Det største ønske

Sommerbaby, det må du bare få:D:Heartred
Lov å ha litt opp og nedturer, formen kan ikke være på topp hele tiden. Stor klem og en fin helg til deg:Heartbigred
Det hadde jo vært helt supert :D

Bare at jeg har følt at formen har vært dårlig lenge, men håper på bedre dager snart :) Stor klem til deg også og håper du har en fin helg :Heartred:Heartred

Det hadde jo vært helt supert :D

Bare at jeg har følt at formen har vært dårlig lenge, men håper på bedre dager snart :) Stor klem til deg også og håper du har en fin helg :Heartred:Heartred
Jeg skjønner godt, jeg har vært sykmeldt og er delvis tilbake i jobb. Noen ganger må man bare sette seg selv først, hva gjør du for å finne glede?
Ellers sånn fysisk, har du sjekket vitaminnivåer? Lite B og D vitaminer gjør at en virkelig føler seg dårlig.

Jeg skjønner godt, jeg har vært sykmeldt og er delvis tilbake i jobb. Noen ganger må man bare sette seg selv først, hva gjør du for å finne glede?
Ellers sånn fysisk, har du sjekket vitaminnivåer? Lite B og D vitaminer gjør at en virkelig føler seg dårlig.
Små gleder her og der men mye av hverdagen går i det samme siden helsa og formen ikke er på topp. Har div hobbyer jeg driver med innimellom så har vurdert å starte litt på det igjen. Har nettopp kjøpt masse mønster fra stoff og stil så får sy noe derfra :)
Har ikke sjekket alle vitaminer men d-vit har jeg tatt. Har lavt av det men går på tilskudd. Tar også tilskudd av B-vitamin. Vurderer å sjekke B12 og se om jeg trenger den sprøyta.
Så flott at du klarer å komme deg litt tilbake på jobb da! Godt å komme seg ut blant folk.

Last edited:
Små gleder her og der men mye av hverdagen går i det samme siden helsa og formen ikke er på topp. Har div hobbyer jeg driver med innimellom så har vurdert å starte litt på det igjen. Har nettopp kjøpt masse mønster fra stoff og stil så får sy noe derfra :)
Har ikke sjekket alle vitaminer men d-vit har jeg tatt. Har lavt av det men går på tilskudd. Tar også tilskudd av B-vitamin. Vurderer å sjekke B12 og se om jeg trenger den sprøyta.
Så flott at du klarer å komme deg litt tilbake på jobb da! Godt å komme seg ut blant folk.
Hvordan går det med deg nå?

Hvordan går det med deg nå?
Går greit, noen ganger bedre og noen ganger det samme. Tok blodprøve i dag for å sjekke bl.a B12 så blir spennende å se hva prøven sier. Forhåpentlig bedre etterhvert. Ikke helt i form i dag men hvert ute å shoppet litt i dag når jeg likevel var i byen :)

PP48 - CD15 - 1DPO?

Har kjent at eggstokkene har jobbet litt de siste dagene. I dag kjennes det ut som jeg har gangsperr i de :hilarious: Tror EL var i går. Kjente en iling først i venstre eggstokk så i høyre litt senere. Tenkte at EL skjedde da Fra høyre side siden det kjentes sterkest :) Og med temphopp og hvilepuls hopp så ble det egentlig bekreftet. Hatt mer EL slim denne gangen enn tidligere pp’er med Letrozol. Pga forskjellige uforutsette ting så ble det ikke Ovitrelle sprøyte denne pp bare dobbeldose med Letrozol, så da ble det ingen EL testing.
I kveld kjenner jeg et trykk i venstre lysk og ut i låret. Hatt endel EL slim i dag også. Rart med tanke på at EL mest sannsynlig var i går. Fortsetter å tempe så ser jeg når FF sier EL var.

A87A5D2C-4E0D-4237-AE80-7FE4B7401808.jpeg 4E65FD30-8D28-45A5-B764-AB387CD9FFA0.jpeg

Last edited:
Kjente nettopp trykk og iling i venstre eggstokk. Så kanskje EL er nå eller kanskje egg nr to som slapp :D

PP48 - CD16 - EL eller 2DPO

Tempen fikk et lite dropp i dag og hvis jeg legger inn høyere temp de neste tre dagene så endrer den EL dag fra 14 til 16. Jeg som tenkte jeg skulle bare tempe til i morgen må fortsette tempinga noen dager til. Kjenner fremdeles at det er litt aktivitet i eggstokkene og føler at det er veldig ømt i livmora. EL slim har jeg også fortsatt så da er nok ikke EL over helt enda. Kanskje egget jobber litt ekstra for å bli et gullegg? ;)

Last edited:
Last edited:
PP48 - CD17 - 1DPO?

Litt ilinger i går i eggstokkene. Følte det var mest på venstre side med ilinger og trykk ut i lysk og lår. Bare litt ilinger på høyre side. Mindre EL slim som så og si er borte. Var ganske så øm i livmorområdet, skulle nesten trodd jeg var gravid. Heldigvis mindre øm men ikke helt borte enda. Blir spennende å se hva tempen sier men satser på et hopp. Regner med at EL var nå i går, fredag.

Last edited:
Kan vel trygt si at jeg er i dpo land :D Så da begynner testinga mandag om litt over en uke.

575B2F3F-2894-436D-BE50-7CF2C7158C45.jpeg

Back
Topp