Synes det virker som du har en del nye eller andre symptomer enn til vanlig??jeg har virkelig troen denne gangen! Blir spennende å se på mandag, om du holder ut til da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg veldig optimistisk for deg altså! Syns du burde svi av en test nå med en gang er jo umulig å vente 2 dager til!
Det syns vel dere at jeg burde gjøre ja "Bare" 29 timer igjen ca så er jo ikke sååå lenge igjen Får se hva morgendagen bringerGjør som hun sier.......
Sterkere og noen nye (vel de sparsommelige blødningene) symptomer denne gangen. Blir spennende å se hva testene sier denne gangenSynes det virker som du har en del nye eller andre symptomer enn til vanlig??jeg har virkelig troen denne gangen! Blir spennende å se på mandag, om du holder ut til da
Gjør meg så gladgleder meg til testingSterkere og noen nye (vel de sparsommelige blødningene) symptomer denne gangen. Blir spennende å se hva testene sier denne gangen
Håper veldig det! Men når håpet er så stort pga symptomene så er fallet så stort hvis det ikke går. Tenker positivt men er forberedtKrysser fingrene!
Har også lagt merke til at symptomene dine er litt annerledes denne gangen så håper det er et godt tegn
Blir spennende de neste dageneGjør meg så gladgleder meg til testing
Ingen blødninger i dag og det er bra.
Ømmere bryst nå på kvelden, på undersiden og sidene også ikke bare på oversiden. Ser blodåren ganske tydelig på nedsiden av venstre bryst. Det hadde jeg forrige pp også så vet ikke om det har noe med en eventuell graviditet.
Kvalm i dag, i litt varierende grad.
Håper så inderlig at det klaffer denne gangen, men er forberedt på at det ikke klaffet. Symptomene gjør meg positiv.
Selv om det ble noen kjemiske i vår så var det før det i PP16 og PP32 at jeg fikk tydelige positive tester. Det betyr at nå i PP48 så skal det komme en positiv test ut i fra mine beregninger (hver 16.pp) Og da må spiren bare klamre seg godt fast!!
Veldig spennende HåperSpennende med test!!
Håper den sitter nå, og hele veien❤
Det skjønner jeg godt!Håper veldig det! Men når håpet er så stort pga symptomene så er fallet så stort hvis det ikke går. Tenker positivt men er forberedt
TakkÅååå, håper med! Nå synes jeg virkelig at det er din tur.
Håper det betyr at det er noe på gangÅåå så spent! Som mange andre sier så virker det som det er litt annerledes symptomer denne gang, og det må jo bare bety noe! NÅ! Ja NÅ er det pokker meg din tur!
Takk Ikke så spennende tester i dag men håper det tar seg opp de neste dageneNå er jeg spent her, altså! Håper sånn for deg!