Det største ønske

Jeg er nok mere optimistisk på dine vegne enn mine;)
Synes mannen din var vel realistisk, litt håp må man ha:D
:happy:
Håp har man alltid ;) Men han hadde lagt merke til det de siste pp.

Håper det var festeblødning eller noe som har med en graviditet å gjøre! Har trua!! Heia egget!

Håper det var festeblødning eller noe som har med en graviditet å gjøre! Har trua!! Heia egget!
Håper virkelig det for dette var utenfor normalen for meg.

PP48 - CD22 - 6DPO
Dag 4 med Crinone
Dag 2 med babyklister

Bare 4 dager til testing! Måtte helga gå fort :D

Satte Crinone i går og da var det bare litt blod på applikatoren, og i dag var det enda mindre. Men de siste dagene så har det likevel vært svakt svakt rosa på papiret når jeg har vært på do. Ikke hver gang men som oftest. Bruker jo ikke være sånn til vanlig.
I natt hadde jeg en sterkere mensfølelse igjen og hadde det litt i morges.
Utenom litt kvalm og varm/kald om hverandre så har jeg ikke noen flere symptomer. Ingen ømme bryst.

Dagens symptomer:
Litt mensfølelse.
Vært endel kvalm så måtte ty til litt salte kjeks :D
Beveger jeg meg litt så skyter varmen plutselig ut. Kan også skje om jeg sitter helt i ro.
Var så trøtt i dag at sov nesten en time på sofaen i ettermiddag.
Kjent noe på høyre side av der jeg tror livmora er sånn ca. Kanskje det er en liten spire som graver seg godt ned??

PP48 - CD23 - 7DPO
Dag 5 med Crinone
Dag 4 med babyklister

Dagens symptomer:
I dag har jeg vært mye kvalm. Spesielt nå er jeg veldig kvalm. Håper så inderlig at det er pga en spire.
Varmen skyter ut av meg. Trenger ikke å gjøre noe før det skjer.
Skulle legge inn klær i tørketrommel fra vaskemaskinen og ble helt utslitt så måtte gå å sette meg :wacky:
Sov nesten en time på sofaen nå i 18 tiden :sleep002
Litt rosa på papiret i morges/tidlig ettermiddag men ingenting etter det.
I morges så kjente jeg en lang iling på venstre side av livmora, kanskje en spire som graves seg godt ned der også :D :rolleyes:
Litt mensfølelse i løpet av dagen. Sterk følelse når jeg la meg i natt.

Siden jeg er så kvalm så dro min kjære mann ut for å kjøpe cola og salte kjeks, så håper det hjelper på å døyve kvalmen litt.

Håper så inderlig dette er måneden!!!

Gleder meg til test :D ❤️

Håper så inderlig for deg.
Heia spiren sier jeg, dette virker veldig lovende:wav:Heartbigred:love7:biggrin:biggrin
Nå må det gå❤️❤️❤️
Gleder meg til test :D ❤️
Ååå, så spennende! Høres jo veldig lovende ut !❤️
Krysser alt jeg har!
For en herlig heiagjeng :love017

Håper så inderlig og så blir det spennende å se hva testene sier på mandag :)

PP48 - CD24 - 8DPO
Dag 6 med Crinone
Dag 5 med babyklister

Grei dag i dag. Litt rosa utflod i morges før og etter Crinonen ble satt, men nå er det borte.
Kvalm i dag også men mindre enn i går, så da blir jeg litt pessimistisk og tenker at da går det feil vei denne gangen også. Men det er jo bare tull for det kan jo variere fra dag til dag. Går bra så lenge jeg spiser noe, men kan jo ikke spise hele dagen heller :p
Ingen ømme bryst enda, men hatt sensitive nipler noen dager nå.
Varm.
Litt mensfølelse men veldig lite i dag.

2 dager til testing :D

Nå er jeg veldig optimistisk for deg altså! Syns du burde svi av en test nå med en gang :woot: er jo umulig å vente 2 dager til! :rolleyes:

Back
Topp