha vært noe der nå altså.
Fortsatt kvalm og har ømme bryst.

Vis vedlegget 311175 Vis vedlegget 311176

Mulig synet mitt tuller med meg, men syns jeg set en kontur av strek på babyplan ikveld? Ser du den også (stoler ikke helt på synet mitt :P)

Mulig synet mitt tuller med meg, men syns jeg set en kontur av strek på babyplan ikveld? Ser du den også (stoler ikke helt på synet mitt :p)
Ser kanskje det samme som det :D

Ahh... søren altså!! Håper det bare er for tidlig :shifty:
Håper det er for tidlig å se noe altså..
Må være din tur snart!
Håper du bare er en som ikke lett skiller ut hcg for bortsett fra testene er dette fryktelig lovende
Og spennende
Satser på at det er for tidlig for positiv test. Håper treg hcg er fordi dette er en liten spire som sitter ;)
Håper at jeg får positiv test snart selv om jeg kjenner at det glipper denne pp. Men håpet er ikke over før TR er kommet :)

Utrolig spent kjenner jeg

PP48 - CD28 - 12DPO

Ingen test enda i dag men blir vel en senere. Har bare 3 babyplan igjen så prøver å drøye med å kjøpe nye. Men føler det går mot ny pp så blir vel til at jeg kjøper flere i løpet av helgen.
Fremdeles kvalm, ømme bryst og litt varm/kald men ellers har de andre symptomene blitt borte de siste dagene. Derfor jeg føler det ikke går veien denne gangen heller. Prøver å tenke positivt :)

❤️❤️

Back
Topp