Ny test i kveld så får håpe det er en strek der daHåper enda jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny test i kveld så får håpe det er en strek der daHåper enda jeg også
Når jeg fikk disse testene opp på stor skjerm nå så kan jeg tydelig skimte streker jeg slet med å se på mobilen...Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Kanskje skimte et eller annet i virkeligheten langt langt der bak på babyplan men vil si den er blenda.
Kvalmere i kveld og måtte ty til litt salte kjeks og ømmere bryst.
Vis vedlegget 311107 Vis vedlegget 311108
fortsetter å krysse fingrene
Måtte inn å sjekke selv men sliter med å se noe, kanskje et eller annet på babyplan. Håper det er noe på gang og at strekene blir tydeligere snartNår jeg fikk disse testene opp på stor skjerm nå så kan jeg tydelig skimte streker jeg slet med å se på mobilen...
JeppKveldstest idag ?
PP48 - CD27 - 11DPO
Dag 9 med Crinone
Dag 8 med babyklister
Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Frustrerende Fortsatt tidlig da men syns det skulle ha vært noe der nå altså.
Fortsatt kvalm og har ømme bryst.
Vis vedlegget 311175 Vis vedlegget 311176
PP48 - CD27 - 11DPO
Dag 9 med Crinone
Dag 8 med babyklister
Kveldens tester var heller ikke noe å skryte av. Frustrerende Fortsatt tidlig da men syns det skulle ha vært noe der nå altså.
Fortsatt kvalm og har ømme bryst.
Vis vedlegget 311175 Vis vedlegget 311176
Ser kanskje det samme som detMulig synet mitt tuller med meg, men syns jeg set en kontur av strek på babyplan ikveld? Ser du den også (stoler ikke helt på synet mitt )
Ahh... søren altså!! Håper det bare er for tidlig
Håper det er for tidlig å se noe altså..
Må være din tur snart!
Satser på at det er for tidlig for positiv test. Håper treg hcg er fordi dette er en liten spire som sitterHåper du bare er en som ikke lett skiller ut hcg for bortsett fra testene er dette fryktelig lovende
Og spennende
Godt noen er det Er spent selv men har mistet håpet litt.Utrolig spent kjenner jeg